Sobre Harry i Hogwarts.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Què passarà amb en Harry i Hogwarts?

a) Hogwarts tanca.
4
5%
b) Hogwarts segueix oberta, en Harry no hi torna però els seus amics si.
7
9%
c) Hogwarts segueix oberta i el Harry hi torna (tot i que pugui sortir de l'escola per realitzar la seva misió)
37
47%
d) Harry, Ron i Hermione passen de Hogwarts i se'n van junts a buscar els horcruxes.
30
38%
 
Vots totals: 78

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Sobre Harry i Hogwarts.

Entrada Autor: Getta91 »

Doncs això, què creieu que passarà?
Personalment, crec que el Harry torna a Hogwarts i que l'escola no tanca... i lo de que l'Hermione i el Ron vagin amb ell... no, l'Hermiome sense els MAG? No m'ho crec! xD

O sigui, l'opció C)
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

...segons Na JKR la d) i no sere jo qui ho contradigui...
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo dic q Hogwarts tanca...U_U

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Entrada Autor: lanark »

Completament d'acord!
Hogwarts tanca pel tema de la guerra. A més, així Harry, Ron i en especial l'Hermy no perden un curs de classe....
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Jo no ho tinc massa clar. Si fos pel Dumbie continuaria obert, ara que està mort la seva voluntat li queda al Hagrid i malgrat la veuassa del semigegant no té massa veu a l'hora de decidir el tema.

Encara que tanquin em sembla força segur que el Harry tornarà a Hogwarts. On sinó pot trobar pistes del Tod Rodlel jovenívol? Una altra visita a la Cambra Secreta potser? :alien:

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

o trobo mol fort, hogwarts no pot tancar! la jk va di k faria 7 llibres pels 7 cursos d hogwarts k faria el harry... si hogwarts tanca, no t gaire sentit tot aixo. crec k hogwarts a dobrir i el harry i a dana.
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Ja que en Dumbeldore hauria volgut que l' escola continues oberta aixi ho fare-->> Mc. Gonagall aixo dira. Penso que l' escola seguira oberta i en Harry, l' hermy i en ron entreran i sortiran quan voldran amb el permis de la Mc. Gonagall i per suposat l' Hermy com k es increigble treura unes super notes als mag com smp. Tot i k pot ser k tankin l' escola a mitj curs xk la Mc Gonagall sigui assassinada :tombstone: .
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo penso més o menys com la beryl (la part de l'assassinat de la McGonagall no se si passarà a mig llibre o al final :roll: ) però això de que puguin entrar i sortir lliurement de Hogwarts no se com s'ho faran. En Harry no ha volgut explicar a la McGonagall que feien ell i en Dumbledore per tan no sap res dels Horcruxes ni de la feina que ha de fer en Harry per derrotar en Voldemort. Si Hogwarts obre un altre cop serà amb unes mesures de seguretat enormes, i crec que els costarà convèncer la McGonagall perquè els deixi marxar sense donar explicacions d'on van. :roll:

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Hogwarts estarà obert perquè el món del Harry Potter gira massa al voltant de l'escola per fer-la desaparèixer de cop.
Que el Harry i torni ja és un altre tema, però si l'escola queda oberta segurament tornarà, perquè és la JKR explica la història des dun punt de vista molt centrat en el que el Harry sent i veu, en el que li expliquen i en el que somia. Tot passa pel Harry.
Si el Harry torna a l'escola hi haurà Hogwarts per l'últim llibre i sino torna l'escola estarà tancada per culpa de la guerra.
Passi el que passi està tot previst

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

PEr mi o be queda tancada (opcio A) o be, a la merda Hogwarts jo em vul morir (opcio D). Que puguin entrar i sortir quant els doni la gana no ho crec i en el cas que obris dubto que la parelleta eixes en Harry sol. Aixo si, com es que ningu m'enciona la Ginny?

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Mira, doncs ara que ho dius, si el Harry se'n va a la recerca dels Horcrux que queden perquè han tancat Hogwarts problablement tan la Ginny com el Ron i l'Hermione el segueixin, encara que ell no ho vulgui
Que maca que és l'amistat :cry: :riure: :riure: :riure:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

vespral ha escrit:Que maca que és l'amistat :cry: :riure: :riure: :riure:
Tambe pot ser que el segueixin per amor :twisted: (mal penseu) :riure:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

c)

:juggle:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

la C), és la més normal no?????

esq potser en temps de guerra tenen més dies per poder surtir de Hogwarts no? wenu... nu sé xD

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Bufff jo crec que la d)... però si la Rowling diu que els 7 llibres són pels 7 cursos de Hogwarts, quin sentit té no anar al cole al 7è? Això d'entrar i sortir de l'escola ho veig molt estrany.... I els amics no abandonaran en Harry segur. Buf, no sé. Personalment no m'agradaria gens que no anés a l'escola... perquè en cara no en sap prou. Si no va a l'escola i derrota en Voldemort jo no m'ho empasso (és massa irreal).
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat