Sirius Black T*RN*R*!!

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Sirius Black T*RN*R*!!

Entrada Autor: Jomast »

Estíc segur que abans que acabi la saga ( quan sino) En HArry es comunicarà d'alguna maner amb ell. I crec que són de vital importancia les parules de la Luna de les ultimes pàgines. Sempre diu molte sboles però ara tindrà raó.
Que en penseu voslatres?

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

En Sirius Black encara ha de jugar un paper molt important, i certament no desapareixerà de la història. Ara bé, no tornarà a la vida, i segurament (tot i que noi és impossible) no es comunicarà amb en Harry.
Això sí, continuarà present dins en Harry, tant com ara ho estan els seus pares, que tot i ser morts i no ressucitar ja han paregut unes quantes vegades xDD

Pel que fa al vel... Doncs jo crec que porta a una dimensió, espai, o com li voleu dir, on l'ànima prossegueix el seu viatge, i que per tant és possible que estiguin "allí", i potser que t'hi retrobis després de la mort (tot depèn de com concebi la rowling el més enllà [l'afterlife] xD).

I per últim, queda el tema del MIRALL... ha de ser un objecte important, no entendria que no tornés a aparèixer... així, que guardeu bé les meves paraules: "Recordeu el mirall". Potser no són molt originals, i la frase no és gaire maca, però segur que té molta raó ^^

PS: Voldy el Vident, profecia II: "Recordeu la Planta d'en Neville". De moment aquestes són les meves profecies xD
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Si si La mimbulus mimbletonia!! aquesta planta faràs grans coses!!! XDDDD

I aixo del sirius crec k serà algo aixi com els pares del nen akt ...

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

els pares dl nen akt? d kin nen?

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

si jo dic el nen aquest, no pot ser un altre....per mi l'innominable, aquell a qui no vull anomenar, l'únic, l'inconfusible...en Harry! XD

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

no, no crec k el sirius sigui el pare del HArry

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Què¿?¿?¿?

quin apre¿?¿? quiuè eha dit això¿?¿?¿?

Avatar de l’usuari
fanatika
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dv. maig 23, 2003 7:00 am
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: fanatika »

Jo no crec q torni el sirius PERQUE: si recordeu la conversa q te el Harry al fial amb el nick de poc sense cap, aquest li diu q els q li tenen por al q un es troba quan es mor, es queden com a fantasmes... pero els q no temen aquest "viatge" no.... i q el sirius era + aviat d'aquesta segona mena... No tem el q es trobara, sigui el q sigui, un cop mort.... I per tant... no crec q aixo sigui compatible amb el fet de q es continui comunicant emb els vius d'alguna manera... Nu xe...
"You haven't got a letter on yours," George observed. "I suppose she thinks you don't forget your name. But we're not stupid—we know we're called Gred and Forge."

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Donks jo esperu k la mort den sirius tingui una bona explikacio. no es tornaran a komunikar, xo si k aura servit dalguna ksoa k mori. Nose, a mi em va saber greu k moris, no x l harry, sino x l llopin i el mateix sirius, a mes es mor x kulpa dl harry, te collons! :evil:

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

Sincerament, jo crec que no es tornaràn a comunicar de cap manera... Igual pel mirall... però es va trencar (es podrà reparar, no?) però podria ser que el Sírius no portés el mirall quan travessés el vel... i llavors la Rowling li donaria un altre ús, suposo, igual se'l queden a la seu de l'ordre per estar en contacte amb el harry, però tp no sembla una teoria gaire sòlida... potser se'l queda el ron o la Xo x fer ciber-sexe (ja que el harry és incapaç de fer res en la seva presència, igual a distància tenen alguna possibilitat, no?)

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

en sirius ha de tornar els llibre no seran el mateix sense ell. jo crec kom la luna k tornara al setè llibre. el tros on ho explika l´autora sel va currar pk a mi i a unes kuantes conegudes en va fer plorara tents cop skom ens els hem llegit ( potser està relacionat amb el meu nik xd )

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Xo???¿?¿?¿??

què hi té a veure...
A veure...digueu-me insensible...però la mort del sirius és moooolt ridícula!! es la pitjor mort de tota la saga!!!!!!

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Entrada Autor: lord-granger »

La mort poder es una mica ridicula, pero en certa manera es una mort que passa perque el sirius es un personatge molt xules com es veu en el pesiu. Perque si ell no s'agues animat tant en el primer malefici que esquiva segurament el segon no l'hauria tocat " Aquest detall encara ajudara al harry en el fotur"

Avatar de l’usuari
Gallagher
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 16, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Gallagher »

HOLA A TOTS!! Fa temps que no escrivia perquè vam tenir uns problemes amb Internet. Abans el meu nick era Linuk (potser alguns se'n recorden de mi).
Jo crec que el Sírius no tornarà fins el setè llibre, en la suposada "lluita final" (com van fer el Cedrid i els pares del Harry en el 4t llibre). Què penseu vosaltres?? 8)

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

jo no crec que torni kom ho van fer els pares d´en harry i en cedrik. crec que tornara de darrera la cortina, per algi sentien veus la lun ai en harry........m´agradaria molt que tornes

SIRIUS TORNA !!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat