Mort d'en Sirius

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Creus que la mort d'en Sirius es en part culpa de'n Harry?

Si
42
55%
No
34
45%
 
Vots totals: 76

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

Finalpotter ha escrit:
kk_xû_black ha escrit:I la culpa de la mort del Sírius també se la dóna ell mateix (o això sembla), així que mala persona no és, remordiments en sent (i molts).
Quant? Perque que jo recordi primer li dona la culpa a l'Snape, despres "a en Dumbledore" (ben be no li dona la culpa pero li ddona una part de la culpabilitat) del Kreacher s'enfada pero no el considera culpable, perque creu que es podia haver evitat si els grans haguessin actuat millor. En el fons en Harry es creu que la seva actuacio ha estat fruit dels errors dels demes. I aixo es molt trist.
si k te remordiments, pero s'acaba de morir algu a ki estimava, en part per culpa seva, i el k no es pot espera del harry es k es posi a di k a dir a totom que ha estat culpa completament seva. mes endavan m'imagino k ja anira reconeixent que ha estat culpa seva, però se l'ha de deixar anar superant-ho.
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

A veure, entre la mort del Sirius i el final del llibre no passa gaire temps, llavors: I si esperem tots a llegir el sisè llibre (9dies! =P) i veiem les seves reaccions, si passa un estiu estúpid de: ningú m'envia cartes, no sé res, buah... i llavors arribem a una conclusió. Jo crec que desprésd'haver sentit la profecia potser pensa, madura (wnu aso no gaire tpc...xd) po nu se... després que passin uns dies suposo que acabarà baixant del burro... o això espero :roll:
We we we, x un cop he omplert les kuatre linies! jeje
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

camporan ha escrit:
Finalpotter ha escrit:
kk_xû_black ha escrit:I la culpa de la mort del Sírius també se la dóna ell mateix (o això sembla), així que mala persona no és, remordiments en sent (i molts).
Quant? Perque que jo recordi primer li dona la culpa a l'Snape, despres "a en Dumbledore" (ben be no li dona la culpa pero li ddona una part de la culpabilitat) del Kreacher s'enfada pero no el considera culpable, perque creu que es podia haver evitat si els grans haguessin actuat millor. En el fons en Harry es creu que la seva actuacio ha estat fruit dels errors dels demes. I aixo es molt trist.
si k te remordiments, pero s'acaba de morir algu a ki estimava, en part per culpa seva, i el k no es pot espera del harry es k es posi a di k a dir a totom que ha estat culpa completament seva. mes endavan m'imagino k ja anira reconeixent que ha estat culpa seva, però se l'ha de deixar anar superant-ho.
Finalpotter a mi em dóna la impresió que si que se'n culpabilitza. Bé, potser no ho diu i tens raó, ja no me'n recordo gaire :oops: En un primer moment m'ho va semblar. I potser al 6è no se'n dóna la culpa, no sé, no me l'he llegit, tu sí, llavors, et dono la raó. Si quan em llegeixi el 6è veig que si que se'n dóna la culpa t'ho retrauré xD

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Pel que fa la sise nomes me l'he llegit un cop i nomes me'n recordo dels fets que son imprescindibles. Del cinque no me'n recordo gaire pero em sembla el que t'he dit: en Harry no reconeix la seva (indiscutible) culpa.

Crec que em descuido de fer algo :nose

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

jo crec q en harry te la culpa pq si hagues apres oclumencia b, els cavallers d la mort no l'haurien enganyat i fet servir pro tmb crec q no podia haver sabut q el kreatcher(o com s'escrigui) l'stava mentint per molt malament q es portes amb el sirius... pobre sirius :( em va fer TANTA pena!!! POBRET... :( :(

Avatar de l’usuari
els grans magatzams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dc. març 08, 2006 10:21 pm
Ubicació: Amb l´exercit del dumbledore

Entrada Autor: els grans magatzams »

Missatge editat per l'usuari
els grans magatzams l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 2:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

en sirius es mort, i no s'hi pot fer res. Aixo es el que jo crec. (si torna en forma de fantasma, com a eco, rencarnació, etc es una altra cosa)
la culpa es den Sirius per ser tossut i no fer el que li diuen. Tot i axi en sirius segueix sent el meu preferit.

:reading: llegir es vida :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Jo pensu k en harry en te la culpa pk no sen va enrrecordar del mirall i per averse refiat de en kreacher po tmb es culpa d l snape ja k kom k es dolent tmpk s k li ensenyes mol b per mi k u feia expres
[..::lAiA::..]

kukis16
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dj. des. 07, 2006 8:44 pm
Ubicació: bcn ciutat

Entrada Autor: kukis16 »

io krek k en harry es el culpable per no esforçarse al maxim am les classes de oclumancia si n`ages sapigut no auria pasat esta clarissim!

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

tot es culpa de l'idiota del harry!!!!!!!! (li diria de tot al noi xo els moderadors em treurien el missatje aixi k...) si el tros d'ase agues apres oclumencia el meu sirius encara seria viu xo no... TENIA K MORIR.!!!!!

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

LA culpa la te en Sirius per no dir , "te Harry , un intercomunicador " Tothom esta d'acord que si s'hagues dit aixo res hauria passat , d'en Kreacher per contar-li la vida a na Lestrange . d'en Dumbeldore per deixar viu a en krecher de na Dolors Umbrige per ser T**** .

La llista es molt llarga en defniticva es d'un conjunt de succesos dramatics dels que en Voldemort s'en aprofita.

NdelM : mirau de fer els missatges mes llarguets i no tan curs pe :si tic d'acord amb tu ...
Imatge

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Jo tb crec aixo...xk no li va dir k era un intercomunicador? o el Harry almenys obrir el paquet...(a mi em donen un paquet aixi i l'obriria per saber què hi ha...) i tot influeix, en kreacher, el pique de l'Snape,oclumencia..(encara k lo de oclumencia entenc k no hagi apres,amb l'Snape..)
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

Home, doncs jo he votat que la culpa no és d'en Harry... Bé es veritat que s'hauria hagut d'esforçar una mica més en les classes d'oclumència, però mireu-ho des del seu punt de vista:
- En Harry i l'Snape s'odiaven mútuament, per tant les classs eren un martiri.
- Ningú va explicar al Harry (que jo recordi) el gran perill que podia córrer.
- El Harry tenia raó de refiar-se de la seva visió, ja que sempre havia encertat
- En Harry podia considerar que les seves visions eren útils, ja que van salvar el Sr Weasley i perquè podia saber com se sentia el Voldemort i arribar a conèixer algun dels seus plans.

Home, jo crec que el pobre no tenia la culpa, i que tal com el Dumbledore reconeix més tard, la culpa és seva, però hi ha opinions per a tots els gustos.
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo penso que és culpa d'en harry de certa manera, ja que si ell no haguès anat a la conselleria a salvar-lo, el Sírius no l'haguès anat a buscar i no l'haurien matat. Però ell no té la culpa de caure al parany d'en Voldemort,s'estimava al seu padrí és del tot normal que anes a buscar-lo si creia que l'estaven a punt de matar...
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

jo en blanc.
juer! que en harry podria haver obert el pquetet dels pebrotets! que si en sírius li va dir que era un metode segur, per algo devia ser no?... a mi no m'agrada en harry perque, joer, potser es normal amb tot el que li passa, pero es prepotent, i les circumstancies li han ensenyat que es necesari :roll: ... i els anteriors anys.. ja porta la confiança de que tot acaba bé... i no puc triar, perque al final del llibre encara no es creu que en sírius hagi mort! trenca el mirall i tot...
vamos a lo típico...

Bloquejat