La noble i antiga familia Black

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

no veus cap Longbottom!!!!!!!!!!!!!!! això es un crim :x :x . .
no no és broma, no malpensis de mi
està casat amb la Callidora, a la tercera fila, al costat d'un boturullo pintat de negre, no ho veus fawkes???
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Jo crec que no poden ser els avis. Més aviat uns tiets.Perquè posa que va morir al 77. I lu del Longbottom ...no ho sé.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

no m'esperava aixo, d k estiguessin emparentats tan directament, ja sa sabia k estan emparentats, xo no tan propers!!!! :o :o

Espero k en l'ultim llibre podrem descobrir més cosses :ballar: :ballar:
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ha sortit una nova foto de l'arbre on en teoria es veu una miqueta més d'informació :roll: però seguim quedant-nos igual perquè la Rowling es veu que ha demanat expressament que no s'ensenyi la part que està borrosa per no desvelar coses abans d'hora :roll:

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

a mi tmb m'estranya (com Padfoot) q el harry no si fixes ni q el sirius no li digues :o i els longbottom... no se potser si q totes les families magues estan emparentades... :roll:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Sabeu qui ha sigut la compradora del dibuix de la Rowling?? :o :o :o

La mare d'en Daniel Radcliffe :roll: :roll: :roll:

Aqui teniu la noticia :P (en anglès)
Harry Potter star Daniel Radcliffe has paid £30,000 at a charity auction for a family tree drawn by author JK Rowling.

Radcliffe, 16, who plays the schoolboy wizard on screen, bought a handwritten history of the family of Sirius Black, his character's godfather.

Rowling donated the document to the sale by Book Aid International, which provides books for schools in Africa.

The actor also successfully bid for handwritten works by writers Iain Banks and Tom Stoppard, totalling £4,680.

Radcliffe's mother Marcia Gresham bid on his behalf at the central London auction.

She said: "This should put paid to anyone who says that Daniel doesn't like reading.

"Daniel hasn't stopped since he read the first Harry Potter book and he loves Iain Banks and Tom Stoppard."
Segueix més però ja no parla ni d'en Daniel ni de la Rowling :P

M'ha fet gràcia la frase de "this should put paid to anyone who says that Daniel doesn't like reading" Què hi té a veure que la mama li hagi comprat un arbre dibuixat per una escriptora i alguna cosa més? Això no demostra que li agradi llegir :roll:

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

al diccionario hi ha un arbre geneologic (o com sescrigui) k diu que l'ha fet la rowling, pero no esta gaire bé xk diu que un senyor va tenir la seva filla als 13 anys i aixo es mol raro , no? :greetings: i diu que el james es tiet 2on del sirius... no sé, us el passo, e?
http://www.eldiccionario.org/personajes ... sblack.htm
a! i també diu, encara que això no vingui al cas, que el dumby tenia 167 anys quan es va morir.
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Es veu millor el arbre en el diccionario.org aqui us deixo la URL :
http://www.eldiccionario.org/personajes ... sblack.htm
Imatge

L.M.
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:17 pm

Entrada Autor: L.M. »

eI! Acabo de veure l'abre genaologic dels Black! Està bastant bé. Però... jo no sabia qe la Bellatrix s'haguès casat amb un tal rodolphus Lestrange. Almenys al llibre no diu res, oi?


Vinga'n vagi b!
Ho veus, Dumbledore?-va dir en Phineas Nigellus-. No els vulguis entendre mai, els alumnes; no ho suporten. S'estimen molt més ser uns pobres incompresos, tenir-se pena, recrear-se amb...

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

si que ho diu, al 5è llibre concretamen :)
Imatge

L.M.
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:17 pm

Entrada Autor: L.M. »

eis merci!!

em sembla qe em cal una repassada. jeje

Vinga'n vagi b!
Ho veus, Dumbledore?-va dir en Phineas Nigellus-. No els vulguis entendre mai, els alumnes; no ho suporten. S'estimen molt més ser uns pobres incompresos, tenir-se pena, recrear-se amb...

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

però en aquest arbre hi ha unes quantes coses que no quadren. a veure lu de que l'avi del sirius sigui pare als 13 anys ho veig una mica raru la veritat.
segons aquest arbre el ron i el neville són cosins segon ja que la cosa negra que hi ha taxada que te com a germans la callidora i la charis a de ser la mare de l'Arthur (perque es va casar amb un weasley i pel mapa ha de sortir algun weasley perque al cinquè posa que els van teure).
i segons aquest mapa el james és tiet segon del sirius però en vaig trobar un altre que posava que el sirius i el james eren cosins segons (vamos, que s'han menjat una generació).
i els tiets del sirius es diuen de cognom "Prewett" però no poden ser els pares de la Molly perquè sino el sirius i la molly serien cosins (i son cosins sobrevinguts per part de l'Arthur).
però els longbottom podrien ser els avis del neville perque per les dates... i la Callidora aquesta encara esta viva.
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Heu posat les dues el mateix link eh :roll:

On ho diu això de que en James sigui tiet segon d'en Sirius? En James no surt per enlloc a l'arbre i no sabem si el Potter que hi surt té res a veure amb ell! Ja haviem parlat per aquí que era extrany que en Harry quan es mirava el quadre no s'hi fixés que hi sortia un Potter :roll:

Ah i una cosa, intenteu seguir la norma de les quatre linies si us plau :wink:

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

gina ha escrit: i els tiets del sirius es diuen de cognom "Prewett" però no poden ser els pares de la Molly perquè sino el sirius i la molly serien cosins (i son cosins sobrevinguts per part de l'Arthur).
però els longbottom podrien ser els avis del neville perque per les dates... i la Callidora aquesta encara esta viva.
els prewett k surten no poden ser els pares de la molly xk no se'ls coneix descendència, pude son uns tiets o algo axi...
i o e mirat i l'avia del neville es diu augusta, nop es akesta tal collidora
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Bloquejat