¿Quan heu tardat a llegir el sisè llibre??

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

¿Quans dies heu tardat en llegir el nou llibre?

1-2 dies
33
40%
3-4-5-6 dies
33
40%
una setmana
4
5%
més d'una setmana
8
10%
un mes
4
5%
més d'un mes
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 82

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs jo l'he començat aquest mati i porto dos capítols i mig (és el que té només llegir quan estàs al metro :P ) Però la primera vegada que el vaig llegir en anglès amb un parell de dies també me'l vaig acabar :mrgreen: Sort que era estiu i no tenia res millor a fer :wink:

parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: parvati »

doncs io me le acabat avui i, per tant, he trigat 5 dies (k bona k soc contant, eh!?, lo meu son les mates... :mrgreen: ). Pero weno, el dijous 23 no vaig tenir gaire temps per llegir i nomes el vaig poder començar unes 30 pagines. He fet sessio intensiva el cap d setmana pero sobretot el diumenge.

Ha estat una sort que tingues pont, perque aixi he tingut mol mes temps per llegir... :happycry: :happycry:
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Jo mel vaig acabar el dia 23, bueno el 24 a les 04 d la matinada i algu, no se la hora exacte ja k no tinc rellotge a la habitació.

Xo jo tenia el llibre el dia 22 a les 8 dl vespre, Visca la Mafia Catalanà :riure: :ballar: :ballar: :ballar:

X tant si els meus calculs son correctes, he tardat 1 dia, 8 hores i pico!!!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Doncs jo me'l vaig comprar dissabte i només vaig pel capítol 5. Digueu-me lenta , però ara tinc dues setmanes d'exàmens seguides i no trobo el temps per llegir-me'l. Una llàstima la veritat, veure que el tens allà tan a prop i que no el pots obrir perquè has d'estudiar economia :cry: . Que trist.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Reusenca ha escrit:Doncs jo me'l vaig comprar dissabte i només vaig pel capítol 5. Digueu-me lenta , però ara tinc dues setmanes d'exàmens seguides i no trobo el temps per llegir-me'l. Una llàstima la veritat, veure que el tens allà tan a prop i que no el pots obrir perquè has d'estudiar economia :cry: . Que trist.
Ei! Jo també tinc ara dues setmanes d'examens seguides... vaig començar dilluns i ara que hi penso demà en tinc dos... què tindrà que veure...? :roll: xDD jo en dos dies me'l vaig acabar, no seran uns examens el k em privarà de llegir-me'l!!! :riure:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

jo no em mullaré gaire, estic en procés però krek k l'acabaré en pok temps, la segona opció. Crec que vaig més lenta perquè ja sé com acaba i doncs no tinc tantes ganes per llegir-lo i saber com acaba, perquè serà la tercera vegada que me'l llegeixo, sóc així de friki xDD

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo no ho havia dit! He trigat un dia... i me n'arrepenteixo mooooolt!!! Però és que estava tant emocionant... no ho podia deixar... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Quan me'l van donar de poc no caic al terra!!! Va ser boníssim. el :heart: em bategava a cent. Em vaig llençar a sobre seu, i ..... a devorar llibre!!

Massa :oops:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

li-kiow ha escrit:jo no em mullaré gaire, estic en procés però krek k l'acabaré en pok temps, la segona opció. Crec que vaig més lenta perquè ja sé com acaba i doncs no tinc tantes ganes per llegir-lo i saber com acaba, perquè serà la tercera vegada que me'l llegeixo, sóc així de friki xDD
jo encara sóc més friki, akesta ha sigut la sisena vegada k mel llegia! :lol: ho sé... estik obsessionada... algun problema? :P xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Per cert, ara que ja ha sortit el 6 llibre, quan de temps es deixarà passar, abans que la secció restringida deixi de ser restringida?

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Vespral, des del diumenge que la seccio restringida ha passat a millor a vida. Aixi que si vols dir algo ja no cal que t'uneixis al grup de lectors del sise llibre.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Encara vaig per la 475... I és que m'he de llegir El Caballero de Olmedo, El Poeta i altres contes, repassar la Caperucita en Manhattan, aprendre'm l'obnra de teatre que faré, i estudiar per la quantitat d'exàmens.

Tampoc tinc gaire pressa en acabar-me'l... Però a la vegada sí. xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

vespral ha escrit:Per cert, ara que ja ha sortit el 6 llibre, quan de temps es deixarà passar, abans que la secció restringida deixi de ser restringida?
De moment la secció restringida ja no està restringida però la seguim conservant perquè hi poseu tot el que tingui spoilers i el subfòrum del sisè llibre encara pugui ser visitat per algú que no l'hagi llegit. El dia que en Jomast tingui temps i ho consideri oportú fusionarem els dos subfòrums :wink:

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

Ei, penya!! Jo vaig trigar dos dies! Tots els meus amics es van quedar flipan :lol: És molt bo però no m'agrada com s'acaba
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Jo vaig tardar...Aveure,vaig començar al dijous cap al vespre,divendres només tarda,cap de setmana enxufada el llibre i el vaig acabar al diumenge a les 9 del matí (però vaig dormir,m'havia despertat a 2/4 de 9) per tant... Uns 2 o 3 dies. :ballar:
Imatge

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

Jo he trigat una sema estava super enganxada no podia deixar de llegir :reading: :reading: :reading: !!!

Bloquejat