Última horricreu?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

si es morissin tots dos : harry -voldemort, evitaria JkRowling
llavors faria que altres autors no continuessin la seva obra...pero be de totes maneres ara hi ha copyraigth i tot i axio...pero de totes maneres no es la primera que un autor mata al seu personatges perque no hi han plagis ni coses d'aquestes.

de totes maneres seria un final espectacular!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

lapot ha escrit:la profecia: nomes pot sobreviure un no? ..pero clar..a vere.. ostres podria ser la giiny?
No sóc cap entés (principalment pel nombre de vegades que m'he llegit el cinqué en anglès) però la paraula que fa servir la Rowling en aquest tros de la profecia tan es fa servir per parlar d'una persoan com de varies.

Per mi en Harry és un horcrux, ja he dit més d'un cop els perquès i he defensat la idea, però... realment apart de saber en que consisteix un horcrux i que s'ha de fer un assassinat per crear-ne un; no sabem res del tema.

La Rowling va dir que entenia que alguns autors matèssin els seus protagonistes (un pot entendre perquè alguns fan una cosa tot i no estar-hi d'acord) no que pensava assegurar-se que no es pogués continuar la seva obra.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Finalpotter ha escrit:
lapot ha escrit:la profecia: nomes pot sobreviure un no? ..pero clar..a vere.. ostres podria ser la giiny?
No sóc cap entés (principalment pel nombre de vegades que m'he llegit el cinqué en anglès) però la paraula que fa servir la Rowling en aquest tros de la profecia tan es fa servir per parlar d'una persoan com de varies.

Per mi en Harry és un horcrux, ja he dit més d'un cop els perquès i he defensat la idea, però... realment apart de saber en que consisteix un horcrux i que s'ha de fer un assassinat per crear-ne un; no sabem res del tema.
Home però no pot ser que la profecia digui que poden sobreviure els dos perquè llavors deixa de tenir sentit... Si poden sobreviure els dos no té cap sentit que un mati a l'alte, el que diu la profecia és que només en pot viure un però no té per què viure, també poden morir els dos...
I això que el Harry és un horcrux... no ho crec si ho dius pels poders que comparteixen jo crec que és pel xoc que van tenir no perquè sigui un horcrux, i la cicatriu és només la ferida que li ha fet l'encanteri crec jo.
A més no crec que puguis viure així com una persona normal tenin un horcrux del voledemort a dintre, ja sé que comparteixen visions i tal però em semblaria molt estrany que fos un horcrux, perquè el voldy no la pot haver fet volent, i sense voler-ho no crec que es pugui.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Finalpotter ha escrit:en Dumbledore comenta que és probable que ho sigui, ja uqe sembla que en Voldemort sent algo per la serp, però no n'estava del tot segur.
No m'ha quedat molt clar això que dius de la serp d'en Voldemort. A que et refereixes quan dius que sent algo per la serp? Que vols dir, que sent una estimació familiar i que l'aprecia, o que s'agraden i hi ha amor? ¬¬'
Crec que ho he entes malament, encara que tot pot ser, xDD
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

vespral ha escrit:En Dumbledore pot estar equivocat.
Si l'últim dels horricreus és en Harry o la seva cicatriu donaria resposta a perquè en Harry sap reptilià i perquè sent la presència de Voldemort quan el té a prop. Seria perquè té un fragment de la seva ànima a dins i per això hi ha una conexió entre ells.
Però si ell es mata per destruir l'horricreu llavors en Voldemort quedarà viu i la profecía no es complirà.
La profecia es compliria: Un dels dos viuria, l'altre, no. xDD
Tot i així, dubto que sigui una cosa així. No crec que, si en Harry ha de morir, sigui d'aquesta manera... Però bé, amb la Rowling, com tots sabem, no ens en podem esperar res :)

Avatar de l’usuari
nia_Sirius
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: València

Entrada Autor: nia_Sirius »

A mi em sembla molt encertada la teoria de que en Harry puga ser un horricreu, i que haja de morir per acabar definitivament amb en Voldemort.
Però hi ha un cosa que no entenc... a veure, Voldemort coneix tots els seus horricreus? És a dir, sap quins són els set horricreus? Si ho sap, i acceptant que Harry n'és un, aleshores Voldemort sap que Harry és un horricreu i que té una part de la seua ànima... No ho entenc molt bé això. Vull dir, suposem que si Harry és un horricreu és perquè Voldemort el va crear involuntàriament a l'intentar matar-lo, no? aleshores, Voldemort seria conscient del seu error? No sé si m'explique...


Per altra banda, si fóra així, jo no veig que Harry primer mata en Voldemort i després es suicida per eliminar-lo definitivament, més aviat pense que moririen els dos a la vegada en una espectacular escena final :)
Allò que val és la consciència de no ser res si no s'és poble

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La teoria de uqe en Harry és un horricreu es basa en que quan li va rebotar el malefici una part de l'ànima d'en Voldmeort va passar al Harry, convertint-lo en un horricreu descongut pels dos. En un principi Lord Voldmeort sap quins són elsseus horricreus perquè els va fer de forma conscient, però en el cas d'en Harry ell no era conscient d'això, notava que li desapareixia el cos i les forces, s'estava convertint en un ésser semiviu, estava massa perplex com per adonar-se que la seva ànim (si se'n pot dir aixií) es partia en un tros més.

Si realemnt en HArry és un horricreu, no tindria que morir alhora que ne Voldmeort, perquè el senyor fosc viuria gràcies al tros de l'ànima que té en el cos/cicatriu d'en HArry, per tan s'ahuria de destruir l'horricreu Harry per tal que en Voldmeort moris de veritat i no es convertís en aquell ésser semiviu que era fins a la tornada al seu cos.

Isaacrt
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 5:54 pm

Entrada Autor: Isaacrt »

aixo podria explicar q voldemort per tornar va necesitar sang del harry? o n te res a veure? xDD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Isaacrt ha escrit:aixo podria explicar q voldemort per tornar va necesitar sang del harry? o n te res a veure? xDD
No tenia perque fer servir la sang d'en Harry. Es veu que necessitava lsang d'una persona que fos enemiga seva (per exemple: en Dumbledore, el Murri, etc.) el que passa és que si hi havia una relació mutúa de gran odi (més o menys) ell seria més poderòs. A més va escollir el Harry (l'única persoan que l'havia vençut) perquè d'aquesta manera la protecció que corria per les vnes d'en HArry (gràcies al sacrifici de la Lily) també corria per les seves venes i, així, en Harry no tenia cap aventatge per enfrontar-se amb ell.

Avatar de l’usuari
nia_Sirius
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: València

Entrada Autor: nia_Sirius »

Finalpotter ha escrit:La teoria de uqe en Harry és un horricreu es basa en que quan li va rebotar el malefici una part de l'ànima d'en Voldmeort va passar al Harry, convertint-lo en un horricreu descongut pels dos. En un principi Lord Voldmeort sap quins són elsseus horricreus perquè els va fer de forma conscient, però en el cas d'en Harry ell no era conscient d'això, notava que li desapareixia el cos i les forces, s'estava convertint en un ésser semiviu, estava massa perplex com per adonar-se que la seva ànim (si se'n pot dir aixií) es partia en un tros més.
Val, entenc el que vols explicar, però el que no em queda clar és que partint de que això siga cert, és a dir, que Voldemort va convertir a Harry en un horricreu de forma inconscient, si quan va passar no era conscient, ¿ARA ja és conscient? És a dir, que si Voldemort continua sense saber que Harry és un dels seus horricreus, aleshores per al punt de vista d'en Voldemort només existeixen 6, m'explique? Si dels 7 horricreus, 1 és Harry però Voldemort no ho sap, com és que Voldemort no intenta crear un altre per arribar a set?
Açò és el que no em quadra, no se si s'ha entés, igual sóc jo que hi ha alguna cosa que se m'escapa.
Allò que val és la consciència de no ser res si no s'és poble

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

nia_Sirius ha escrit:És a dir, que si Voldemort continua sense saber que Harry és un dels seus horricreus, aleshores per al punt de vista d'en Voldemort només existeixen 6, m'explique? Si dels 7 horricreus, 1 és Harry però Voldemort no ho sap, com és que Voldemort no intenta crear un altre per arribar a set?
Açò és el que no em quadra, no se si s'ha entés, igual sóc jo que hi ha alguna cosa que se m'escapa.
Sí, si que se t'entén, aqui és quan entra el rumor que la Nagini sigui l'horcrux que fa 7, tot i que també podria ser que esperés (recordem que ell volia, si no m'equivoco malament, fer horcrux amb mort importants i amb objectes importants per ell) a fer-lo amb la mort del seu actual enemic; en Harry. No sé, potser tot això és una tonteria però a mi l'opció que en Harry és un horricreu m'agrada.

Isaacrt
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 5:54 pm

Entrada Autor: Isaacrt »

i una cosa.. respecte del medallo de lo del RAB a la cova akella...

Harry Potter i l'orde del Fènix
Pàgina 133 quan estan fent neteja de la casa dels Black:
Un gran medalló que ningú va ser capaç d'obrir

Interesant.. xDDD a casa de'n Regulus (R.A.B.) un medallo.. aixi i q consti en el llibre? la rowling acostuma a fer dels detalls petits coses importants.. noems ho comento xD

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Ei, ara no recordo si era un medallo o que, xD. Pero em sembla que això que acabes de dir es bo! Clar, aquest medallo podia ser l'autentic d'en Regulus (R.A.B), i si no es podia obrir, perquè seria? Per la màgia negra d'en Voldemort, perquè alla esta un trosset de la seva anima/esperit, xDD.
No, si hem estat aqui debatint-ho i ara vens tu i ens ho soluciones. Apa a comentar, jo dic que si :lol:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Larongyea ha escrit:Ei, ara no recordo si era un medallo o que, xD. Pero em sembla que això que acabes de dir es bo! Clar, aquest medallo podia ser l'autentic d'en Regulus (R.A.B), i si no es podia obrir, perquè seria? Per la màgia negra d'en Voldemort, perquè alla esta un trosset de la seva anima/esperit, xDD.
No, si hem estat aqui debatint-ho i ara vens tu i ens ho soluciones. Apa a comentar, jo dic que si :lol:
Lo del medalló ja s'havia comentat en diferents temes (un segur) :roll: Però això que no es podia obrir per què és un horricreu no sé... el diari d'en Tod també era un horricreu i no obstant això es podia obrir, tot i que també pot ser que fos per la missió que tenia el diari.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Bé, no se si ja s'ha dit, però hi ha massa missatges per llegir aixi que si ja ho heu dit doncs res però com que no se si ho ha dit ningu doncs ho dire jo. TAmbé aprofitare i dire la meva opinio. Quin rollo per poder dir una tonteria, jajaj JA no em faig mes de pregar....

Heu pensat en la possibilitat que en Harry sigui un horicreu (es fan despres de matar i acabava de matar els pares) i aixi hagi de morir pq mori en Vodemort?
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Bloquejat