Noticia> Luna Lovegood

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Per mi perfecte si aquesta noia fa de Luna... trobo que encaixaria en el paper... però jo seguiria recordant-la dient:
Yo creo en las hadas, yo creo, sí creo!

Ai... que munic! :mrgreen:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Ui, jo aquesta part estava... uf, que maco tothom allà que quasi m'hi enganxo i tot! Yo creo en las hadas, yo creo, si creo!
És molt maca la peli i els dos protagonistes... uf, quin Peter Pan... xD
I aquesta nena quedaria molt bé de Luna! Sisisi, definitivament aquesta!
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

Per mi perfecte si aquesta noia fa de Luna... trobo que encaixaria en el paper... però jo seguiria recordant-la dient:
Yo creo en las hadas, yo creo, sí creo!
si jo tambe la recordaria dient aixo, pero u fa molt be com a actriu i te les seves caracteristiques
Imatge

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:
.::Mistral::. ha escrit:
luna Lovegood ha escrit:Això és veritat, els actors que hi participen no son exessivament famosos(buenu ara si)
Dona... no son eccessivament famosso, però tan l'Alan Rickman com la Maggie Smith són bons actors i molta gent els coneix... i el Richard Harris... era famos tambe...
I el que feia de professor Decors no men recorde com es diu, pro es veu k tambe es famos XD
També és famós en Gary Oldman, q fa de Drácula!!
I l'Emma Thompson, la trelawney, tmb!!
Són més famosos els q tenen "menys" importància (em refereixo a principal / secundaris) i els "estudiants" no són cap conegut, o famós...

PD. Falta menys xq diguin ki serààà!!! (no feu cas als rumors, ho recomano) U_U
Ja! Jo no vaig caure de ki era la emma thomson en la tercera peli de HP (perk sortia en els credits) fins k no vaig veur eLove Actually, llavors vaig caure-hi que era la emma thomson XD
Y el Gary Oldman, sip, tns raó, tot hi que l'actor es una mica massa gran x fer de sirius, pro el maquillatge ha fet miracles en akest home XD

Responent a la imatge de la suposada Luna:
Doncs a mi si m'agrada, jo me l'imaginava aixins més o menys, potser amb el cabell una mica més ros i llarg (i sense tan llavi XD)
DW!
Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Ary ha escrit:aki una foto d´aquesta que dieu que diuen que pot ser la luna .... buenu s´assembla prou pro lo importan es aviam com interpreta...
Imatge
es moníssima!!! tandebó sigui ella la que la interpreti.....
però per aconseguir la expressió de la Luna s'ho haurá de currar.... 8O

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Mistral, tu si que m'entens.
Si surt, que li dissimulin els llavis amb el maquillatgeee!! :twisted: :twisted:

Ciao!
The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Doncs jo la trobo MASSA maca! :oops:

Per mi, la gràcia de la Lluna Bonamor és que permet que el públic mitjà s'identifiqui amb ella, perquè coneix és extravagant i oportuna, graciosa i incisiva, com a tots ens agradaria ser. Ella representa la persona "normal", i si la posen tan guapa no permet aquesta proximitat. Bé, ja es veurà, potser l'arreglen molt bé amb el vestuari i el maquillatge. Potser si no tingués aquests llaviots...

Sempre ens quedarà la del llibre... :reading:
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

Aralforn ha escrit:Doncs jo la trobo MASSA maca! :oops:

Per mi, la gràcia de la Lluna Bonamor és que permet que el públic mitjà s'identifiqui amb ella, perquè coneix és extravagant i oportuna, graciosa i incisiva, com a tots ens agradaria ser. Ella representa la persona "normal", i si la posen tan guapa no permet aquesta proximitat. Bé, ja es veurà, potser l'arreglen molt bé amb el vestuari i el maquillatge. Potser si no tingués aquests llaviots...

Sempre ens quedarà la del llibre... :reading:


Si, és bufona, però potser massa... jo tampoc crec que els actors que interpretin papers als cinema hagin de ser obligatóriament guapos... i en el cas de la Luna, tampoc, el llibre no dóna a entendre que sigui especialment guapa. Bé, a veure com s'ho munten (si surt ella escollida) per fer-la semblar la Luna que tots ens imaginem!

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Es guapa...Peró en cap moment la Rowling diu que sigui lletja no¿? i,com ha dit molta gent, amb maquillatje tot s'arregla...I encara no se sap si serà aquesta la que faci de Luna no? :juggle:
Imatge

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Això!! LLAVIOTS :twisted: :twisted: muhahaha xDDD
Jo la Luna me l'imagino maca però que ho dissimula >_> i potser més endavanat es comença a arreglar i el Harry es fixa en ella!!^^ :heart: :heart: xD
Per cert, mireu-vos la Emma Watson... l'Hermione no hauria d'anar tant arrelgada ni ben pentinada pel que diu el llibre no?? I on són les dents de conill???? :rage:

Són uns falsos... ¬¬

Ciao!
The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

crec que en el llibre es descriu la Luna,com rossa,de cabells llargs i desgrenyats,ulls saltons i aspecte extravagant.En resum,que maca ,maca no ho es precissament.
La noia aquesta de Peter Pan,la Rachel no-se-que,no em fa el pes,es massa exuberant,sembla una lolita(a més que ara ja es una mica més gran que a la foto,i és encara més exuberant),molt de maquillatge li faria falta per ser la Luna,a no ser,clar ,que la Warner,ens vullgi "colocar" una Luna que vengui molt,com han fet amb l'Hermione,que es massa "fashion" comparada amb la del llibre.

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Fashion la Emma Watson???
Ecs, quin fàstic! El que és es una creguda!! La personalitat treu tota la guapura, eh?? Que encara que no ens n'adonem a vegades mirem l'interior... (només quan interessa, però bé...) xD
Jo a la Luna no me l'imagino lletja... pobreta!
Però espero que no hi posin una actriu com la Emma Watson, per descomptat.

http://groups.msn.com/WeHateEmmaWatson
Visca! Visca! xD
(La web no és meva, però fa molta gràcia xD) L'heu vist mai??
Es dios
:reverencia:

Ciao!
The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

això de que es "fashion",ho dic amb sarcasme!la nena ho te molt cregut !
Al menys és la imatge que dona de cara a l'exterior.Seria millor que s'esforçés més en interpretar i menys en sortir a revistes concedint entrevistes estupides i ensenyant "modelitos"!
Ah, si! hi ha una página que la possa a parir,però ,és passar-se'n una mica ja,a mi em sembla un creguda i una actriu mediocre,però d'ahí a odiar-la,donçs no.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

ki es? no sta mal x se la luna pro, no me limaginava axi...
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

es l'actriu que feia de Wendy ,en l'última versió de Peter Pan.Una tal Rachel Hurd-Wood o alguna cosa així.

Respon