Noticia> Luna Lovegood

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home, finalpotter, e´s que si tots fosim com la Luna...no ho vull imaginar! Però tampoc com seria un món d'Hermiones...xD
Al món n'hi ha d'haver de tot, i el món de Harry Potter no pot ser menys, té Hermiones, Lunas, i que seria d'HP sense Voldemort¿? N'hi ha d'haver DE TOT!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si sempre hi ha d'haver una igualtat. Sense llum no existiria la foscor i llavors sense somiadors no hi haurien persones amb els peus a terra. Si tothom fos igual seria horrible!

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

akesta gent es una mica molt estupida, la luna no treu x re el protagonisme a lermy x molt k su vulguin kreure (i no ho diuen) no sasemblen en re per tant es impossible k la subtituexi

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Teniu tots raó la Luna es la Luna i la Hermione la Hermione cap de les dos treura el protagonisme a laltre pero tamb ens em d paltnejar una pregunta: xq la Rowling al 5e llibre fa apareixer aqest personatje tant estrañ? podn ser paranoies meves per buscar pistes sobre els proxims dos llibres pero crec q la Luna ens pot donar moltes sorpreses sino no vec xq la Rowling a´l 5e llibre quan ja nomes qeden 2 per escriure fa sortir un personatje nou q ja estava a l'escola desd q Harry Ron i Hermione feien segon!! No agues sigut mes normal ferla apareixer abans? una persona axi no pasa dsapercebuda 4 añs!! per molt q sigui duna altre residencia i dun altre curs.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

jo crec que la luna, important sera, pero no tant com per treure-li el protagonisme a l'hermy
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

la luna ja va ser importan al final del 5 al na a la conselleria, pero encara continua sento + la hermione i veig molt dificil q canvi, i tmpoc veig tan extrany q fins al 5e no hagi aparescut, per q no tenia importancia en largument dls altres llibres. a la classe d la ginny i la luna, i deuen aver molts altres alumnes q no coneixem, no????

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Doncs a mi la Luna m'agrada molt, així una mica llunàtica... i crec que agafarà mes protagonisme en els pròxims llibres... pq en Harry diu que am la Luna no li fa res parlar de la mort den sirius.. aixi q si sent b... I això no vol dir que li tregui protagonisme a l'Hermione! Q tamb es un personatge q trobo q sta mol be.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

a mi no em cau gaire be la luna lovegood pro ha de sortir a la conkena pelicula i segurment surtira als altre llibres pel fet de k al harry no li fa res parlar de la mort del sirius amb ella (km a dit algu, pro no recordu ki :mrgreen: )
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

No és res m´´es que una opinió, no se vosaltres però jo no m'ho prenc seriosament xD.
Ara, si estic en contra o no... mireu, no se que fvoleu que us digui... no crec que tingui raó en camp dels punts que ha exposat, estic segura que la Jo en els pròxims llibres ens ensenyarà quant n'es d'important la Luna en els llibres, perque se que la Jo no afegeix personatges perque si.
Jo també soc defensora de la Luna, amunt Luna!!! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

La Luna a mi em cau de conya! És una mica somiadora, això és tot!
I em cau en gràcia, realment el 5è llibre sense ella potser no seria el mateix...
Què més dóna en què cregui nencara que no existeixi?
A mi m'agrada, diu les coses com són i això fa posar nerviosa l'altra gent...
En aquest sentit m'hi veig una mica identificada i tot.. :P
Sóc una mika Luna, eh *ginny_potter*?
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

hahaha!!!!! doncs que es prepari el que ha fet aquest escrit, perquè si tan la "agrada" :twisted: la Luna, li "encantará" :twisted: saber que la JK Rowling ha dit que és un dels seus personatges preferits, com també li "encantará" :twisted: saber que no la suprimirán a la pel·lícula, estic seguríssima.
PD:Els càstings ja han començat....Qui será la actriu què durà a terme la meravellosa i difícil tasca d'interpretar a la Luna Lovegood??
Pdd: Diuen que potser será la Hilary Duff o una de les bessones Olsen...personalment, espero què no sigui així, perque les tres ho fan fatal...(opinió meva)

Llunatiques al poderr!!!!!!!!XDDD

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Ja l'han escollit a l'actriu que fa de Luna Lovegood, he vist imatges seves i les tenia al ordinador, pro malauradament mel van formatejar... vaja, que estaria encantada de posar l'enllaç de una pro no tinc akest plaer... igualment la tornare a buscar!!
PD: Totalment d'acord am tu Luna ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

...t-tens fotos??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O pasaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo tinc aquestes(no se si son verdaderes):
http://www.ofthesky.net/art05_files/moonflower.jpg
http://www.gilmoregirls-web.com/images/ ... is-065.jpg
http://www.fm1.blogger.com.br/button1.jpg

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

Hooorrrooooooor!!!!! com pot ser k potser la Luna la interpretin la Hilary Duff o una de les besones Olsen????? :o :o NOOOOO SIUSPLAAAU!!!! Les odio am totes les meves forces a totes 3!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrr!!!!!


x cert les noies de les fotus akestes son horribles!!!!la Luna s diferent!!!!!

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Nonono, la Luna que jo vaig veure era més jove, i tenia més cara de boja, en una revista que em sembla k es diu...el diario del mago o alguna cosa aixins surt, una noia (que es l'actriu de la luna lovegood) mossegantse els cabells amb aspecte una mica... com estar ne una ltre mon... en fi, ja estic buscant fotografies... maleït sigui el dia en que vaig formatejar lordinador...
Imatge

Respon