Última horricreu?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Ah... bé jo continuo dubtant que ho sigui... no sé, no m'acabeu de convèncer, ja us ho dirà la Costa... a tossuda no em guanyen... xD Sóc d'idees fixes i per mi, el Harry no pot ser un horricreu... que tinguin una connexió especial pos vale felicitats als dos que us ho passeu molt bé... xD però que sigui un horricreu... nah, se sabre el telón se ve el harry pequeñito i Voldemort que le rebota un hechizo... título de la película: Horcrux por error... xDD seria un error molt gran del Voldemort... nah, ho sento, no em convenceu... :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Getta91 ha escrit:Ah... bé jo continuo dubtant que ho sigui... no sé, no m'acabeu de convèncer, ja us ho dirà la Costa... a tossuda no em guanyen... xD Sóc d'idees fixes i per mi, el Harry no pot ser un horricreu... que tinguin una connexió especial pos vale felicitats als dos que us ho passeu molt bé... xD però que sigui un horricreu... nah, se sabre el telón se ve el harry pequeñito i Voldemort que le rebota un hechizo... título de la película: Horcrux por error... xDD seria un error molt gran del Voldemort... nah, ho sento, no em convenceu... :P
Molt tossuda és... bueno ja que estem donarem la opinió.
Pot ser que en Harry sigui un horricreu involuntari, però el voldemort ja ha gastat una part de la seva ànima quan li va rebotar el malefici que li volia tirar a en Harry per tant... la part d'anima que tenia ell en aquell moment esta destruida no? Llavors... si treiem també els horricreus del diari, l'anell i el medalló (que se suposa que esta eliminat tot i que no se sap) en queden tres...
Vaya estupidesa acabo descriure no? xDDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Representa que el Voldemort va sobreviure justament perquè havia fet els horricreus i el tros de l'ànima que li quedava al cos no va morir quan li va sortir el malefici per la culata.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Fare com el massa i posare una llista dels k crec k son els horricreus:

- Diari (destruit)
- Anell (destruit)
- Medalló (destruit per RAB????*)
- Copa de Slytherin
- Espasa de Griffindor
- Algun objecte de Ravenclaw
- Un objecte molt proper a Voldemort (la seva vareta??? ara, jo em pregunto, com va llançar un encanteri amb la vareta a la pròpia vareta???) :o XDXD

* Roni, no ets tu :lol:
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
magmarc_jo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 4:34 pm
Nom: Marc
Rang: nusepas...
Ubicació: entre bateries...

Entrada Autor: magmarc_jo »

Jo crec k l'ultim horricreu són les marques dels cavallers de la mort, i per tant primer en Harry s'haurà de carregar els cavallers de la mort!!!!!!
FORÇA HARRY!! :alien: :o :boohoo: Starwars :cavall

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Pero com pot ser un horricreu una marca dels cavallers de la mort? Si aquesta es...fugaç? No es un objecte que sempre estigui alli, com la majoria dels horricreus. Tots son objectes presents. No se no se. Jo crec que per aqui no va la cosa eh de la marca dels cavallers de la mort. Ep! Encara que tot pot ser! :wink: Adéu!!
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
martona_delacour
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. abr. 16, 2006 1:23 pm
Ubicació: dins del pensiu..

Entrada Autor: martona_delacour »

no fare kap llista dels horricreus xk podriem dir ke coincidexu mes o menys am vusaltres. tt i axi a veure ke en penseu del ke dik:

- jo també penso ke un dels horricreus puguin ser les marques dels cavallers de la mort xo no krek ke sels hagi de karregar a tts!! (kina feinada :) ) krek ke auria de lluitar kontra el "representant" dels kavallers de la mort, k no se ki es xo dubto ke sigui el malfoy pare..

- krek ke algun horcrux ha destar a la botiga de la ronda golallop (esk no mnrekordu kom es diu) alla ni a daver algun dimportan.

- abans eu parlat del cant del fenix..dons jo krek ke en fawkes trnara x ajudar al harry.

- sobre les varetes..potser es una idea esbojarrada..pero pot ser possible no? jeje jo krek ke el harry no saura de suicidar..jo krek k aura de renunciar a la magia destruin la seva vareta (ke seria una mena de suicidi de kuan era realmen feliç), la vareta, o sigui la magia den harry se suposaria ke es un horcrux (es la bessona de la vareta del voldy, estan konectades, i potser una mika de lanima del voldy esta dividida entre el harry i la seva vareta..) no se si mespliku gaire b.. po krek ke lultim horcrux i el mes dificil es k en harry renuncii a la magia..enkara ke em faria molta pena ke fos axis..pubret trnaria a estar sool!!

- i x akabar, us vui donar lopinio sobre el ke deieu ke el harry sagues de suicidar! krek ke la rowling es prou llesta com per no posaru a un llibre ke a estat kritikat kom a satanik i ttes akestes tnteries i ke u llegirien nens petits darreu del mon.. baja ke si u fes seria lerror mes gran ke auria fet en sa vida...penseu ke ttom se li tiraria a sobre..podria pasar kom avia passat am la peli del superman..ke els nens es tiraven del balco x poder volar..no se si seria la miyo manera dakabar..el mes petits agafarien una idea del suicidi mol diferen a la real..
L'Scrimgeour va tornar-se d'un color morat que a en Harry li va recordar molt el seu tiet Vernon.
- Veig que continues sent...
- ...el gos fidel d'en Dumbledore -va dir en Harry-. Efectivament.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

martona_delacour ha escrit:- jo també penso ke un dels horricreus puguin ser les marques dels cavallers de la mort xo no krek ke sels hagi de karregar a tts!! (kina feinada :) ) krek ke auria de lluitar kontra el "representant" dels kavallers de la mort, k no se ki es xo dubto ke sigui el malfoy pare..
A veure, un horcrux és un sol objecte/ésser, per tant a no ser que matés algú per poder fer d'una marca de les forces del mal un horcrux, és impossible que ho siguin i més totes. També si hagués fet que una marca de les forces del mal fos un horcrux, com a mínim un cavaller de la
martona_delacour ha escrit:mort sabria el punt feble d'en Voldemort, cosa que no s'escau gens amb la seva personalitat. I això del "representant" no ho veig gens clar no hi ha cap diferència entre ells, tots són els servents d'en Voldmeort i iguals entre ells.

martona_delacour ha escrit:- sobre les varetes..potser es una idea esbojarrada..pero pot ser possible no? jeje jo krek ke el harry no saura de suicidar..jo krek k aura de renunciar a la magia destruin la seva vareta (ke seria una mena de suicidi de kuan era realmen feliç), la vareta, o sigui la magia den harry se suposaria ke es un horcrux (es la bessona de la vareta del voldy, estan konectades, i potser una mika de lanima del voldy esta dividida entre el harry i la seva vareta..) no se si mespliku gaire b.. po krek ke lultim horcrux i el mes dificil es k en harry renuncii a la magia..enkara ke em faria molta pena ke fos axis..pubret trnaria a estar sool!!
En primer lloc, si se li trenca/destrueix la vareta se'n compra una altra i a continuar fent màgia. Això que estan conectades, no és cert, el que passa és que a l'enfrontar una vareta amb la seva bessona passa alló. A més a més, quant en Harry tenia un any no tenia vareta ni es sabia quina seria la seva, si és uqe ja estava feta.
martona_delacour ha escrit:- i x akabar, us vui donar lopinio sobre el ke deieu ke el harry sagues de suicidar! krek ke la rowling es prou llesta com per no posaru a un llibre ke a estat kritikat kom a satanik i ttes akestes tnteries i ke u llegirien nens petits darreu del mon.. baja ke si u fes seria lerror mes gran ke auria fet en sa vida...penseu ke ttom se li tiraria a sobre..podria pasar kom avia passat am la peli del superman..ke els nens es tiraven del balco x poder volar..no se si seria la miyo manera dakabar..el mes petits agafarien una idea del suicidi mol diferen a la real..
Ha estat criticat per quatre imbécils que s'aborreixen i ja està. Si no m'equivoco la Rowling mai els ha escrit pensant en nens petits, amb nens grans i adolescents si. Si un nen és prou innocent per creure's tot el que veu (saltar del balcó perquè en una peli un tio pot volar, és molt fort) se suposa que té una família que cuida d'ell i no li deixaran res perillós amb que es pugui fer mal. Per curiositat, quina idea agafarien del suicidi?

Avatar de l’usuari
HèctorPotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 8:02 pm
Ubicació: Omnipresent: Gran Line, Terra Mitja, Terramar, Alagaësia, Olimp, Hogwarts i Sta Coloma de Gramenet!
Contacta:

Entrada Autor: HèctorPotter »

martona_delacour ha escrit: krek ke auria de lluitar kontra el "representant" dels kavallers de la mort, k no se ki es xo dubto ke sigui el malfoy pare..
Finalpotter ha escrit:I això del "representant" no ho veig gens clar no hi ha cap diferència entre ells, tots són els servents d'en Voldmeort i iguals entre ells.
Doncs jo crec k si algun cavaller d la mort ha de ser un horricreu, no pot ser un altre mes que la Bel·latrix (en la meva opinio), perke l lucius... no, es mol capullu i es va escapar quan en voldemort va desapareixer, el cuapelada es un covard, encara k el voldemort el domini, es massa poca cosa, l'snape podria canviar d bandol en qualsevol moment, per aixo crec k en voldemort no escolliria a aquests i si triaria a la belatrix per fer d horcrux, k deu ser la seva preferida, no? :?
Imatge

I SI CALLES LA BOCA?

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

eis!! se m'acava d'acudir un altre possible horricreu!!!
putse ja ho han proposat però... podria ser que la vareta d'en Voldemort en fos un altre??? estic segura que la vareta és algo important per a ell. com també estic segurissima de que cap cavaller de la mort es un horricreu, perquè si el cavaller es moris suposo que també "moriria" l'horricreu, no?
de vegades em sorprenc a mi hi tot! del què puc arribar a pensar... :lol: :lol: :twisted: q en penseu?
apa siau!!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

eis!! torno a se yo!! es q pensan pensan se m'ha acudit una solucio:
el RAB era un "amic" del Voldy i el va ajudar a fer l'horricreu de la vareta (d'alguna manera, nose pas quina). pro llabors el RAB es va enfadar am ell i li va destruir l'horricreu del medallo, pk ell era l'unic q sabia que se n'havia fet. i llavors el Voldy el va matar.
i tambe podria ser que RAB fos el Regulus ja q axo dels horricreus es magia negra i la familia Black n'era tota una experta, no?? i llavors el voldy va matar el Regulus pk ja no volia ser mes cavaller de la mort i pk no escampes el seu secret el va matar, a part de q mata a totom ki el traeix.
opineu plis
apa siau!!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

A veure...
- Crec que és impossible que la marca de les forces del mal sigui una horcruxe ja que s'ha de fer amb alguna cosa material.
- un cavaller de la mort no pot ser una horcruxe, seria rarissim, no crec que sigui cao persona com a màxim allò que deien que era el harry per accident cosa que tampoc defenso però que encara podria entendre. A més és el que diu l'Aproppinquet quan els cavallers es morissin què? Ells són mortals i per tant durarien molt poc per en Voldemort que té 7 vides.
- Que sigui la vareta del Harry també crec que és impossible, la vareta sí que estava feta (perquè les dues es van fer alhora no? ) Però no tindria sentit que hagués anat allà a ca l'Olivanders i hagués fet una horcruxe amb una vareta que no tenia ni idea d'on podria acabar.
- QUe sigui la d'en voldemort és el més probable de els que heu dit però tampoc ho sabria dir segur. És una bona opció perquè sempre età amb ell i per tant la pot controlar. Però no sé si pot llençar l'encanteri amb la vareta per fer-la una horcruxe... i no sé com en RAB l'hauria pogut ajudar... perquè les horcruxes les ha de fer el propi voldy.

Avatar de l’usuari
martona_delacour
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. abr. 16, 2006 1:23 pm
Ubicació: dins del pensiu..

Entrada Autor: martona_delacour »

no es necessari utilitzar la vareta x fer un malefici a akesta..podria haver fet servir un encanteri no verbal no?¿ axi pot enkantar la vareta sense ferla servir..
L'Scrimgeour va tornar-se d'un color morat que a en Harry li va recordar molt el seu tiet Vernon.
- Veig que continues sent...
- ...el gos fidel d'en Dumbledore -va dir en Harry-. Efectivament.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

BliShAm ha escrit:En Dumbledore diu que quan en Voldy va anar a matar al Harry quan tenia un any tenia la intenció de fer l'últim horcrux... Suposadament l'objecte que hauria de fer-li servei era allà, a casa dels Potter. I si a sobre hi afegim la teoria de que eren els descendents de Gryffindor... Clar que segons Dumbledore l'únic objecte que queda de gryffindo és l'espasa... Segons ell.
Mmm... per fer un horricreu cal que l'objecte sigui allà mateix on es mata a la persona? No sabem del cert com es fa... i mai ho havia pensat això.. tot i així, m'ha agradat la teoria. Així que l'objecte que hauria de ser horricreu hauria de ser allà o ell l'havia portat allà.

Però, com que no va matar en Harry, en aquell moment només hi havia 5 horricreus (i ell 6). Així que, no entenc com va poder fer-se un altre horricreu si no estava ni viu ni mort... durant aquells 13 anys que va ser esperit... o el que sigui... ell no podia fer res. Com algú no li hagués fet l'últim horricreu per ell...

Així... potser només hi ha 5 horricreus i ell mateix.

Al llibre diu que els 7 horricreus són:
- El diari (destruït)
- L'anell (destruït)
- El medalló (que, encara que no el tinguin, suposadament està destruït per en RAB
- La copa de Hufflepuff
- La Nagini
- Algun objecte de Gryffindor o de Ravenclaw
- En Voldemort mateix

I jo dic: potser lobjecte de Gryfindor o Ravenclaw no és un horricreu pel que he dit abans, que al intentar fer-lo matant en Harry, no va poder i ja al no ser ni mort ni viu, no va poder fer cap més horricreu.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Roser ha escrit:Així... potser només hi ha 5 horricreus i ell mateix.

Al llibre diu que els 7 horricreus són:
- El diari (destruït)
- L'anell (destruït)
- El medalló (que, encara que no el tinguin, suposadament està destruït per en RAB
- La copa de Hufflepuff
- La Nagini
- Algun objecte de Gryffindor o de Ravenclaw
- En Voldemort mateix

I jo dic: potser lobjecte de Gryfindor o Ravenclaw no és un horricreu pel que he dit abans, que al intentar fer-lo matant en Harry, no va poder i ja al no ser ni mort ni viu, no va poder fer cap més horricreu.
Mmm... No ho crec, crec que hi ha d'haver 7 horricreus tal com va dir el Dumbledore, 7 com els llibres, 7 com els cursos, 7 com els germans Weasley, en definitiva, 7. Això que dius sí que podria ser, però no crec que haguem de desconfiar del Dumbledore aquest cop. Per què 7? Sempre ha sigut el número màgic, el protagonista ja s'espera que n'hi haurà 7... no ho sé, ja sé que no és gaire científic, això que dic, però no m'acaba de fer el pes la idea... :wink:

PD: Si se'n queda un sense fer no seria la Nagini? Jo vaig entendre que es va fer el horxrux de la Nagini com a últim recurs, perquè era l'última opció que tenia llavors... Ara m'has fet dubtar :P

PD: Per cert, horricreu és femení? Pura casualitat

Bloquejat