Enigma del Senyor Ollivander

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

voldy ha escrit:seqüestrat
SeqüestraT??????despres us queixeu del disfrutar, és SEGRESTAT, xDDD

jo diria que potser té por del Voldemort perquè al fi i al cap va ser el Sr.Ollivanders ki li va donar akella vareta al Harry, que akesta va impedir que poguessin lluitar els dos, un contra el altre, i el Voldemort deu estar ressentit no??

Jo diria que és la teoria més possible.
li-kiow l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 06, 2006 12:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Ho he trobat! Ara us explicaré millor tot això de l'anagrama de St.Mungo, sento no haver-ho fet abans, però la llibreteta on ho tenia apuntat va desaparèixer i bé... he hagut de buscar les traduccions en angles x internet x tornar-ho a fer , en fi, aki esta la explicació.
Mireu, la traducció dels pisos per els quals passen els protegonistes en St.Mungo son:
Creature-Induced Injuries
Dangerous
Dai Llewellyn Ward
Serious Bites.
A partir d'aqui, i bé com us ho he posat en negreta, si agafem la primera paraula de cada frase ens dona: Creature Dangerous Dai Serious que et dona: Kreacher Dangerous, Dai Sirius (Kreacher perillós, mor en Sírius)
Hi ha diverses pistes en els llibres en anglès, es a dir en la dició original, però aquesta que us he posat aquí és la més reveladora, espero que us hagi semblat interessant ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Osti tu, doncs esta molt bé!!^^
Encara q no crec q ningú s'adonés....La veritat, cada vegada surgen molytes més pistes q la Rowling ha posat volent (o sense) al llibre....u_u
Ara només em pregunto...Quantes més hi haurà, i no ens hem adonat???

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Sorry, feia tard i estic nerviós perquè marxo demà passat, però no tinc excusa. :wall:
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

:mrgreen: no paxa res, xDDD

esq kuan trobu faltes dakestes malteru, xDDD

No ta prucupis en faig de pitjors, jo per exemple tradueixo barrejar en catala a barrejar (pronunciat en castellà xDD)



Què fort lo de St.Mungo a la edició catalana no surt crec, ah, ara intentare trobarne en el sisè llibre...

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Busca busca XDD
Imatge

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

No sé si aquests l'anagrama de l'Olivander's tindrà en realitat algun significat. Però no sé perquè el senyor Ollivander's sempre m'havia caigut bé, ara que ho he llegit em feu dubtar si realment se n'ha anat amb les forces del mal...

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Mistral ja pots buscar la teva llibreta... jo vull més anagrames! argggg... no en tenia idea!!

Ollivanders és qui va fabricar la vareta del Harry i la del Voldemort. Ell en sap un munt de varetes. I l'última vegada que Voldemort va intentar matar el Harry... no va poder.. per la vareta i prou. Així que si pretén matar-lo amb un obitus per subitum primer ha de solucionar el conflicte de la vareta.
O L'Ollivanders s'ha fugat perque s'ho veu venir... o es que ja l'han atrapat. Personalment, no el veig un Death Eater.
I a mi no em va fer mala espina, sinó extravagant. Per ajudar a escollir el Harry una vareta... ha de conèixer com són els mags... deu tenir com un do, bé estic exagerant.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

doncs jo no m'ho havia plantejat mai aixo de l'Ollivander però ara que ho llegia... :roll: a veure, aixo de l'anagrama que dieu no pot ser cap coindidencia i menys si l'anangrama del sirius i st.mungo va ser veritat.

1.que l'ollivander parli del voldemort com li parla al 1er llibre no es molt normal
2. es don a la fuga despres del començament de la segona guerra sent ell el fabricant de les dues varetes en qüestió
3. anagrama

podria ser una falsa alarma però no crec que hi hagi tanta coincidencia :mrgreen:

x cert, io tampoc sabia lu del anagrames però busquelus!!! xD
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Jo crec que això també són una mica estratègies comercials no?perquè la gent es posi a comprar els llibres i vagin fent anagrames dels noms. Però si és veritat lu del ollivanders ha de ser molta casualitat!Una cosa és:s'ha de tenir coco per pensar en tot això , jo seria incapaç! :mrgreen:
Algú em podria explicar lu de st mungo?
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Per mi que el Voldemort se'l va endur per demanar-li que passava amb les baretes d'ell i el Harry, la utilitzat i ja és mort -_-
I trobo que aquests anagrames, o la JK Rowling s'ho ha currat molt o els ha fet de casualitat... (algun li pot haver sortit de pura xurra no?)

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Jomura
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: dc. jul. 30, 2003 7:00 am
Nom: Jordi
Rang: Auror
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Jomura »

Sobre lu de l'Ollivander hi ha moltes teories possibles...
Pero lu dels anagrames potse algun si que pura casualitat, pero es molt improvable que despres a tots els llibres n'hi hagi algun... crec jo, que els possa expressament...

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Soposo k se lan emportat xk es qui fa les baretes més bones i aixi els ni fan a ells les mes bones, nop? a part de per cescobrir el lligam entre les varetes harry-voldemort.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

que fort lo del anagrama molt bon descobriment... :clap: si podria ser que el famos comerciat de varetes fos un cavaller de la mort... si senyor, em costa de creure pero podria ser
111
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Marc Riera ha escrit: Posats a dir anagrames, Eragon és el de Garone, un riu de França....
GARONE RIU DE FRANÇA???
nOO!
El riu Garona , neix a Beret, una muntaña de la Vall d'Aran...
Pertant es mes català que francès!!!!!! :lol:

Ollivander, pot ser que sigui dolent perq la Rowling sempre mantè personatges importants al marge pro sempre els nombra , si ell no tinguès res a veure no l'auria nombrat.
Imatge

Bloquejat