Us cau bé el Harry?¿?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Us cau bé el Harry Potter?

L’enquesta ha acabat el dl. abr. 04, 2005 10:56 pm

2
20%
No
2
20%
Quasi sempre
1
10%
De tant en tant
4
40%
Quasi mai
1
10%
 
Vots totals: 10

Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

Si teniu rao , es deu creure superior a tots , pero home ... no hi ha gaire gent que hagui burlat la mort , i es pot negar que es un gran bruixot , com finalpotter a dit avans , " va fer grans coses , ... horribles si , pero grans " . :wink:
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

finalpotter ha escrit:Ei! :police: En Voldemort es bo. Mes ben dit es un bon bruixot, es mes aqui us deixo una prova: "aquell de qui no hem de dir el nom va fer grans coses... Horribles, si, pero grans"
Tota una frase de l'Olivander!! Q esta una mica boig, el pobre...encara que té la seva part de raó!! Però això és lo típic, com del Lex Luthor <<Jo no vull fer coses bones al món, vull fer coses grans al món"... ^^

Avatar de l’usuari
darkness_queen_666
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:15 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: darkness_queen_666 »

em keia b en el 3 primers llibre pero en els ultims 2 no el suportu!!!! eperu k en el sise millori una mica, pero s k em fa rabia k ell sempre sigui milllo i cunegut... VISK EL RON, OME!

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

darkness_queen_666 ha escrit:em keia b en el 3 primers llibre pero en els ultims 2 no el suportu!!!! eperu k en el sise millori una mica, pero s k em fa rabia k ell sempre sigui milllo i cunegut... VISK EL RON, OME!
pro ell mai hu vol ser el millor i el mes cunegut........ pro k hi farem.

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Bé... suposo que aquest es el moment adient per manifestar la meva antipatia vers el protagonista de la historia...
La veritat no se que més dir, perque molts altres usuaris han dit abans k jo el que pense d'ell, i no es molt bo, la veritat.
Per això comprenc a l'Snape, al Malfoy ja no, crec que ell es passa.
Pero sense cambiar de tema, pensu que està massa al mig, i no m'extranya que hi hagi gent k li tingui tírria, es sempre al centre, a més, no va ser pas ell qui va burlar la seva mort, sino que va ser la lily, en tot cas tot el mèrit hauria de ser d'ella.
Imatge

Avatar de l’usuari
Luna_Longbottom
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 2:29 pm
Ubicació: Alcoi (Alacant)

Entrada Autor: Luna_Longbottom »

A mi em sol caure be , pero de vegades es posa de una forma... :? q donen ganes de estamparlo
Imatge Imatge

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

a mi tb em queia b durant els 3 primers llibres, encara k al final del tercer, vaig pensar: k burro k s!!! jo si se ki s l'home k va traïr els meus pares i tinc l'oportinutat de matarlo, el mato jo a patades als ous!!!!encara k el Dumbledore va dir k fou molt noble!!!

Avatar de l’usuari
Lestrange
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dj. des. 29, 2005 1:57 pm
Ubicació: CaTaLuNyA!! BCN

Entrada Autor: Lestrange »

A mi em cau moooolt be, xo en el cinke llibre, hi han moments q pnso q es una mica.. nuxe km diru..... antipàtic i q sembla q l'haguesin canviat x 1 altre xo dsprs torna!! xD

Em sembla q te lapsus d personalitat!!! xD xD
------- > YuNa <--------
•- Erotic dreams makes you a victim in her sight -• †Sirius Black† ·$ is Lovely$1
Imatge

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

Entrada Autor: hermionegranger »

penso el matex que el Gilbert _ Decorts si tan malament us cau perque llegiu llibres on es ell el protagonista?? XD a mi hemm cau bé, només trobo que està namiketa desorientat... :mrgreen:
mirar ventdelpla!!!!!

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

dons jo he votat SI.

en harry, crec que es mereix tanta fama pq es molt bo, sempre intenta ajudar i salvar el mon..etc.. :wink:

jo voto SI pel harry dels llibres pero el de la peli boto de TANT EN TANT... :roll: per raons obvies :lol:
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Aura_Noir
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 23, 2007 8:30 pm

Entrada Autor: Aura_Noir »

hermionegranger ha escrit:penso el matex que el Gilbert _ Decorts si tan malament us cau perque llegiu llibres on es ell el protagonista?? XD a mi hemm cau bé, només trobo que està namiketa desorientat... :mrgreen:
A veure, aquest raonament vostre no té ni cap ni peus. La gent no llegeix llibres i de bones a primeres ja sap que s'identificarà amb el protagonista, l'idolatrarà i li farà reverències. A mi m'agraden moltíssim els llibres i no per això sento especial predil·lecció per en Harry. Com tothom jo tinc personatges preferits tant "dels bons" com dels "dolents" i és que, es tracta justament d'això, de no prejutjar. Què passa? Que perque la Bel·latrix sigui seguidora del senyor de les forces del mal ja ens ha de caure com el cul? I per aquesta mateixa regla, ens ha de caure genial el pobre Harry que porta tota la seva vida patint i és l'únic que li ha posat cullons per lluitar contra Voldemort? Doncs sentit-ho molt... No.

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

ooo! :? jo ja no puc votar, xk ja no es pot, pero nose a mi en harry sempre ma caigut mb... penseu k te k aver sigut mol dur no teni pares i etc etc.... nuse s una opinio trobu k em cau mb i la manera k te d dir, "jo no buscu els problemes son ells els k em busken a mi" em fa gracia xD

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

No es aixo.. la historia general s'accepta i tal ..

Sobretot per el cinque llibre . i el segon que es preguntacom pot ser que aquest sigui tan idiota?

Sabem que es poderos.. però hi ha certs moment que ... vaja et cau malament...
Imatge

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Jo suposu que en Harry, en general, em cau bé. A veure, posem-nos tots en el lloc d'en Harry: imagineu-vos que en Voldemort arriba i mata els vostres pares i us envien a viure amb uns desgraciats que no us estimen, i després us trobeu amb tot el que li ha passat a en Harry a Hogwarts....

Bé, jo crec que tots els que siguieu bona gent haurieu reaccionat igual que en Harry i no li podem demanar que, com per exemple al 5è llibre, no s'enfadi quan, sabent que en Voldemort ha tornat, ningú li doni cap tipus d'informació, que tothom l'estigui vigilant.....

No sé, em sap greu pel pobre Harry, així que sí, en Harry em cau bé!!!!

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Entrada Autor: Tanit »

Ja sé que fa molt temps que està abandonat aquest tema però....no he pogut resistir la temptació de donar la meva opinió....!! A mi el Harry, des del primer llibre, m'ha atret moltíssim, sempre he sapigut comprendre el que li passava i com actuava per molt que no fos molt adecuat.
Estic força d'acord amb el que van dir Finalpotter i Aina.
A partir del 5è llibre (que és quan la majoria de vosaltres dieu que us comença a caure malament) és quan és més REAL que mai!!!!

Oblideu per tot el que ha passat el Harry, que no és cap tonteria...!; ha crescut practicament sol i turmentat pels Dursley, llavors descobreix el seu veritable món i que van assassinar els seus pares, sempre està al punt de mira de tothom tot i que no li agrada, i això no sempre significa que la gent li faci la pilota, perquè quan es giren en contra seva, l'efecte es multiplica per 10 pel fet de ser famós (a la cambra secreta quan es pensen que és l'hereu d'Slytherin, quan el trien per concursar el Torneig dels Tres Bruixots practicament tota l'escola li retreu...)

Jo crec que el Harry ha passat per diversos inferns i que quan arriba a l'adolescència (al 5è llibre) és quan comença a explotar, a vomitar les seves pors (tinc Voldemort dins? Que m'està passant? sóc dolent?) la seva rebelió (contra la professora Umbridge, la Conselleria...) la sensació que tot i que té amics, se sent sol (l'Hermione o en Ron no saben que és veure el Cedric morir, ni ser torturat per Voldemort, ni saben que és ser el seu objectiu nit i dia, ni notar els seus moment d'ira i satisfacció a dins teu sense entendre perquè, ni veure que està torturant al teu padrí, l'única persona semblant a un pare o un germà que has tingut...)
Jo crec que n'hi ha més que suficient per actuar com actua.

És orgullós? Si. És impulsiu? Si. És passional i actua sense pensar? Si. Però estima el seu padrí el suficient per no parar-se a pensar en les conseqüències i el seu propi perill i còrrer a salvar-lo. Cosa que també fa amb en Ron, l'Hermione i la Ginny varies vegades.

El mateix Dumbledore ho diu al Harry:
- T'importa tot. T'importa tot tant que sembla que el cor se't parteixi de pena. (Harry Potter i l'orde del fènix)
Jo crec que amb això es diu tot. El Harry és el personatge més complex de la saga i també un dels que més estimo, espero haver argumentat bé la seva defensa.

Bloquejat