Sobre Harry i Hogwarts.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Què passarà amb en Harry i Hogwarts?

a) Hogwarts tanca.
4
5%
b) Hogwarts segueix oberta, en Harry no hi torna però els seus amics si.
7
9%
c) Hogwarts segueix oberta i el Harry hi torna (tot i que pugui sortir de l'escola per realitzar la seva misió)
37
47%
d) Harry, Ron i Hermione passen de Hogwarts i se'n van junts a buscar els horcruxes.
30
38%
 
Vots totals: 78

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Hogwarts és crucial en els llibres, tota la trama sempre va envoltada del mateix, primer el tren, començament de curs i un misteri, lalien, i apareix en voldi a final de curs, se suspenen els examens, i tornen al tren.

Canviarà la Rowling tot això en l'últim llibre sabent que ho ha seguit en els 6 anteriors?? a mi em sorprendria molt...

Crec que aniràn a Hogwarts pero aniràn fent escapadetes, o si mes no estaran capitols a Hogwarts, perquè crec que és la clau per trobar els horricreus...em dona aquesta sensacio xD ( i les cortines del departament de misteris, of course)

ciaoo
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

No sé si en Harry torna a Hogwarts per poder examinarse dels MAG però fa sortides per buscar els horcruxs no sé com podrà treure-se'ls. A més a més les expedicions que feia en Dumbledore a vegades duraven dies i no sé si podrà combinar-s'ho bé. El que em sembla és que en un principi farà escapades (amb permís o potser sense) i en algun momnt passarà quelcom que farà que només torni a Hogwarts per parlar amb el quadre d'en Dumbledore o per resoldre alguna cosa que hi hagi a allà.

Bloquejat