La ma morta del Dumbledore

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Getta91 ha escrit:
Costa ha escrit:Carla... per destruir l'horricreu tampoc feia falta anar a la cambra... si que el destrueix am l'ullal del basilisc però el diari el tenia la Ginny... que jo sàpiga el diari mai ha estat amagat a la cambra secreta...
Per això he dit que el diari era el més fàcil, no tenia massa protecció que alterés a la salut de la persona que el destrueix
En un principi, però el diari en mans d'una nena d'onze anys amb les hormones disparades (m'encanta picar-me amb tu... et fa una guerra de parides? xD) o sense hormones, però amb el cap als teletubbies i que va a parar a Hogwarts... anirà amb la Ginny, i on acaba la Ginny, ande está Wally? En la cambra secreta! i ande está el diari de Rodlel? a la cambra! ai no... wnu és igual... Amb la Ginny, en un record... i una serp molt maca en miniatura! Feia falta anar a la cambra, bàsicament perquè la Ginny era allà i es volia destruir el record, que estava en el diari... fes un puzzle, Costa! :lol:
Però la Ginny acaba a la cambra secreta perquè escriu en el diari i el Roddle la manipula! Sinó la Ginny no acaba allà a la cambra!!! No t'enteres de la peli eh!!! (em fa una guerra de parides... xDDD) Llavors si la Ginny no hagués fet cas del diari no hauria acabat a la cambra secreta i el diari no hauria acabat allà tampoc i el record encara estaria al diari!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Costa ha escrit:Però la Ginny acaba a la cambra secreta perquè escriu en el diari i el Roddle la manipula! Sinó la Ginny no acaba allà a la cambra!!! No t'enteres de la peli eh!!! (em fa una guerra de parides... xDDD) Llavors si la Ginny no hagués fet cas del diari no hauria acabat a la cambra secreta i el diari no hauria acabat allà tampoc i el record encara estaria al diari!
Però la Ginny és tonta, tots sabem que li hauria fet cas! Si no no hi hauria segon llibre, segona peli, Harry al rescate ni el sisè llibre tindria sentit! Nah, nah... no em vinguis amb aquestes que nos conocemos! (De sempre... germanes bessones separades al néixer i retrobades al cap d'uns anys... xD) aviam, que el tinguñes la Ginny és tan sols una excusa per entrar-lo a Hogwarts i, una vegada allà, qualsevol hagués pogut ser manipulat per arribar fins al harry o el Harry fins a ell.. (si la montaña no va a Mahoma Mahoma va a la montaña... era així? xD) Tot està pensat... el Harry s'hagués trobat amb el basilisc tard o d'hora... tant si la Ginny feia cas del diari com si no, lo important és que el record es va retrobar amb el basilisc i era en la cambra, no que la Ginny escrivís quatre xuminades sàdiques a la paret! :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Getta91 ha escrit: Però la Ginny és tonta, tots sabem que li hauria fet cas! Si no no hi hauria segon llibre, segona peli, Harry al rescate ni el sisè llibre tindria sentit! Nah, nah... no em vinguis amb aquestes que nos conocemos! (De sempre... germanes bessones separades al néixer i retrobades al cap d'uns anys... xD) aviam, que el tinguñes la Ginny és tan sols una excusa per entrar-lo a Hogwarts i, una vegada allà, qualsevol hagués pogut ser manipulat per arribar fins al harry o el Harry fins a ell.. (si la montaña no va a Mahoma Mahoma va a la montaña... era així? xD) Tot està pensat... el Harry s'hagués trobat amb el basilisc tard o d'hora... tant si la Ginny feia cas del diari com si no, lo important és que el record es va retrobar amb el basilisc i era en la cambra, no que la Ginny escrivís quatre xuminades sàdiques a la paret! :P
L'escusa era que la cambra secreta s'obrís! No arribar fins al Harry! (bueno va també...) i escolleixen a la Ginny per què és la germana petita del millor amic i així quan el record fos sòlid acabar amb el Harry que rescataria a la Ginny (que això estava cantat). Depèn de quina persona hagués estat manipulada el Harry no hagués anat!! Estava tot pensat perquè fos la Ginny i no una altre persona!!!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Costa ha escrit:L'escusa era que la cambra secreta s'obrís! No arribar fins al Harry! (bueno va també...) i escolleixen a la Ginny per què és la germana petita del millor amic i així quan el record fos sòlid acabar amb el Harry que rescataria a la Ginny (que això estava cantat). Depèn de quina persona hagués estat manipulada el Harry no hagués anat!! Estava tot pensat perquè fos la Ginny i no una altre persona!!!
Ei, mira! u mateixa ho has dit...! Però és que.. ets una desviadora de temes! Jo t'estava parlant que era difícil matar el record i el basilisc i per tant el horricreu del diar (el record vaja) i tu vas i em saltes amb això? Anda, para de desviar temes, per culpa de gent com tu aquest fòrum se'n va a la m*rd*! Au queda clar qui tenia raó... jo 8)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Getta91 ha escrit:Ei, mira! u mateixa ho has dit...! Però és que.. ets una desviadora de temes! Jo t'estava parlant que era difícil matar el record i el basilisc i per tant el horricreu del diar (el record vaja) i tu vas i em saltes amb això? Anda, para de desviar temes, per culpa de gent com tu aquest fòrum se'n va a la m*rd*! Au queda clar qui tenia raó... jo 8)
Però si el tema l'has desviat tu!!!! Que parles!!!! Mira és igual! Discutir amb tu no porta en lloc perquè les dos som massa tossudes... (a mi a tossuda no em guanyen i a tu tampoc... cediré jo per una vegada a la vida) Bueno el que he dit abans d'aquest pike-parida (ja no sé ni el que és...) que el diari era el més senzill d'eliminar tot i que dificil a la vegada tenint en compte com es va desviar tot.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Costa ha escrit:Però si el tema l'has desviat tu!!!! Que parles!!!! Mira és igual! Discutir amb tu no porta en lloc perquè les dos som massa tossudes... (a mi a tossuda no em guanyen i a tu tampoc... cediré jo per una vegada a la vida) Bueno el que he dit abans d'aquest pike-parida (ja no sé ni el que és...) que el diari era el més senzill d'eliminar tot i que dificil a la vegada tenint en compte com es va desviar tot.
:o :o :o :o Oh! :o :o :o :o
Has cedit! Tinc raó, no m'ho puc creure! xDD
A tossuda no em guanya ningú i l'última paraula lògicament també la dic jo... continuem el pike pel msn, en privat :oops: més que res que per culpa teva no ens fessin fora de la web! xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

A veure jo no crec que el Voldemort tingués planejat de fer que la Ginny portés l'horcruxe fins a la cambra secreta... El VOldemort no tenia intenció d'amagar el diari allà perquè seria una mica difícil de recuperar, perquè com podria fer-ho??
Jo crec que potser les horcruxes en sí són fàcils de destruïr però el voldemort ha fet encanteris per impedir que ho siguin. El diari no sabem on estava amagat exactament, suposo que en un bon amagatall a casa el Lucius... potser sí que en ser la primera horcruxe no tenia encanteris o potser l'ullal del basilisc era prou poderós per destruir-lo perquè com que conté verí...

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

A veure l diari l principi l t voldemort li dona a n Lucius i aket li dona a l Ginny. L Ginny i scriu i kuan veu k lestan posein l llença po sentera d k l ki lagafa s n Harry. K fa? l torna a agafar i cau poseida altre cop. Obre l cambra i alla Tod Rodel li roba l vida. A parex n Harry i l "mata"( u posu ntre cometes pk no+ destrueix lhorrikreu). No s tan dificil!
I axo d l ma dl Dumbledore s xk x trova lanell sa d juga l ma. No s k lorrikreu n si l cremi sino pk x trovarlo se l crema o l k sigui.
Una altra kosa, keden 4 orricreus i n Voldemort no? Ai no se i 3 orricreus no saben k s o sigui k vaia liu!!!!!!!!!! N Harry tindra feina n l sete llibre.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ja ho diu en Dumbledore en algun lloc que els horricreus no són fàcils de destruir no?

I si no recordo malament el tema del diari també el comenta...encara que sembli que es va destruir molt fàcilment, un ullal d'un basilisk no es una cosa tan normal...si va poder destruir el diari es pel potent veri que té. Segur que intentant-lo destruir amb qualsevol sistema més "normal" no ho haguessin aconseguit tan fàcilment :P

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

D'acord que un ullal de basilisc no és un objecte normal, però que jo sapiga al Harry no se li crema la ma ni li passa res quan destrueix l'horricreu i en canvi en Dumbledore tots sabem que li passa per aconseguir l'anell.
Però ara que hi penso, podria ser que no li passés res perquè el Tod Rodlel havia sortit del diari?
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

no... quan l'anell no estava destruit encara en dumbledore ja s'havia fet mal a la ma i suposu que devia ferse mal al posarse l'anell...
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Vols dir que en Dumbledore quan va trobar l'anell, se'l va posar sense cap precaució i que l'anell li va fer mal perquè encara era un horricreu?
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Que costi destruir un Horcrux no vol dir que tots tinguin el mateix encanteri i se t'hagi de cremar la mà quan intentes carregar-te'l. Cada Horcrux deu tenir les seves proteccions més o menys potents, i el fet d'intentar destruir-lo tindrà unes conseqüències o unes altres...El diari devia ser dels primers Horcruxs que va fer i no devia tenir gaire protecció pel fet que en Voldemort realment li interessava més com a eina per reobrir la Cambra secreta que com a Horcrux...


I això de que tenia la mà negra abans de destruir l'anell...em sembla que no anava així, és cert que en Dumbledore té la mà negra quan duu l'anell posat i el té al despatx, per tan destruit del tot no està, però ell explica que la mà negra és per culpa d'intentar destruir el horcrux per tan encara que l'anell seguís sencer i el portés en Dumbledore posat, els encanteris que feien que fos un horcrux ja els devia haver destruit abans...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

EN primer lloc dir a les dues Cs que no molesten, diverteixen el fòrum.

En VOldemort no és idiota, sap que destruir un horcrux és difícil però possible, per tant ell hi posa proteccions per assegurar que pugi l'índex de mortalitat entre els que ho intentin.

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Però no diu mai enlloc que sigui l'horricreu per ell mateix que ataqui als que l'intenten destruir, però si que diu que està protegit. Per mi que no és l'horricreu en si el que costa de destruir, sino que el que costa és arribar fins a ell.
Potser en Voldemort va posar un encanteri a l'anell i per això en Dumbledore va estar a punt de morir.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Bloquejat