Sirius Black T*RN*R*!!

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Hola calis,
ets webmestressa? 8O
me pasat per un parell de forum i ja veix q estas "posant odre"...
vaja, només volia dir que el que vaig posar sobre el missatge q mavien enviat i sem va esborrar potser no te res a veure amb en sirius pero el vaig penjar en aquest forum pq pensava q aquesta noia potser el frequentava... no savia q aixó no es pogués fer :?
de fet em sembla normal que de mica en mica les converses vagin evolucionant i q al final tinguin poc a veure amb el titol amb q savien comensat (sempre i quan no es posi ningu a parlar del Ronaldingo en un forum de harry potter tot va be no? :lol: )
i la q va posar aquella llista tant llarga al forum derrors den pàmies tb vaig ser jo i, la veritat, es q em pensava q daixò es tractava. Potser si que era una mica massa llarga però es q el pàmies aquest em te sulfurada, a més no ibligu a ningu a llegir tot el q escric

en fi q potser ets una mica massa estricte :roll:

pero sense recors eh, no vull tenir problemes amb la jefa :wink:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

Pensant se m'ha acudit una menera per poder contactar amb en Sirius.
Durant l'ultim any en Sirius ha estat sempre tancat a casa sense fer res i quasi sense companyia no podria haver escrit un diari com el den Riddle i haver-lo deixat per en Harry. I despres si es vol que torni a la vida es mes facil la McGonagall o el mateix Dumbledore transfiguren una pedra convertint-la en un huma li fan el malefici imperatiu i fan el metix que en Riddle volia fer amb la Ginny Weasly a la Cambra Secreta i en Sirius torna aixo en el cas que en Sirius hagi escrit el diari.

PD: Aixo ultim es una mica cruel pero podria tornar-lo a la vida

PD2: no se si algu ho havia escrit avans jo acabo d'arrivar

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

:roll: em sembla bastant imposible :roll:
no nomes per la paranoia de la pedra :lol: sino pq no crec q en sirius pugues sortir dun diari (en cas q lagues escrit :? ). El tod ho podia fer pq ha fet molts experiment amb ell mateix per no morir. per aixo no va morir que li va revotar el malefici de la mort.

tan de bo pogues borrar el meu anterior missatge en aqet forum. pobre calis ho fa pel nostra be :wink:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

no crec jo que siga possible això eh, lo de la pedra... :roll: alguna forma s'inventarà la Rowling per a q puguen comunicar-se, no estaria be q al final en Sirius no poguera caminar tranquil pel carrer sense el perill d'anar a Azkaban o que el maten els seguidors de Voldemort
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

pos jo em temu q no ho podra fer mai... acceptemo, és mort i no pot resocitar
ara, no dic q en harry no s'hi arribi a comunicar dalguna manera
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

d'alguna altra manera si haura de comunicar, n aket forum n tenim moltes, potser l'encertem.. ves a saber! :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

De tot això que ha dit el BliShAm, a la primera plana de si la Petunia s'entenia amb l'Snape, i altres coses, per mi n'hi ha una que podria tenir sentit. Això que el Draco fos en realitat un sang de fang. Això permetria un canvi notable...
Ah i per cert, a mi em sembla que l'Snape és en realitat un agent doble. Fa creure a en Dumbledore que espia en Voldemort per a ell, però en ralitat és al revés: espia al Dumbledore i està al servei de Voldemort. A veure..... Com es pot ser tant refotudament dolent, si no? El que li fa passar a en Longbottom, no té nom.

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Re: eisss

Entrada Autor: Martinot »

[quote="HpConan"]Al fòrum de Harry Potter del 3xl.net, un noi de nick [b]DanielGG[/b] va dir d'utilitzar el reculatemps, i vestir-se de cavaller de la mort per salvar el Sírius...

Llavors vaig començar a pensar, i dic jo: seria moooolt més fàcil utilitzar el reculatemps i la capa que fa invisible.... perquè no hi ha que oblidar que el Sírius DESAPAIREXÍA rere la cortina... i si desapareixia de debò?? Que era que el harry s'havia amagat el Sírius dincs de la capa??
Però girar tant el temps seria moooolt complicat..... com no ho faci A PRINCIPIS, PRINCIPIS del 6è llibre.... perquè sinó significarà que haurà de viure amagat la tiiiira de temps, el temps de que encara no ha pensat el recular el temps, i s'haurà d'alimentar d'amagat i això perquè ell mateix no es vegi i que els altres no sospitin de que està 'doble' tant de temps... m'enteneu??? Què creieu??[/quote]


Que podria ser. Perquè no?

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Si tens molta paciencia es pot fer ,no?

contes el temps que fa d'aquell dia multipliques els dies per 24 i li sumes les hores de diferencia que hi ha 200 dies pos tendras que girar-la unes 2800 vegades es dificil no impossible
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

:D :D :D :D

Hehe. Sí, així de fàcil.

Però una cosa... El Harry ja no té reculatemps. Bé, és que mai l'ha tingut. El tenia l'Hermione, i el va tornar al final del 3er llibre perquè va deixar de fer algunes classes. O sigui que... :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Però igualment no és necessari que el tingui ara. Només que l'obtingui d'aquí uns quants dies, mesos, anys, sempre pot tornar endarrera, només ha de cometre un altre
allanamiento de morada a la Conselleria. :police: :police: Però no crec que ho faci, sinó el Aquell-del-nom-ignonimiós podria recular el temps fins abans de fer la cicatriu al Harry. :chainsaw:

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

jo crec q la teoria del reculatemps es molt poc provable...
a mi em sembla q el sirius esta mort i ben mort i q els mort no poden ressussitar (si no seria un cachondeo), i q consti q a mi aixo em sap molt de greu pero crec q ho em d'acceptar :cry:
esq pensu q la gent esta molt esperansada am q torni a la vida per la manera com va morir, q es mes haviat simbolica (i per cert, em va sembla molt bona idea aquella cortina), pero pensu q si al sirius li haguesin tirat un tret al cap, per exmple, ara ningu faria impotesis sobre com pot no haver mort...
ara, una altre cosa es q en sirius pugui tornar en qualitat daparicio, cosa sobrenatural o cam li volgueu di (en fantasma no ho crec...), pq es veritat q costa de creo q ja no se nhagi de tornar a parlar. Personalment crec q el mirall q li va donar al harry tindra un paper rellevant en aixo.
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Visitant

Re: Sirius Black T*RN*R*!!

Entrada Autor: Visitant »

Jomast ha escrit:Estíc segur que abans que acabi la saga ( quan sino) En HArry es comunicarà d'alguna maner amb ell. I crec que són de vital importancia les parules de la Luna de les ultimes pàgines. Sempre diu molte sboles però ara tindrà raó.
Que en penseu voslatres?
jo crec k tens raó. pro tmb tens k pensar en k es molt dificil ja k ell u intenta am l mirall i n pot i li preg al nick i li diu k n pot se 1 fantasma...x tan si n es am algun conjur mol poderos sera dificil k torni
:roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Com ja ho ha dit molta gent en Sirius es mort :tombstone: (tota una pena almenys x mi :cry: ) i no resucitara xo aixo si en harry si comunicara tan si es a traves del mirall com x obra dun encanteri (amb el priora incantamenta ja es va comunicar amb els seus pares) duna pocio q el faci delirar o b a traves de somnis. Xo x sabero ens tocara llegir el 6e llibre :reading: x sabero xo abans preguem xq lespera sigui curta :pray:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Segur que el que va dir la Lluna i l'arc aquell tindran alguna cosa a veure... la Luna pot dir moltes coses rares però amb lo dels threstrals ja es va veure que no era tan boja com sembla....

Bloquejat