Sirius Black T*RN*R*!!

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Kla, no pot tornar igual perk no va morir x un malefici....
Donks jo crec k no tornarà en vida xo si que la seva mort tindrà algun misteri i k algun altre cop sortirà....
Es veritat anna_Xo que te a veure el teu nik amb la mort del Sirius???

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

jo no se que dir, hi ha vegades que pense que tornarà, però d'altres crec qe és poc probable.
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

si s pok probable i ilògic pro jo vull k torni :? :(
encara k no resuciti se'n parlarà molt d'ell i d la seva mort. tindrà algun paper important la cortina en els següents llibres la rowling no la fet aparèixer pk si.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

eisss

Entrada Autor: HpConan »

Al fòrum de Harry Potter del 3xl.net, un noi de nick DanielGG va dir d'utilitzar el reculatemps, i vestir-se de cavaller de la mort per salvar el Sírius...

Llavors vaig començar a pensar, i dic jo: seria moooolt més fàcil utilitzar el reculatemps i la capa que fa invisible.... perquè no hi ha que oblidar que el Sírius DESAPAIREXÍA rere la cortina... i si desapareixia de debò?? Que era que el harry s'havia amagat el Sírius dincs de la capa??
Però girar tant el temps seria moooolt complicat..... com no ho faci A PRINCIPIS, PRINCIPIS del 6è llibre.... perquè sinó significarà que haurà de viure amagat la tiiiira de temps, el temps de que encara no ha pensat el recular el temps, i s'haurà d'alimentar d'amagat i això perquè ell mateix no es vegi i que els altres no sospitin de que està 'doble' tant de temps... m'enteneu??? Què creieu??
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Mira veus això que dius no em sembla gens extrany, ja ho veurem, ja però és l'única manera versemblant de pensar que en Sírius no és mort, ara d'això d'alimentar-se d'amagat, no, perquè amb el reculatemps potser d'alguna manera el porten de nou al futur!!!! (així seria viable el que expliques).

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

No crec e, si la fet morir no serà xk despres se solucioni tot amb el reculatemps i no agi entrat mai a la cortina(el Sirius), tot el kontrari no? l misteri aki es k passa amb la cortina, les veus... no tendria sentit haver fet tot axo, xk ara amb un plis plas, reculatemps io capa invisible tot solucionat.

No, jo crec que tindrà molt més sentit....

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

No..........

Entrada Autor: HpConan »

Disparatat tampoc ho veig.... però... no sé.... dubto que el Harry pensi tant (mira que podria haver agafat el p.... mirallet dels c.... uix...!!!)

Amés, l'Hermione ja no té el reculatemps..... tampoc... no sé... És que si es salvés el Sírius per benefici del Harry tots tindrien dret a fer rebiure els seus amics o parents, no?

Els senyors Diggory, al Cedric, la veïna, el gos; el germà, la seva germana; el nen, el peix... Coi, és que no es pot tornar ningú de la mort. Seria com... no sé.. injust....

Ja sé que fa molta pena que hagi mort, però coi, què hi vols fer??? Revivim tota l'orde del fènix, també???

No sé.... :(
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Axo s veritat, mira ls d lorde del fenix xk lluiten i si moren moren, xo l cedrik i ls inocents k mata Voldemort seria inteligent salvarlos, no veig kin mal hi hauria han canviar el passat amb koses aixi.... Jo si fos el Harry ho hagues pensat. xk segur k deu haber pensat "si pogues tornar al passat...." i passat reculatemps.... un kop ja va salvar el Sirius amb el reculatemps. xo aket noi es una mika curt....

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Hola!

Sabeu que penso? La majoria creieu que el Sirius tornarà a apareixer en algun llibre...d'una forma o una altre, però per què? Personalment tot i que m'agradaria que aparagues no ho crec pas que ho faci, crec que l'autora voldrà que notem aquesta tristor de pedre algu molt proper, de veure el mal,... de la ràbia... que passa que el Harry se li apareixen els pares, el padrí i tal... parla amb ells, els veus i els altres que han perdut algu que es fotin!!!! A el Harry demoment crec que li han donat masses coses en safata, ara li toca passar-les més dures, sense tanta sort.
Ara no sé a on està pero també vaig llegir una discució sobre si el Harry havia de morir lluitant i tal al final....i alguns van dir que havia de morir sino quina mena d'heroi seria, un d'aquest que sempre es salva, llavors seria un déu, jejjej. Es va salvar quan era petit, per l'amor de la seva mare... pero l'autora no pot anar deixant que la gent es mori per ell sempre! Potser despres de patir un mor dolorosa pero amb victoria l'autora s'atrabeix a ensenyar-te una especie de cel, pero ense dir-lo no se si m'explico bé, vull dir una cosa per l'estil pero infinitament millor:

I el harry va notar que s'enlairava, a mesura que guanyava altitud entre aquel cel blau, si seguia així aviat arribaria a les estrelles, on l'esperaven, pero qui l'esperava¿ amb prou feines distingia les siluetes del final, qui són ? de cop com si la resposta fos un secret algu li va dir a cau d'orella : Hola Harry.
Es possible, el que havia sentit? Imaginacions seves, no no.. era .. era.. era En Sirius!


Val , pues quan t'hagi fet algu així, potser ho deixa així i punt,.... o bé saluda a tots i llabors es desperta el llit de l'infermeria o es desperta a no se on.

Aralforn, l'ignorant

No ho veig clar!

Entrada Autor: Aralforn, l'ignorant »

A veure, tinc un horrible dubte... COM COI MOR, en Sírius? Que jo recordi, el paio està barallant-se allí als soterranis de la Conselleria, quan, a mitja lluita, va a petar dins l'arc aquell de pedra d'on surten veus i no reapareix.

Ho sento, però això no vol dir que sigui mort. A veure, si havia de morir de debò, perquè no li veiem el cadàver? Que el paio caigui allí darrera i que tothom el doni per mort sense argumentar el perquè, no em cola. Tots li diuen a en Harry que en Sírius ha mort, però ningú li diu què coi és aquell arc i per què n'estan tan segurs (o simplement no ho vaig llegir bé i em vaig perdre alguna part :oops: ). En tot cas, penso que és una forma tan ruca (caus darrera una cortina i, sense deixar rastre, se suposa que et mors) en comparació a la mort d'altres personatges, que no pot ser una mort. Penso que hi ha trampa a algun llloc. Per mi això va ver la part més ximple del llibre. No em queda clar que estigui mort. Només ho diuen però no expliquen perquè ho creuen. I no em cola. I el ruc d'en Harry escolta impassible i no demana explicacions, tampoc! Ai, coi!

En fi, que em queda el dubte d'això de l'arc. Algú d'aquí em pot explicar QUINA SEGURETAT té que en Sírius hagi mort de debò? L'arc és MORTAL? De debò? Per què?

:-)

Val; potser és culpa meva per haver-ho llegit tan ràpid, però no tinc el llibre i no ho he pogut repassar. Espero que alguna ànima caritativa m'ho expliqui, merci! (I disculpeu la meva ignorància.)

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

A veure...No tindrem cap certesa sobre la mort del sírius fins que la JKR no ens en digui alguna cosa....Però a veure crec k els lectors estem dividits en dos fronts: Els fans del sirius que no poden entendre que l'hagi matat i que tenen l'esperança que tornarà i potser els que som més realistes...I que pensem, que ha mort...i que no té remei...

Actualment, si no m'equivoco hi ha una especie de votacio sobre el rumor que volem que ens aclareixi la rowling penjat a la seva WEb...si voleu votar x sabr definitimvament si és mort o no..a enu a la secció FAQs i voteu a la FAQ poll...

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

val, a mi magradava el Sirius, tot hi axi no deixo de ser realista i vec les coses tal kom son. pero.... aki l'Aralforn l'ha encertat de ple. lo que ha dit ell jo tamb ho pensava, no ho deia xk ho volia utilitzar n l'FF, xo wenu ja que ha sortit....

On és l'arc?
-Al departament de misteris.
Que vol dir?
-Que no se sap ben b que és, que és un misteri....
per tant?
-No se pot saber que passa darrera akell arc
Pero el Sirius desapareix
-Si esklar, desapareix, pero desapareixer no vol dir morir....
I k creus k....
-Doks crec, que si la JKR volia matar a Sirius, lagues mort klarament kom a tots els altres. Si el k volia fer era fer creure k s'havia mort, pero més tard k passes alguna kosa (k torni, komunikació, etc. kualsevol kosa) k millor k ferlo desapareixer sense rastre i en un llok on despres tingui tot una explikació (departament de misteris) aaaaa, era un misteri no se sabia del tot el k passava....
Els pares del Harry no parlen, encanvi darrera el vel algú parla.... se senten veus. Creiem que darrera akell vel hi ha la mort, xk el Llopin li diu al Harry, i el Dumledore tb. xo k kony saben ells? akas saben k es el marc? xo si es un misteri!!!

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Ves a saber què farà la nostra amiga la Rowling!! :D

Jo crec que potser si que ha mort, però per altra banda, aquí s'ha dit que era pq en Harry probés l'amargor de perdre a algú estimat, però pensant-ho b, jo crec que la Rowling s'ha passat, ja q ja s'havien mort els seus pares.

Potser totes akestes morts serveixin pq en Harry tingui encara més rencor contra els cavallers de la mort, i així mati en Voldemort (al setè llibre està clar)

Tot i així em va fer llàstima la mort d'en Sírius (torno a aclarar: si és que ha mort)

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

a veure... el sirius no tornarà. ho crec per tres coses q va dir la rowling en tres entrevistes:

1 - l'any 2000:
"Rogers:: I do hear that in the fifth volume, that's about to come out, that Harry is going to have to deal with death.
Rowling: Harry has already dealt with death, of course. He lost his parents very young, in book four he witnessed a murder, which is a very disturbing thing. So this is not news to anybody who has been following the series, that death is a central theme of the books. But, yes, I think it would be fair to say that in book five he has to examine exactly what death means, in even closer ways. But I don't think people who have been following the series will be that surprised by that."
http://www.the-leaky-cauldron.org/quick ... rogers.htm

ve a dir q al cinquè llibre el harry veurà de prop què significa la mort. jo crec q això vol dir q encara q hi hagi gent q es converteix en fantasma o q podem veure en quadres o així, n'hi ha q no. i q quan et mors, no tornes. així d cru i així d simple.

2 - l'any 2003
"Rowling: “It’s a war. Essentially a war has broken out again and when I say the beginning of the deaths, I mean the deaths that are meaningful, I suppose, to the reader. In this book, what I consider to be a major character dies. It was awful to write. It was absolutely awful. And literally, well I did, I cried after doing it, and then, er, walked into the kitchen afterwards in tears. And Neil said to me, ‘What’s the matter?’ And I said, ‘Well I’ve just killed the person that I’m going to kill.’ And he doesn’t know who it is. And Neil said, ‘Well, don’t do it then.’ Which showed he completely didn’t understand that you need to be very unpleasant and vicious to your characters to write heart-warming children’s books. (KC: laughs) He’s a doctor, he just doesn’t get it. He’s you know, more into saving people than killing them.”
http://www.the-leaky-cauldron.org/quick ... couric.htm

diu q quan va acabar d'escriure la mort, se'n va anar plorant cap a la cuina, on hi havia el seu marit, i li va dir q havia matat un personatge (ell no sabia qui era). ell li va dir q si li havia d saber greu, doncs q no ho fes. i ella diu q ell no ho entén, q s'havia d fer.

3 - aquest any al xat del dia mundial del llibre:
"Cookie246122: Why did you kill Sirius? It made me very sad :(
JK Rowling replies -> I'm really, really sorry. I didn't want to do it, but there was a reason. If you think you can forgive me, keep reading, you'll find out. ."
http://www.the-leaky-cauldron.org/JKRWo ... y2004.html

un/a fan li pregunta q xq va matar el sirius, i ella diu q li sap molt d greu i q no ho volia fer, però q hi havia un motiu. i q si la podem perdonar, q continuem llegint i ho descobrirem. i q se sent culpable.


pues això, jo no crec q el sirius torni. ja m'agradaria però... no crec. tb crec q estarà present a la sèrie, el harry hi pensarà, i potser el veiem en alguna foto o amb una mica d sort en algun mirall d gised o alguna cosa semblant... no sé. tb han d'explicar q coi és el vel i la sala aquella, x això. i les veus...

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Per fi algu posa una mica de seny a l'assumpte!!!! A veure si s'acaben ja els sentimentalismes :roll: :roll: :roll: :roll: :wink:

Bloquejat