*** Sevy is our king ***

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

*** Sevy is our king ***

Entrada Autor: calis »

Suposo que a hores d'ara ningú serà tan burro de no haver acabat el llibre i entrar aquí... però epr si de cas jo aviso....




Estimats companys lectors...qui ens havia de dir que després de tants llibres rallant-nos amb la idea que en sevy era un bon xicot, una mica ressentit pe`ro bo al cap i a la fi... faria aquest tomb ??
El problema és...aquest gir és de veritat on encara estem jugant a les 2 bandes?
O fins i tot una altra cosa... No haurà fet, el que ha fet... només per no morir ell? amb tot allò del unbreakable vow...

Digueu-me...què en penseu....

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Pues això últim podria ser, perquè, malgrat que li sàpigui greu que li diguin covard, ha demostrat ser-ho, no???? Aiiiiii!!! NO m'ho hauria pensat mai!!!! M'ha enganyat com al Dumbledore!!!! :jawdrop:

Avatar de l’usuari
accra
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. jul. 18, 2003 7:00 am

Entrada Autor: accra »

Em temo que aqui hi ha mes del que no es veu. Primer, que es el que li demana el Dumbledore al Sevy que ell no vol fer i per això discuteixen?! No serà que li demana que el mati? En Dumbledore te una ma cremada que no es cura, es posible que estigui morint-se i que vulgui aprofitar la seva mort, per ascendir l'Snape?

Després, en la seva fugida de Hogwarts i durant la batalla, no fa mal a ningú. DEixa inconsient el Flitwitch, però no fa res als que el vigilaven. I quan el Harry el persegueix, sembla que li estigui donant una lliçó demostrant-li perquè ha de fer els encateris en silenci. Realment, si fos un traidor, el Harry seria una victima perfecte, ni que sigui per venjar-se d'ell. Que en penseu?
Llegiu les meves ff:" Una Nova Profecia" i "Sergent Krauss", i deixeu un comentari, sisplau.

Membre honorària de LDSS (Lliga per la Defensa del Severus Snape)

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Aqui va la meva teoria ...

Jo crec que l'Snape segueix sent dels "bons". En Dumbledore volia que fes veure que estava al costat d'en Voldemort sigui com sigui, per tan ell va haver d'acceptar el Unbreakable vow per no aixecar sospites. un cop li va explicar a en Dumbledore aquest va entendre que no hi havia més remei, o moria ell o moria l'Snape en trencar el "vow". Segur que aquell dia que discutien era per això...en Dumbledore li demanava que el matés i a l'Snape no li semblava gaire bé. Quan just abans de matar-lo sembla que en Dumbledore demani a l'Snape que no ho faci, jo crec que és al revés, en Dumbledore li està demanant que ho faci.

Suposo que tard o d'hora ho acabarem sabent, també espero que realment acabem sabent perquè en Dumbledore confiava tant en l'Snape, no crec que allò d'estar arrepentit perquè per culpa seva havien mort en James i la Lily sigui veritat, o almenys no deu ser tota la veritat.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

La veu que fa el Dumbledore abans de morir no crec que sigui fingida... vull dir sense fer-la hauria mort més dignament i l'Snape hauria continuat rebent tots els mèrits.

Jo més aviat ho plantejaria al revés:
ara mateix l'Snape és un death eater... i el més poderós de tots, segurament. Ara bé, podem mantenir l'esperança que aquest no sigui l'últim canvi de bàndol que faci, ja que mai no li ha agradat ser el subordinat de ningú...

Podria ser que ajudés al harry directament (lluitant contra el voldy o contra death eaters) o indirectament (eliminant algun horcrux), fet que potser faria que fos perdonat judicialment, però no moralment, i podria viure en pau i sol per la resta dels seus dies (bé, o amb en Malfoy.. xd).

Salut!


Edit:
de l'entrevista de mugglenet i leaky cauldron:

JKR: Well, okay, I'm obviously – Harry-Snape is now as personal, if not more so, than Harry-Voldemort. I can't answer that question because it's a spoiler, isn't it, whatever I say, and obviously, it has such a huge impact on what will happen when they meet again that I can't. And let's face it, it's going to launch 10,000 theories and I'm going to get a big kick out of reading them so [laughs] I'm evil but I just like the theories, I love the theories.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

No ho sé, jo crec que sí, que és un Cavaller de la Mort (el més proper a Voldemort). Si no fos perquè ha matat en Dumbledore podríem dubtar, però és que deia que en cada arruga de la seva cara hi havia odi. A més, dubto que el Dumbledore li hagués dit que el matés, i més amb l'Avada Kedavra...

Lo únic que és indubtable és que l'Snape és més llest que la fam, perquè ja sigui en Dumbledore o al Voldemort, però amb un dels dos els ha burlat. Em sembla que no és ben bé fidel ni amb un ni amb l'altre, sinó que juga de la millor manera que pot per sortir-se'n il·lès sempre.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Teoria Senyor dels Anells:

La comparació Voldemort amb Sauron és claríssima; actuen de forma molt similar. Ara, també podríem comparar l'Snape amb el Sàruman, en tant que són els més perillosos després del Dark Lord corresponent, però alhora la seva esperança és no ser un subordinat d'aquest.
Ara, aquesta teoria serviria per explicar com eliminar l'Snape (que cada cop veig més clar que ha de morir, després d'haver matat el Dumbledore), si tenim en compte que el Harry no se'l veu capacitat per poder acabar amb ell... La seva fi, doncs, vindria per una "punyalada a l'esquena" del Grima ("wormtongue"), quan el harry estaria a punt de ser vençut per l'snape.

I qui està obligat a netejar-li els peus a l'snape, té un sobrenom relacionat amb "worm" (cuc, serp), i té un deute vital amb el Harry?? En Peter Pettigrew, àles Wormtail.

Tot quadra, no us sembla?
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Si clar... i ara tb em diràs k en sirius es pot identificar amb el boromir... I L'Albus amb el Gandalf i que per tant tornarà... :eh:

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

I l'anell d'en Sàuron també és un Horcrux!!!!! :o

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Ohhh l'anell d'Slytherin -> anell únic!!!

Calis saps que tinc raó!!

PD: quan de temps sense dir-te calis... :?
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

I el lloc on estan els Inferi és La Ciénaga de los Muertos (ho sento, no sé com es diu en català) i tots ells són mig Nazgüls mig zombis?

XD



No... a veure... Buf. És que el final és una mica impactant.Encara tinc la cara resseca de les llàgrimes. Ahir semblava una aixeta. Huhuh. ^^'


MMmm.... Sobre l'Snape... Potser sí que és cert el que dieu sobre que el Dumbledore ki hagi dit que el mati.
Si l'snape fos del bàndol dels Bons... Òbviament, no ho hauria feeeet. A menys que féssin una altra Promesa Intrencable. mm....

Però crec que ara l'snape està de part dels dolents. El Lado Oscuro. :wink:
Ara bé, suposos que no està tot perdut, amb l'Snape... I que potser ens torna a sorpendre.

I sobre la Rosmerta, dir que no sé per què, però m'ho imaginava.
La idea de deixar el Dumbledore a les Tres Escombres no m'agradava. No confiava en ella.
I després, en dir "La... La Marca de les forces del mal, Albus". aaaaaaaaaaarghh. Em van entrar uns calfreds!!!! Una esgarrifanca em fa córrer per tot el cos. Vaig haver d'apagar el ventilador. ^^ (després el vaig tornar a engegar... Em moria de calor. Huh).


No ho sé... Junt amb el Cuapelada... l'sanpe ha de tenir importància en el bàndol bo.

aix...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

voldy ha escrit:PD: quan de temps sense dir-te calis... :?
Per mi... em pots seguir anomenant pel nom , eh... xd

A mi el k em sembla estrany és la forma de matarlo sabeu?= vull dir... ja sabeu les condicions k es necessiten x fer un avada / obitus..... I això fa pensar molt en quin tipus de relacio teniuen el sevy i el dumbie....

Avatar de l’usuari
Jep
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Poble prop de Banyoles (Pla de l'Estany)
Contacta:

Entrada Autor: Jep »

weno l k tenim tots clar es k aki no hi ha res cert, peroara totom creu, amb rao o sense, k s un death eater.
Pero..., ell hagués mort si, o bé el Malfoy o ell no mataven el Dumbli, per lo del Unbreackable Vow?Suposo k si, no?

M'estranyaria que lsnape fos dolent de debo... ada cop li surten mes enemics per amatar al harry.. i menys proterctors...
Voldemort...Belatrix...Snape.. Tots aquests sha de carregar?
Webmaster HPFC
http://www.harrypottercat.com
info[arroba]harrypottercat.com

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Ja, hi comença a haver overbooking de dolents, i ara no tenen el Dumbledore!

Però no va dir-li algú al Harry que per fer un dels Maleficis Imperdonables s'havia de desitjar mal de debò a la víctima? Per tant, l'Snape per fer l'Obitus havia de desitjar de tot cor matar el Dumbly, no?
A més, al llibre hi diu que en cada línia de la cara de l'Snape s'hi veia odi, o algo així.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

En Dumbledore s'estava morint per allò que s'havia pres, i li demana sius plau a l'Snape, que el mati...
O akesta és la meva teoria... :roll:

Sempre m'ha caigut malament l'Snape, però si en Dumbledore creia que s'hi podia confiar, alguna cosa hi hauria de cert.

Resumint, crec que l'Snape és innoceeent!!!! :happycry:

Bloquejat