*** Sevy is our king ***

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Sobre això, em faria molta ràbia que en Dumbi no fos mort i en Sírius sí. No per res en concret, sinó perquè en Sírius va tenir una mort molt estranya i dubtosa, mentre en Dumbi va deixar proves suficients (el cadàver) per demostrar que estava mort.

Espero que la Rowling no es tregui alguna excusa ximple de la butxaca.

Pel que fa a l'Snape... Podria ser que matés a en Dumbi previ acord... Però per quin motiu voldria aquest suicidi en Dumbi? Encara no sé què pensar-ne, d'en Severus... De moment dic que és dolent, apa.
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

perque en dumbledore demana a l'snape que el mati? bé, penseu n el q en Dumbledore diu quan son a Hogsmeade, després d'haver aparès, li diu a en harry: "necessito al professor snape...", i en harry diu q anira a buscar a madame pomfrey, pero ell insisteix (en dumbledore) en q vagi a buscar l'snape... Per què? doncs perque L'snape havia rellitzat el "jurament inviolable", i en la tercera part d'aquest, es citava que si en malfoy no pogues realitzar la feina d matar en dumble, l'snape ho faria, i si no ho fa, morirà. A partir d'aqui, la cosa es complica, ja que podem fer suposicions encara més inexactes, per exemple, que en dumbledore es considera molt menys útil que l'snape (ja que en dumble no podria infiltrar-se amb els d'en voldemort, pero l'snape si), a part, en Dumbledore, ja no és el mateix que era, es fa gran, i també pot tenir a veure amb la part en la que en dumbldore s'ha de veure el liquid verd que protegeix el fals horricreu, el la qual diu coses com: "no els fagis mal, castiga'm a mi; no tarnare a cometre el mateix error" i crec que coses aixi... Bé, doncs aquest error no sé quin deu ser, si algu ha escrit una parrafada que parla sobre això, ara em llegre tot el tema, a veure si entrec algunes conclusions :idea:

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Hi Rodlel! No entenc perquè dius això! En cap moment, mentre l'Snape i la Narcisa fan el Jurament Inviolable, es diu que la feina d'en Draco sigui matar en Dumbledore. Pensa que només podia ser que la seva feina fos aconseguir arreglar l'armari perquè els altres cavallers de la mort poguessin entrar a Hogwarts. Ara també t'haig de donar la raó per altres temes, perquè quan l'Snape i en Draco parlen en una classe tots sols en Harry sent com parlen del fet d'haver intentat introduir el collaret a dins l'escola.
Goita tu que jo ja no sé què pensar!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

En la conversa que té en Dumbledore amb en Draco a la torre, li diu que en el fons ell no tenia la intenció de matar-lo ja que era molt difícil que tan el collaret com el verí aquell anessin a caure a les seves mans. Igualment, la Narcissa comenta a la Bel·latrix que com pot triomfar (en Draco) allà on en Voldmeort ha fracassat (recordem el combat entre el Lord i el director en el cinquè llibre).

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

merda!!! (si se'm permet dir) no hi havia pensat, en això de q la missió d'en Malfoy no fos acabar amb en Dumble.... Ja deia jo q se m'escapava alguna cosa :? ...

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Llegint-vos, vaig prenent consciència, que si ve en Draco potser sí que intenta ser dolent i no se'n surt, en Severus té molts punts per haver actuat amb una mínima complicitat amb en Dumbi.

Ais, però sóc incapaç d'aventurar-me a endevinar què hi ha darrera de tot plegat. (Tret, es clar, que ara l'Snape serà un "heroi" entre els cavallers de la mort i podria molt ben ser la mà dreta d'en Voldemort i gaudir de suficient proximitat amb ell com per ajudar a en Harry a l'últim moment per derrotar-lo i acabar fent el bé.)

En fi. La resposta... properament.

:mrgreen:
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Bloquejat