Que us sembla l'actitud d'en Harry?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Pamela_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 7:23 pm

Que us sembla l'actitud d'en Harry?

Entrada Autor: Pamela_Granger »

Crec que en Harry en HP5 l'an posat una mica egoista, no creieu? Primer creu que esta poseit, es creu el centre de l'univers: que si jo no puc estar amb els demes xk si Voldemord m'ha poseit podria veure l'ordre del Fenis, k si vosaltres no sabeu el k em pasa, k no esteu en la meva situació, perk jo, jo, jo, ......
X cert crec k cada vegada la Rogling esta fent llibres per mes adult k joves, a cambiat molt la tematica dels llibres fixeuvos: el primer si k era x a nens, pero en el segon ja va començar amb els sang bruta, les veus etc... el tercer encara el podian llegir pero crec k x a nens pot ser una mica liant, pero el 4 i el 5.... nosaltres vale, pero nens de 8 anys k podien llegir el primer perfectament, ho dic x k jo el primer m'el vaig llegir amb 8 anys, els demes llibres ni d conya on anem a parar...
Dons b feta aksta introducció k opineu vosaltres ;P
http://www.harrypottercat.com/imatges/u ... humb_2.jpg
Cuando veas a un niño preguntar por que el sol viene i se va, dile por que en esta vida no hay luz sin oscuridad

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

jo tmb krek k els llibres els està fen + per adult k per nen
xo em sembla b xk aixi els llegeixo + agust.
i el harry es un egocentrik xk sempre esta amb jo,jo, jo i
no magrada gens xk en sirius va morir x culpa seva!! si
no fos tan egocentric
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Al Harry ha passat per una infancia traumatitzadora, la seva adolescencia no es pot dir que sigui exemplar ni recomanada (tot el contrari), a mes hem de tenir en compte que estem parlant d'un noi en plena adolescencia i ja se sap ens donem massa importancia, i encara mes en el seu cas, quan ja es famos (contra la seva voluntat; pero es famos).
Finalpotter l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 13, 2006 8:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

home, es un adolescent incompres, pero em posa força nerviosa aquell tros. trobo k i te tot el dret, dalguna manera, pro ja se sap, en fa un gra massa, com moltes altres persones... i no magrada aquell tros perk no em puc posar en el lloc del harry... weno, x sort li passa...
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

no crec que sigui egoista, al cap i a la fi ell vol saber què és el que passa al voltant d'aquell que va matar als seus pares, i el jo jo jo, són diferents maneres de retreure que ell és el que necessita sabre-ho.

buf, m'he liat una mica però minimament s'entén.
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Finalpotter ha escrit: Pot fer rabia pero seria molt pitjor si fos una noia.
Per què seria pitjor si fos una noia? :? No t'entenc... pots explicar-te una mica més, Albert?
Sobre si és egoista o no... com ho podeu dubtar?! Ni adolescència ni res, és un egoista i punt. Ell com a centre de tot, la resta que els bombin (frase mítica de la 4a pel·lícula en català 8))
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Jo crec que tot això ha pogut influir en que els seus pares van morir quan ell era ben petit, que ha estat amb una familía (si això es pot dir família) que no la tractat gaire bé i ha hagut d'aguantar-los molts anys, i ara que veu que s'ha fet famós de cop i volta doncs la seva vida a donat un gir de 360º i potser l'ha afectat una mica en la seva manera de ser, i per això es comporta d'aquesta manera tan egoísta en alguns moments.
Que es cregui el centre de l'univers, pot ser, però potser és per culpa de la gent que li ha fet creure, i tot això deriva al comportament que té.
Potser no tinc raó, però jo crec que és així.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Home és que no tota la culpa és seva!perquè la gent també li fa creure tractant-lo com un ésser superior!però que quedi clar que no el defenso perquè crec que si que és bastant egoista en el 5è llibre però més que egoista a vegades és paranoic!però també pobre noi quina vida que ha passa!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
marta_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dg. gen. 15, 2006 6:58 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: marta_potter »

home, ki és ke no ha passat per alguna etapa conflictiva de: ke jo sóc axò ke jo faig axiò , ke jo lo altre, ke jo akell... tothom té la fase JO. però a en Harry se li veu augmetada pk és el nen ke va sobreviure i li passen totes les coses amb ell. és normal ke estigui com està perke creu ke és el centre de tot (i de fet, ho és tot i que s'hi desenvolupin històries d'altres persones. si ell no existís voldemort dominaria la comunitat màgica i aquest problema no hi seria....) . total no crec ke sigui egoista, bé en algun moment si perqe està massa ceg com per veure algunes evidències però..., en general és l'actitud ke li toca.

pd: després de la meva parrafada podreu comprovar ke no crec ke en Harry estigui fora de lloc, és el que li toca i punto, i també crec ke com més volums més lectura d'adults es converteix.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures que li havien posat. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

El seu problema es que ha viscut sense pares, amb uns tiets que no l'estimen, de cop es veu un món en que tothom el té com un heroi, i després al quart llibre maten al Cedric i la Conselleria l'intenta deixa per boig durant el 5 llibre. M'extranya que estigui només així. L'estrés post-traumàtic l'hauria d'haver fet tornar boig de veritat.
Tot i així amb la d'osties que li ha donat la vida, es extrany que no estigui traumat.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

El Harry vol saber el què passa al seu voltant i no li expliqun, en un altre època potsre ho hagués esbrinat ell o ho hagués deixat córrer però.. vaya adolescència la de aquest noi! I no crec que influeixi gaire que el tractin més bé per ser el nen k va sobreviure, tot i que si una mica. Tinc dues paraules més: Infància dura :roll: xD jo ho crec asins.. nu se!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
ED
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: ds. des. 10, 2005 9:03 pm

Entrada Autor: ED »

Po si cada cop fa els llibres per + grans suposu k tamb els lectors es van fen grans si jo kuan els vax comença a llegui era petta po si ara em fikes un libre com el prime pasaria d llegirmel crec k u fa par aixo. A mes els nens petits poden na lleguin els primersi a mida k es van fen gran k vagin lleguin la resta no?¿? nuse smpre e pensat k u fa paer axo. Po ara k u dieu teniu rao

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

el harry egoista és, això segur :P però per molt de que hagi patit una infància traumatitzadora i l'adolecència millor no em parlem però tot i així... bueno, potser si que es estrany que no sagui traumat

però tots els atacs que li agafen... no se però una miketa ramàtic però entenc que tingui set d'informació.
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Resumint, que està traumatitzat. I que està fart de ser el centre d'atenció de tothom, jo crec... perquè a vegades li passen coses i no vol preocupar a ningú... Per exemple quan li fa mal la cicatriu no li vol dir a ningú, per no preocupar-los, i el Periòdic Profetic fa creure a la gent que en realitat si que es vol sentir el centre d'atenció, però jo crec que és mentida.
En canvi opino que si que es mereix més atenció que altres persones. I que a vegades també es fa una mica la víctima... :P

Wo, ED, visca KKJ!!

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

Certament, en el cinque llibre es una mica egocèntric en Harry, pero heu pensat en el seu pare i l'esceneta del llac? En James si que era un cregut.

Potser em posare molta gent en compte amb aquest comentari pero no m'esperava aquesta actuacio del James. La gent critica molt en Harry per sentir-se superior pero es la mateixa gent el que el posa un esglao per sobre. Si en James estigues en la situacio del Harry seria insuportable.
No trobeu?

Bloquejat