Vergonyós...!

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Bel·la Tonks Evans
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dv. oct. 23, 2015 9:06 pm

Vergonyós...!

Entrada Autor: Bel·la Tonks Evans »

Entenc que a molts us va afectar (com a mi) la pèrdua que vam patir d'en Fred Weasley, però considero trist i vergonyós que es parli tant poc de com van morir en Remus John Llopin i la Nimfadora Tonks, crec que la autora hauria de tenir una mica de consideració amb aquests personatges ja que només parla de com en Harry James Potter va veure el seu cadàver i de com se sent. Per els que considerem la Nimfadora Tonks, en Remus John Llopin uns herois m'agradaria que em diguessiu que en penseu de que no s'hagi dit més informació sobre la seva pèrdua. :(
Archivo-P7_Lupin_y_Tonks_muertos.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
VWII

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Vergonyós...!

Entrada Autor: Potter_granger »

Jo trobo que s'hauria hagut de mencionar més la seva mort. Ha sortit molt de passada i la veritat és que no trobo just que es digui tan poc sobre la seva mort.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Vergonyós...!

Entrada Autor: Unapersona »

Quan estava llegint el llibre no vaig fixar-m'hi en que hi donava poca importància (tot i que a mi em va impactar, no m'ho esperava gens que es moririen). Però ara que ho dius, si que sembla com si hi hagués passat una mica per sobre... suposo que tampoc es podia permetre explicar en detall la mort de cada un de les víctimes de la guerra, perquè hagués ocupat un parell de volumns més.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Vergonyós...!

Entrada Autor: Potter_granger »

Unoi ha escrit:Quan estava llegint el llibre no vaig fixar-m'hi en que hi donava poca importància (tot i que a mi em va impactar, no m'ho esperava gens que es moririen). Però ara que ho dius, si que sembla com si hi hagués passat una mica per sobre... suposo que tampoc es podia permetre explicar en detall la mort de cada un de les víctimes de la guerra, perquè hagués ocupat un parell de volumns més.
No, això tampoc hauria estat bé, perquè potser explicaria la mort d'algú que en tota la saga gairebé no ha sortit i ens acabaria avorrint, però dedicar uns paràgrafs més a les morts d'en Ted Tonks, en Llopin i la Tonks... Vaja, personatges que marquen un abans i un després, doncs no estaria de més.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Vergonyós...!

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola!

No ho sé, jo no crec que es passi tant per alt... a la Tonks potser una mica, sí, però és un personatge força secundari, que en realitat només surt a tres llibres i que tampoc no toca la vida del Harry d'una manera tan marcada com d'altres...

Però pel que fa Remus sí que em sembla que surt bé, no? De fet, és un dels dels personatges morts que acompanya el Harry a morir al bosc prohibit, així que és dels únics de qui fins i tot rebem una visita després de la mort! I a més a més, hi ha tot el tema del Teddy, que és evident que es porta molt bé amb la família Potter, i de qui el Harry es cuida especialment perquè és fill de qui és fill.

Sí que em sembla estrany que no li hagi posat el seu nom a cap dels seus fills, per això, el Harry. Crec és un "amic caigut" molt més proper i important per a ell que no pas l'Snape, però vaja (també em sobta molt que la Lily es digui "Luna" de segon nom, en comptes de Nimphadora, per exemple (posats a posar-los noms ridículs als nens... XD), un reconeixement que no ha donat a cap altre dels seus amics de l'escola! XD)

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
HarryHermione Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. ago. 09, 2015 5:47 pm

Re: Vergonyós...!

Entrada Autor: HarryHermione Potter »

Teniu tota la raó! Em va semblar extrany el 1r cop que em vaig llegir el llibre, però suposo que la JK Rowling tindria el mateix pensament que l' Unoi :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Vergonyós...!

Entrada Autor: Potter_granger »

Ara se m'acaba d'acudir una altra raó per la qual la Rowling pot no haver narrat més la mort de personatges com en Remus i la Tonks. Bé... tret dels capítols inicials dels llibres a partir del quart, no s'ha deixat de seguir en Harry en tota la saga. No quedaria estrany deixar de seguir-lo durant una pàgina o dues i després tornar amb ell?
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
HarryHermione Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. ago. 09, 2015 5:47 pm

Re: Vergonyós...!

Entrada Autor: HarryHermione Potter »

Sobre això que dius, Potter_granger, crec que si que quedaria una mica estrany que deixés el Harry i que després tornés amb ell

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Vergonyós...!

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!
Ara se m'acaba d'acudir una altra raó per la qual la Rowling pot no haver narrat més la mort de personatges com en Remus i la Tonks. Bé... tret dels capítols inicials dels llibres a partir del quart, no s'ha deixat de seguir en Harry en tota la saga. No quedaria estrany deixar de seguir-lo durant una pàgina o dues i després tornar amb ell?
Em sembla molt interessant el tema aquest que esteu tocant. I estic d'acord amb vosaltres i tot això dels narradors que dieu
Sí que em sembla estrany que [el Harry] no li hagi posat el seu nom [el de Remus] a cap dels seus fills, per això, el Harry. Crec és un "amic caigut" molt més proper i important per a ell que no pas l'Snape, però vaja (també em sobta molt que la Lily es digui "Luna" de segon nom, en comptes de Nimphadora, per exemple (posats a posar-los noms ridículs als nens... XD), un reconeixement que no ha donat a cap altre dels seus amics de l'escola! XD)
Jo crec que això té una explicació donada per la pròpia Rowling. En Harry deixa els noms de Remus i Nimfadora perquè els pugui utilitzar en Ted per als seus propis fills. Al cap i a la fi, són els pares del Teddy, no?

Fins aviat,

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Vergonyós...!

Entrada Autor: Agatha Black »

Cassandra Ross ha escrit:Hola!
Sí que em sembla estrany que [el Harry] no li hagi posat el seu nom [el de Remus] a cap dels seus fills, per això, el Harry. Crec és un "amic caigut" molt més proper i important per a ell que no pas l'Snape, però vaja (també em sobta molt que la Lily es digui "Luna" de segon nom, en comptes de Nimphadora, per exemple (posats a posar-los noms ridículs als nens... XD), un reconeixement que no ha donat a cap altre dels seus amics de l'escola! XD)
Jo crec que això té una explicació donada per la pròpia Rowling. En Harry deixa els noms de Remus i Nimfadora perquè els pugui utilitzar en Ted per als seus propis fills. Al cap i a la fi, són els pares del Teddy, no?
Hahahaha! Doncs quina pressió pel pobre Teddy, no? I si no vol tenir fills? Sincerament, em molesta una mica que assumeixi això, la Rowling. De vegades m'hi trobo jo també, que dic que no vull tenir fills i la gent em mira amb cara de "què dius, si és la teva missió a la vida com a dona, ser mare" o em diuen "això ho dius ara, però en una anys cabiaràs de parer". No tothom té fills, JK! Potser has sentenciat el Remus i la Tonks a l'oblit, només per donar-li reconeixement a l'Snape! XDD
Imatge

JamesCr
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dg. maig 25, 2014 2:33 pm
Nom: Jaume

Re: Vergonyós...!

Entrada Autor: JamesCr »

No és per tant! La vida no sempre és justa, i en els llibres no anava a ser menys, la vida continua, jo crec que cuidant al seu fill ja fa més pel llegat que ficar el nom de Remus al seu fill, i sí, si vols no cal tindre fills, com mira, el Neville, però, la gran majoria sí que n'acaben tenint, estadística pura!
És més fàcil tindre poders màgics que trobar una imatge de perfil que s'ajusti als requisits d'aquesta web.
Albus Wulfric Percival Brian Dumbledore.

Respon