Valoració del llibre

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quina puntuació posarieu al sisé llibre?

2
0
No hi ha cap vot
3
0
No hi ha cap vot
4
1
2%
5
0
No hi ha cap vot
6
3
5%
7
10
15%
8
17
26%
9
18
27%
10
17
26%
 
Vots totals: 66

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Finalpotter ha escrit:
Raistlin ha escrit:la veritat, no passa gran cosa al llibre, apart de la mort del Dumby i la traicio de Snape. no se, el trobo mol fluixet comparat amb altres
Estas dient que es mes complet el cinque?
jur jur, veig k li teniu molta adoracio al 5é llibre.a mi s'em va fer un pel plasta, la Umbridge em va acabar rallant mol.per mi el millor es el 4rt,tant per accio, com per misteri, com per emocio.Fins el 4rt era una linia ascendent,de pitjor a millor.despres amb el cinqué es va mantenir el nivell, descendint una mica, pero amb el 6é per mi ha baixat de kualitat i tal.juas, no m'ha fet k m'el llegeixi 5 cops com em va passar amb el 4rt.jajaja.(i no es pk no l'entenges.....)XDD.en fin....SISISI,NOS VAMOS A PARIS!!!!!(ja se k no ve a kuento pero me da =)
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

si, ma agradat, pro em van agradar + els atres...especial adoracio xl 3er.
Krek k hi ha volgut posa massa misteri i masses "cabos sueltos" pq ens i mengem el cocu, no c, sa passat namika...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

No sé si sóc jo el del 4... és que vaig votar fa temps. :P

Com ja vaig dir en un altre lloc sembla que des de que el Voldy campa viu els llibres es facin dolents a marxes forçades. El cinquè s'aguantava com podia però lo del sisè ja no té explicació. Treu-li la última part i et quedes amb un llibre aborridíssim i ben dolent :x

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

A mi també m'ha semblat aborrit, sense gaire intriga... I no he trobat gaires fets inesperats com en els altres llibres; el 3r i el 5è m'han agradat molt. Al 3r creies una cosa durant tot el llibre i al final resulta que era al revés, i pel mig hi havia intriga: quan en Sírius apareixia a Hogwarts, quan en Harry descobria que és el seu padrí, que va trair als seus pares... i al 5è et parlen d'una arma, i pel mig passen moltes coses amb la professora Umbridge, amb la Conselleria, l'exèrcit d'en Dumbledore... I al final et donen a conéixer un munt d'aspectes nous.
Però al sisè... és com si ho deixessin com en segon pla, allò del príncep, i l'actitud amb el Malfoy m'ha semblat patètica, no ho sé, com si no hi donessin tanta importància com les altres vegades. Si això del Malfoy hagués passat al tercer llibre, estic segura que la JK Rowling hauria fet que el Harry hi investigués més. I quan el Harry se'n va i els diu als altres que vigilin la sortida de la sala de la necessitat... Tot el curs sense fer-li cas de les seves preocupacions per en Malfoy... i de cop fan cas d'això, no? Jo en el seu lloc ho hauria trobat una idea absurda i no hagués mogut ni un dit, si abans ja no li havia fet cas.

Ho trobo tot absurd, i hi falta intriga. Jo també trobo que si no fos pel final, m'hauria decepcionat moltíssim. Com més hi penso, més baixa posaria la nota.
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

a mi em sembla un llibre avorrit ,i pessat.Per acabar-ho d'adobar,el romanç Harry-Ginny ,em pareix "pillado por los pelos",ficat ha pressió perqué el fandom demanava amor i romanç.I lo de Ron amb Lavender,ja és indescriptible.I la gelosia d'Hermione em pareix exagerada,no m'acabo de creure que tenint el carácter que té és comporti d'una manera tant cutre.
L'únic que el salve és el final,i d'amunt et fa plorar.
Des del 5º llibre que la Rowling ha baixat el nivell cosiderablement,esperem que en el 7º ,ho fassa millor,o será de nivell "subterrani", o sigui ,dolentíssim.

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Aviam, no crec que el 7é sigui dolent, mes q res pk es te k resoldre tots els dubtes i totes les intriges i pk veurem morir al Harry XDDD jejeje.i normalment tots els finals de sages acostumen a ser bons...esperem k aketa saga tmbe sigi =...pk es bastant dificil k el 7é sigi mes dolent k el 6é XDD
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Es k al 6è, d kop, en Harry es el k pensa, el k s'obssessiona x descobrir koses...no no i no! en Harry es l'accio, l'Hermy el cervell i en Ron...b, en ron es kom la maskota k en els momens + inesperats ajuda.l
En Harry pensan?no...no m'agrada...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Raistlin ha escrit:Aviam, no crec que el 7é sigui dolent, mes q res pk es te k resoldre tots els dubtes i totes les intriges i pk veurem morir al Harry XDDD jejeje.i normalment tots els finals de sages acostumen a ser bons...esperem k aketa saga tmbe sigi =...pk es bastant dificil k el 7é sigi mes dolent k el 6é XDD
Ah sí? Llavors, el que segons tu serà bo, és que en Harry es morirà? Guai xDDD
Giny_Bell ha escrit:Es k al 6è, d kop, en Harry es el k pensa, el k s'obssessiona x descobrir koses...no no i no! en Harry es l'accio, l'Hermy el cervell i en Ron...b, en ron es kom la maskota k en els momens + inesperats ajuda.l
En Harry pensan?no...no m'agrada...
Exactament d'acord. A mi no em va agradar la seva actitud amb això del Malfoy... s'obsessionava massa i els altres passaven massa d'ell. I a mi també m'ha donat la impresió que els personatges havien canviat... Sembla que es canviin els papers xD En Ron, més graciós, perquè clar, com que falten els bessons, algú els havia de reemplaçar... però a mi el Ron ja m'agradava, ara encara més, no sé si per el seu nou humor, així que seria l'únic canvi de personalitat que m'agradaria.
L'Hermione? Massa gelosa, massa poc deductiva.
El Harry? Massa capficat.
En Dumbledore? Massa feble
En Malfoy? Massa dèbil, massa pàlid, massa dolent i covard a la vegada.
L'Snape? Massa traidor

Etc etc...
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jajaja, evidentment k lo bo del 7é llibre sera la lluita voldy-harry i el palmament del potter. i ara k ho dieu...si k es veritat k hi ha un canvi de rol en els persons....i sep, el Dumby ta massa viejo i feble. i Snape...masa traidor....pobret^^jajaja, es el mes llest de tots. a vere si al 7é te el protagonisme k es mereix
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Jo no he votat perke no sabria quin número posar. Ara un deu segur que no. Perke si ke el milor capitol es el del final, el de l'enterrament. (woo el millor pensament es un enterrament.. :cry: ... no nem gaire bé...) El llibre ma semblat una mica: :yawn: Primer: ke be el vax a llegir!!! Despres: badall... i el final un altre somriure :greetings: . Eske ara, mirant temps enrera akells dies kel llegia :boohoo: , quasi no men srecordo de res del llibre... :wink:

El Dumbledore jo crec ke sabia ke moriria o algo, ke li kedava poc temps vaja (o la ROwling el volia likidar :roll: ...). Eske ke li ensenyava al Harry tot alló del passat del Voldemort tan de pressa... es massa depressa... :| . I teniu raó, el Harry massa capficat alm el Malfoy i akest am massa poc del seu caràcter. Lo del tema de l'amor: l'Hermy potser si, massa gelosa, la Lavender odiosa i el Ron nu se... pesat :| ? Pero no digueu ke no li donava puntillu :mrgreen: !

Pro wee no siguem tan negatius, no es al pitjor llibre del món :mrgreen: !

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

per mi es mereix un 10 tot i
k no em sembla gens be k el
dumbledore la palmi xk jo
crec k era el millor personatje d ttots !!( a part dels meus bessons
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

A mi sincerament el llibre k m a agradat mes e el cinquè po sk el sise trobu k te poa akcio.
[..::lAiA::..]

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Humm... Li he posat un 6 per comparació amb els altres llibres:

A La Pedra li donaria un 9, per ser el primer, encantador i somiador (molt rodó; però el 10 com a perfecció no crec que el tingui).

A La Cambra un 7, que el vaig trobar molt similar a l'esquema del primer i se'm va fer avorridot, tot i que em va encantar la part final.

A Azkaban un 8, em va tornar a frepar i intrigar més, els secundaris d'aquest llibre van enriquir enormement la història. Va deixar un molt bon record.

Al Calze un 7, que amb allò de les proves el vaig trobar pesat, i el tema de els parelletes em va ratllar bastant.

A l'Orde un 5, per poc original i ferregós. Em va deixar molt fred, la veritat, tot i que l'escena dels bessons fugint de la Dolors segueix sent una de les meves favorites de la saga.

I aquest últim un 6, sobretot per comparació amb els anteriors, que no el trobo tan rodó però millor que el cinquè. La pega principal és que l'he trobat amb molt poc ritme, avançant a marxes forçades tot i tenir material mooolt interessant. I és una llàstima. Es clar que és només la meva opinió, eh?

Pel setè ja en tindria prou en arribar al 7 (al nivell de la Cambra o del Calze), la veritat.

:-)

(Tot són gustos, clar!) :mrgreen:
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Bloquejat