Com valoreu el cinque llibre?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Noxy ha escrit: Trobo k tamb deu influir la traduccio
Amb aixo estic d'acord amb tu, pero tot i aixi el segon cop es fa bastant pesat sobretot la historia del HAgrid i la del Grep aixo es un "rollazo" del qual me'n vaig alegrar quant per fi em vaig acabar aquests dos capitols.

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

El 5è llibre no és ni de bon tros el millor llibre en el sentit argumental, el que té és que en aquest hi pasen moltes coses que són fonamentals per determinar el final de la saga. Segurament és per JKR el llibre que ha intentat fe servir per lligar caps i encarar-se cap al final.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

doncs a mi no se'm va fer pessat... ni aquest ni cap altre, jo veig de títol Harry Potter i (el que segueixi) i un llibre no se'm fa pesat :lol: xD no però la història del hagrid i el seu germanet... nu se potser si que va ser lo més pesat, però quan rererere....llegeixo el llibre, a vegades me la salto, ho confesso... :oops: xD :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

la història del hagrid va ser una mica... no se però a mi també se'm va fer una mica pensat (però a part dakest trossos també vaig riure molt, sobretot amb els bessons).

trobo que aixo de k ha intentat anar lligant caps pos es vritat ja k nomes keden dos llibres i sa de preparar per l'últim duel (harry-voldemort) però tot aixo de la profesia i la mort del sirius... tot i aixo m'ha agradat molt!! :mrgreen:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Kap al mig es va fer pesat en canvi al principi de d k staa akasa dels black i el final ma semblat lu mes guai
[..::lAiA::..]

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

ma enkantat sincerament.
errors? molt pocs i wenw argument un 10
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

carlira
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dv. nov. 30, 2007 7:23 pm

Entrada Autor: carlira »

El cinquè llibre ' ha agradat molt ,tot i que em va agradar més el sisé llibre.M' encanta Harry Potter
carla

Avatar de l’usuari
HP_yandrak
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 8:57 pm
Nom: Pablo
Ubicació: Alagaësia

Re: Com valoreu el cinque llibre?

Entrada Autor: HP_yandrak »

Mencanta, simplement mencanta! :clap: l'únic dolent és la p... umbridge que deixa al harry i als bessons wesley sense poder jugar a quiditch :'(
"En harry va allargar la mà, vaposar-li bé les ulleres de muntura de mitja sobre el nas aguilenc i li va eixugar amb la màniga un regalim de sang que li vaixaba de la boca"

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Com valoreu el cinque llibre?

Entrada Autor: Tanit »

Jo trobo que és un llibre fantàstic!
És en aquest llibre on es comença a veure de manera molt clara (tot i que al quart llibre també hi ha els primers indicis) que els personatges entren de ple a l'adolescència, i els sentiments i les relacions entre els personatges esdevenen un factor importantíssim.
Vaig trobar maravellosa la relació que s'estableix entre el Harry i el Sírius, (vaig plorar com una bleda quan ell mor...), també està molt ben captada la relació que comença a endevinar-se entre el Ron i l'Hermione, ens expliquen els primers petons i els primers desenganys, el sentiment de rebelió i de lluita que crema dins els nostre personatges a l'Exèrcit d'en Dumbledore, la creació de l'Orde del Fènix, els sentiments de secretisme, de lluita, de lleialtat....però sobretot, com el Harry ha canviat. S'ha fet gran. Ha vist morir un company, s'adona que la seva vida no és un joc, s'adona de a qui s'enfrenta. La manera com està ple de sentiments d'irritabilitat, de ràbia, de solitud i d'incomprensió. Però sobretot, t'adones de com n'està de preocupat per tothom, per tota la gent que estima i que corre perill.
Penso que és un llibre realment complet, i que retrata de manera molt encertada l'evolució dels personatges després del punt d'inflexió que suposa el quart llibre. Sense el canvi que fan els personatges al cinqué llibre, ni el Harry ni els seus amics, no serien creïbles.

A mi el cinqué llibre, sincerament, em va enamorar! (sense deixar de banda els altres, perquè realment no puc dir-ne cap que no m'hagi agradat)

Ge65
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:30 pm
Nom: Miki
Rang: L'ultima paraula
Contacta:

Re: Com valoreu el cinque llibre?

Entrada Autor: Ge65 »

Trobo que les diverses trames explicades al 5è llibre estan molt ben trobades. encara que no sigui el meu preferit, el llibre 5è, perque s'allarguen un poc al començament...
Hi haurà un dia que... Comedia, dolça comedia

Harry Potter i l'esperat final
Entre la Sdaraniel i jo. Versió de HP7

Tots per una ficEntreu-hi, una bona alternativa a l'aburriment!
Participo en la Revista de HPCAT. I tu?

Avatar de l’usuari
Ull-foll 42
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 1:39 pm

Re: Com valoreu el cinque llibre?

Entrada Autor: Ull-foll 42 »

A mi se'm va fer molt pesat i és el que m'he trigat més a llegir. Potser ha sigut perquè és el llibre més llarg, però no m'ha agradat gaire. Era molt repititiu. Que si la conexió amb la ment d'en Voldemort, que si s'enfaden i es desenfaden amb la Xo Xang, que si l'Umbridge el castigava cada dos per tres, que si el Fudge buscant-li les pessigolles a en Dumbledore... El final, quan en Harry està amb en Dumbledore al seu despatx, va ser més interessant, perquè es descobreixen moltes coses, però a part d'això, aquest llibre no estarà a la llista dels millors.

Bloquejat