La generació del pare d'en Harry

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
sirius_nuria16
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 22, 2007 12:33 am

La generació del pare d'en Harry

Entrada Autor: sirius_nuria16 »

No sé si se n'haurà parlat o no, però una de les coses que m'agraden més del cinquè llibre és quan el Harry entre als records de l'Snape i veu al seu pare, al Sírius i aquests quan eren joves...és que m'encanta, penso que fins i tot es podria escriure un altre llibre paral·lel amb les seves històries :)

No us agrada, l'escena aquella que estan tots al llac i el Harry penja a l'Snape de cap per avall fins que arriba la Lili i li diu de tot? :happycry:
"Va semblar que en Sírius trigués una eternitat a desplomar-se: va doblegar el cos enrere amb elegància, com si fes el pont, i va caure d'esquena darrere la cortina esparracada que penjava de l'arc de pedra..."

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

M'encanten els Rondadors!!! El capítol que la J.K. els va dedicar en HP5 és de lo millor del llibre!!! Aquest capítol em va cridar poderosament l'atenció i em va agradar moltísim!!! Crec que va ser tot un encert (i regal) per part de la J.K. d'incloure un capítol on vam conèixer als cèlebres Rondadors, al seu odiat Snape i a la seva idolatrada Lily in person!!! El meu rondaire favorit és en James Potter, perquè la seva forma de ser xula i encantadora em va enamorar només en veure-ho!!!

A dir veritat, estic d'acord amb la Sirius_nuria16 de que la J.K. hauria d'escriure llibres de les seves aventures quan acabi HP, però dubto que ho faci perquè ella diu que amb HP s'acaba tot el relacionat amb el món mágic...Pero digueu-me, no seriosa formidable que hi hagués llibres narrant les aventures dels Rondadors i Cía??
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 28, 2007 9:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Pretty Ginny ha escrit:M'encanten els Rondaires!!!
Sobretot perquè es diuen Rondadors, no Rondaires
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

L'escena del pensiu és boníssima, el poc que coneixem dels Rondadors simplement m'encanta! Segur que la Rowling té pensat com podien haver estat i tal, abans d'haver escrit aquestes escenes i totes les referències que en dóna, d'ells, als llibres!
A mi m'encantaria un llibre només d'ells!^^
Però és quasi impossible que ho faci...
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Getta91 ha escrit:
Pretty Ginny ha escrit:M'encanten els Rondaires!!!
Sobretot perquè es diuen Rondadors, no Rondaires
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ops!!! :oops: Perdó!!! M'he equivocat a l'escriure!!! Moltes graciés per avisarme!!! Ja he editat el meu missatge anterior i he posat Rondadors correctamente...Graciés de nou!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

A mi tmb m'encanten! Jo crec que aquell es un dels meus capitols preferits de HP!Estaria be que la Rowling expliques alguna cosa mes d'ells a la web o al llibre enciclopedia que fera XD(suposo que si)
De fet a mi moltes vegades el que em passa es que trobo mes interesant l'historia dels personatges mes grans que les del protagonista mateix(no se si m'explico ^^') no se pos l'historia dels seus pares,o desl amics dels seus pares,etc.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo crec que a tothom li encanten...^^

Són uns personatges molt més interessants que els de la generació d'en Harry, perquè hi ha la història d'en Llopin i com descobreixen que és home-llop, com aprenen a transformar-se, quan fan el mapa de magatotis, les seves trapelleries a l'Snape i el sarcasme d'aquest, en Sirius ( ^^ :lol: ) i tota la història de la seva aversió a la seva família i quan s'escapa, com la Lily s'enamora d'en James... I a sobre, en aquesta època amb Voldemort recaptant cavallers de la mort i tot això de la por que explica en Sirius al quart llibre...

És que necessito un llibre de tot aixòò!! ><
Però no el farà! :|

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Tens tota la raó LunaBlack_Lovegood!!! Els Rondadors i les seves històries amb l'Snape i la Lily havien ser molt interesants ja que per la poca cosa que em sapigut graciès als llibres, aquest grupet han viscut mil i una aventures a Hogwarts (a escollir la millor) i estaria molt bé que la J.K. fes llibres relatant totes les coses que has anomenat. Realment és una llàstima pensar que mai tindrem llibres específics dels Rondadors...Soposo que sempre em quedaré amb les ganes de llegir com va cambiar d'actitud en James Potter i com va aconseguir que la Lily s'enamorés d'ell a seté curs!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

carlira
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dv. nov. 30, 2007 7:23 pm

Entrada Autor: carlira »

A qui no li agrada veure tanta intriga,amor en un sol llibre i encara volem més,esperem que el setè llibre sigui igual d' emocionanat que els altres set quina pena que sigui l' últim
carla

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

Sí els rondadors són fantàstics!! La Rowling potser no que no escriurà un llibre amb les seves aventuretes però per això hi ha les fanfictions, on els fans deixem volar la nostra imaginació i creem històries a partir del que ens ofereix la Rowling. Jo en segueixo alguna de fic d'aquestes dels rondadors, i tot i que m'agradaria que la Rowling ens mostrés com se'ls imagina ella, m'encanta llegir les seves aventuretes, que poden tan bones com les que es pugui imaginar la mateixa autora.
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Bloquejat