Que us sembla l'actitud d'en Harry?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

home, no sé esta la adolesencia.... en harry com molts personatges de hp no tenen un caracter en concret
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

S.P. ha escrit:Certament, en el cinque llibre es una mica egocèntric en Harry, pero heu pensat en el seu pare i l'esceneta del llac? En James si que era un cregut.

Potser em posare molta gent en compte amb aquest comentari pero no m'esperava aquesta actuacio del James. La gent critica molt en Harry per sentir-se superior pero es la mateixa gent el que el posa un esglao per sobre. Si en James estigues en la situacio del Harry seria insuportable.
No trobeu?
Tens raó. I a mi no em dóna la impresió que s'ho tingui molt cregut ni res... Al contrari, a vegades s'estimaria més ser una persona normal i per això moltes vegades intenta no cridar l'atenció.
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

cromelnordic

Entrada Autor: cromelnordic »

Jo he llegit 100 pàgines del primer llibre (la veritat), i crec que al Harry li agrada destacar i ser un ídol.

Potser no un líder, però sí un ídol.

Se'l veu desitjós de carisma i amb ganes de cridar l'atenció.

Sap que té motius de naixement per destacar, i els aprofita.

Potser més enllà de les 100 primeres pàgines canvia la cosa... però si en HP fos una persona real (improbable) jo crec que en HP un nen així en la realitat s'assemblaria a com jo dic.

Opinions?

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

dons jo trobo que esta una mica repelent pero segurament a entrat a l' edat de pavo una mica tard ves a saber!!! :wink:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Jo sempre dic que en el Harry, en el cinque llibre, no el podem jutjar de la amteixa manera que en els anteriors. En un primer lloc acava d'experimentar la mort d'una persona de forma conscient. Es creu que es algu important, i te rao, i que despres de tot l'ho que ha passat es pot sortir de qualsevol situacio. Per altra banda porta 4/5 anys adonant-se que la gent l'admira i el te per un heroi. L'unic camp que diguem que se li resistia o que no havia provat (l'amor) hi triomfa sortint amb la Xo, tot i que alfinal no funciona, aixo li fa pujar l'autoestima.

En Harry de cop passa de ser tracta com una merda seca i fastigosa a ser un heroi o una persona admirada per tota la comunitat. Es canvi bestia i es normal que tard o d'hora se li puges al cap; i si no penseu amb quanta gent al fer-se famosa li ha passat aixo.

Bloquejat