No pillo el sentit de l'humor de'n Harry...

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

Si senyor! xD ami em va fer molta gracia, i no crec que tigui tan xungo de pillar xDD
Els comentaris den Sirius També son bastant bons, no me'n recordo exactament, pro hi va haver un del 5 llibre k deia:

Harr, l'innominable no va trucant de porta en porta dient : He tornat! Uneix-te ami.
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

També em va agradar, aquest fragment, però vaig pensar que en Harry era un pèl massa xulo, no? No li acabava de veure, aquest to, en ell.

La pobra Trelawney! Quina llàstima em feia veure-la desvariejant per tot arreu! I al final, que en Harry li diu "esperi aquí", que se li encén la bombeta i va a buscar en Dumbi just abans d'anar a la cova... No m'he pogut treure del cap la imatge de la Trelawney borratxa esperant en aquell passadís durant hores, perquè en Harry no torna a veure-la ni a dir-li res. I, mentrestant, els cavallers de la mort, l'orde del fènix i l'ED amunt i avall disparant-se sortilegis! Pobreta. Ja me la veig allà sense empanar-se de res i dient ximpleries. Que trist! Però deuria fer molta gràcia!
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Bloquejat