Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: BelitBlack »

kumi ha escrit:Doncs el meu personatge preferit és la Bel·làtrix Lestrange (sé que ningú estarà d'acord amb mi i que poso en perill la meva integritat física xDD) I el que més odio... doncs segurament es la Umbridge.
OHHHH!! Oi que en el fons és genial?

Tan boja, tan freda, tan psicòpata, pot semblar dolenta, però quan comences a mirar-te-la com a persona, és simplement... GENIAL!

Té un carisma, especial, únic, que fa que li tinguis empatia... aix, la veritat és que no tinc molt clar perqué m'encanta, però això no fa canviar que m'agrada molt. :D I estic contenta de no ser l'única que ho pensa.

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: kumi »

Doncs si, la veritat. A mi ja m'encantava desde el primer cop que va sortir al llibre pero al veure que havien escollit a la Helena Bonham Carter per interpretarla encara em va agradar més pq es una de les meves actrius preferides. No ho sé, a mi sempre m'agraden mes els personatges dolents, crec que tenen mes facetes, mes cares per explorar, més historia. I la Bellatrix és una dolenta increíble! :D
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: BelitBlack »

A mi no em va començar a agradar fins que una amiga em va començar a dir Bellatrix en broma, i després, la vaig deixar de mirar com una dolenta, i vaig començar a enamorar-me del personatge... I l'actriu ja va ser un OLE! a mi m'encanta en Tim Burton, i l'Helena Bonham Carter, com que surt a casi totes les seves películes també li he acabat agafant carinyo.

I si, la cosa bona de la Bellatrix és que és com una ceba, té una capa, i una altra, i una altra... mai ningú la podrà coneixer completament, perquè és, simplement... Bellatrix...

Ginny&Hermy
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 28, 2011 7:52 pm

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu mé

Entrada Autor: Ginny&Hermy »

kumi ha escrit:Doncs el meu personatge preferit és la Bel·làtrix Lestrange (sé que ningú estarà d'acord amb mi i que poso en perill la meva integritat física xDD) I el que més odio... doncs segurament es la Umbridge.
Doncs a mi,la BEL·LATRIX ÉS LA QUE M'AGRADA MÉS DELS DOLENTS! :ballar:
Però dels bons són l'Hemione i la Ginny. :ok
El que em cau pitjor és la XO. :avall

Avatar de l’usuari
Rive Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dc. juny 30, 2010 9:09 pm
Nom: Xavi
Rang: Un Potter :D
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu mé

Entrada Autor: Rive Potter »

Ui! Jo de preferits en tinc molts, però, n'hem a resumir-ho: :lol:

Sens dubte els meus preferits són l'Hermione (tan llesta, tan maca, tan lectora, tan maca...) , en Fred i en George (les seves frases son per pixar-se :lol2: ) i la Luna ( serà llunatica i una boja, pero es molt AUTENTICA).

Aquest personatge es neutre:
El Sirius als primers llibres em queia bé, pero també es una mica egoista (L'orde del Fenix), que voleu que us digui... :nose

Els més odiats sobretot són en Zacharias Smith (tan prepotent el fill de sa mare :evil: ) i la Umbridge ( es que es tan... Umbridge! D: )
-"Es clar, perquè penses que una noia no pot ser llesta!- va dir l'Hermione.
-"Hermione, creus que després de tractar cinc anys amb tú, puc pensar que les noies no sou llestes?"- va dir el Harry.

H.G. i H.P.

Gata
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dg. jul. 17, 2011 11:50 pm

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu mé

Entrada Autor: Gata »

A mi vaig agradar-me la Beatrix desde la primera vegada que surt, i penso que la caracterizaciò del personatge es perfecta.
Ja sè que us semblarà una mica rar pèro a vegadas Harry Potter em sembla força insoportable perquè tot ho fa bè i tot li passa a ell.
I la Dolores, com persona es horrible, però com personatge ès increible, no ès una mortífaga, ès una cosa pitjor, per a mi, ès mès pèrfida y dolenta que el mateix Voldemor.
Snape m`agrada perquè ès una persona complexa.
No m'agrada gens ni mica el James, el pare de Harry .

Avatar de l’usuari
HermyXD
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 06, 2011 2:55 pm

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu mé

Entrada Autor: HermyXD »

El meu personatge preferit és l'Hermione perquè m'hi sento reflectida,mi assemblo molt de caràcter.
De dolent,potser també la Bel·latrix pk m'encanta quan es torna "boja".
:celles: :ballar:
El que odio més potser és en Lucius Malfoy pk no té gaire personalitat.
:bah

joni_huguet
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu mé

Entrada Autor: joni_huguet »

El meu personatge preferit suposo que seria la Luna, aquesta noia es massa!
Super original, super divertida, qui no la voldria tenir a la seva colla d'amics?
Els bessons també son la canya però no m'agrada que tinguin una personalitat tan similar

El que mes odio sens dubte el Vernon Dursley com pot ser taan dolent sense tenir res
de màgia? I bueno realment ara no l'odio però el que mès he odiat ha estat l'Snape
JoNi

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu mé

Entrada Autor: rodlel14 »

Doncs per mi el millor és... en Lord Voldemort! No ho sé, és un dolent dels més interessants, un dolent amb classe... Tot i que l'Snape i els bessons tampoc em desagraden, precisament.

I el que menys m'agrada... la Ginny. La trobo tan poc interessant...!

Bellatrix Lestrange
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dj. jul. 21, 2011 3:54 pm

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu mé

Entrada Autor: Bellatrix Lestrange »

Aquesta és una pregunta difícil, hi ha tants personatges....!

Els meus preferits serien la Luna Lovegood perquè m'encanta la manera de veure la vida i tal com és ella, es tan bona nena!!!!!!! i també, com indica el meu nick , la Bellatrix m'agrada molt. Ara cap al final ja he anat llegint que hi ha gent que li agrada, pensava que seria l'única xD Tot i que sigui dels dolents... està boja i és genial, no se com dir-ho! I la helena bonham carter es perfecta pel paper, és una grandíssima actriu, crec que és un dels personatges més ben representats a la película.

Els que no m'agraden... la Umbridge em posa dels nervis :bah :bah i la Ginny mai m'ha agradat xD Però mai m'he parat a pensar quin personatge odio!

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu mé

Entrada Autor: hermione potter »

el meu personatge preferit es l'hermione nse crec k de caracter mi assemblo mol

i els k menys la Xo, l'Umbridge i l'E :riure: :clap: squenagrisa
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu mé

Entrada Autor: hermione potter »

hermione potter ha escrit:el meu personatge preferit es l'hermione nse crec k de caracter mi assemblo mol

i els k menys la Xo, l'Umbridge i l'E :riure: :clap: squenagrisa
perdo el personatge k mes odio es la de la revista com es deia a si la rita skiper i els altres tmb son els k mes odio
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Potterfanàtica_Nº1
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 10:18 am
Nom: Maria
Rang: Potterfanàtica_Nº1

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu mé

Entrada Autor: Potterfanàtica_Nº1 »

Jo un dels personatges que vaig arribar a odiar va ser l'Snape però ara és el meu 3er personatge perferit.
La que m'agrada més és la Ginny tot i que no és un personatge amb gaire personalitat i no gaire originall.. m'encanta!!!!! i no se perquè.
El més odiat és... no se potser els cavallers de la mort o en Volldemort (tòpic) o la Bellatrix, que m'encanta, però no se com una persona pot ser tan malvada. Vaig odiar molt la Dolors però al sise llibre en vaig descobrir de més malvats. No tinc cap personatge per odiar... o potser si; en Stan Senspagà perquè al principi sembla bo i que l'hagi agafan per equivocació però en realitat és un cavaller de la mort... mentider!!!!!! o en Barty Crouch, o com s'escrigui, el petit que menteix molt i mata el seu propi pare. :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat:
Idhunita
LechuzaAuror31369 (pottermore)
I <3 HARRY POTTER

AliceMalfoy
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 11, 2015 9:25 pm

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: AliceMalfoy »

El meu preferit? En Draco sense dubte Estem casats vale?! :peto: :elis

Respon