*** Sevy is our king ***

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

és que ÉS Príncep de sang barrejada!!!
no pot ser 'MESTÍS' perquè es requereixen els termes "barreja" i "sang"!!! Recordeu el qeu diu l'Hermione:

- Bé... Sí –va dir l’Hermione–. Així... que sí que tenia part de raó. L’Snape deuria estar molt orgullós de que corregués per les seves venes una “barreja de sang de la família Príncep”; era un ‘Príncep’, un membre de la família Príncep, per part de la seva sang barrejada, i era un Príncep de sang barrejada amb muggle... ¿ho entens? Tobias Snape, segons El Periòdic Profètic, era un muggle.

- Sí, té lògica –va dir el Harry–. L’Snape volia remarcar la seva part sang pura per així poder estar amb el Lucius i tota la colla... És igual que Voldemort. Pura sang per part de mare i muggle per part de pare... Avergonyits dels seus pares, provant de ser temuts usant poders de Les forces del mal, es van donar a sí mateixos un nou i més impressionant nom... Lord Voldemort... Príncep de sang barrejada... ¿Com ho va poder oblidar, el Dumbledore...?



Ho enteneu? És un membre de la família Príncep per la seva barreja de sang amb aquesta família.

ell vol destacar la seva meitat màgica, i no la muggle....


Espero que el voldy em recolzi en això... :pray: :pray: :pray:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Re: Pols oposats q xoquen quan cau l'envà que els separava

Entrada Autor: Violetta Black »

Eric Ardan ha escrit:A veure, no sé en quin tema posar això, però bueno, ho deixo per aquí...

Sobre tot això he arribat a la conclusió que per entendre una mica el difícil caràcter de l'Snape ens hem de deixar de tot prejudici moral que en el fons no fan sinó enterbolir el nostre ull interior 8) . Mirem-nos-ho com una partida de cartes. Comptant en que l'Snape juga al cantó dels bons, la mort d'en Dumbie significa el sacrifici d'una carta molt (massa) valuosa.

Jo dubto bastant que en Dumbledore estigués al corrent de la seva mort imminent, almenys ho hauria arranjat per donar-li més pistes al Harry i li hauria abonat el terreny amb més gent, en definitiva, hauria mirat de reorganitzar l'Orde abans de morir.

Però pensem en la lògica diabòlica d'en Severus: és un cavaller de la mort, sí, que en un moment es va cansar d'en Voldy i se'n va apartar unint-se al Dumbie (i segons aquest creia de bona fe);
sabem que és un egòlatra només comparat al mateix Voldemort, l'atribució del títol de Príncep Mestís (o de Sang Barrejada, HPConan :P ) demostra un elitisme, una voluntat de destacar fora de mida. Les forces de mal li poden donar aquesta facultat, però hi ha en Voldemort, massa fort i poderós com per oposar-s'hi frontalment.

A més també sabem que va sentir la profecia, no completament, sinó parcialment. O almenys això és el que va explicar al Dumbie i al Voldy... però és que realment algú pot prendre's seriosament la paraula d'en Sevy, si és el mentider més intel·ligent de tots els temps!!! Podria ser una mica rebuscat, però si en realitat coneix la totalitat de la profecia , penso el següent:

En Severus veu a en Voldemort com un grandíssim obstacle, d'altra banda descobreix el personatge que lacònicament està destinat a acabar amb ell segons la profecia, en Harry... i al mig hi té el mag més poderós del món bruixot que sempre vetlla per ell i que evitarà per poc que pugui un enfrontament Harry-Voldemort, en Dumbledore. La mort d'en Dumbledore passa a ser llavors el trumfo que permet a les dos cartes principals confrontar-se; i en Severus esdevé un individu privilegiat que es troba entre els dos sense trobar-se els dos agents protectors del Harry que ara ja són morts (Sírius i Dumbie)... Per suposat que l'Snape no podia permetre carregar-se al Harry allà mateix! Ja se n'encarregarà el Senyor de les Forces del Mal els hi diu als Cavallers de la Mort... per alguna cosa en Sevy ha matat en Dumbie... és la única forma de que la profecia es pugui complir, si al capdavall l'Unbrekeable tampoc li va anar tan malament de fer-lo... :roll:

Llavors, a la batalla final és evident que en Severus desitja la mort d'en Voldemort, però, i la del Harry? Ja ho deixaré per més endavant, però em sembla que això quadraria bastant amb un Severus independent i amb el que la Rowling deia de que el Dumbledore havia estat massa ingenu amb ell.

Forques d'Alentorn!
Això de que l'Snape podia saber la profecia SENCERA ja se m'havia passat pel cap.
Sí que és rebuscat però del rebuscat cap de l'Snape no se'n pot treure res de clar...

Segons això, el DD no volia morir i lliga amb la segona frase de l'edició americana que s'ha trobat. Pot realemnt la Rowling deixar-se una frase tan important? O és una pista? Deixant-se la frase (és molt provable que ho hagi fet expressament) queda clar que als fans ens obligava a fixar-nos-hi més. :juggle:

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Ara que hi penso! L'últim cop que es veuen l'Snape i el Harry, l'Snape NO NOMÉS no li fa res, sinó que li diu si llegim entre línies que només tancant la ment podrà vèncer al Voldemort. Li ensenya fins al final perquè el que li interessa és el Voldemort mort. :tombstone:

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

A mi el que em va sorprendre és que en el cinquè llibre es diu que el que va escoltar la profecia va ser "expulsat" de la taverna abans que l'escoltés tota; però al sisè veiem que l'Snape està darrere la porta tota l'estona. O l'Aberforth li va tapar les orelles, o l'Snape la va sentir tota.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

M'he tornat a llegir el tros aquest de la trelawney dient la profecia i pel que he entes: ella va començar a dir-la amb l'Snape escoltant darrera la porta però llavors va arribar l'Aberforth i l'Snape va haver de deixar d'escoltar per passar a donar explicacions de que feia allà (dient que sabia equivocat dhabitació :roll: ) fins que la porta es va obrir i la Trelawney i en Dumbledore van veure que l'Snape els havia estat espiant...Si això va anar així jo veig factible que l'Snape només n'escoltés un tros... :roll:

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Jo crec que una de les gràcies de la Rowling és precisament l'Snape, un "bo" que no és meliflu, que es fa odiar. És l'agent doble més ben currat de la literatura.
I una altra és que fa que l'odiem a mort per després dir-nos: No us precipiteu!!!

Per cert, Calis, no et flagelis. Jo no crec que siguis "la moderadora borde". Una abraçada.
Martinot l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 21, 2005 12:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Re: I...

Entrada Autor: Martinot »

[quote="shiro_17th"]I si realmen en Voldy ya sap k sta fen aket doble joc i al 7è ens mata el Sevy?? Yo crec k es 1 dels personatges k acabarà morint... vagi x lliure, sigui dels bons, o sigui dels dolents...

Molaria k acabés morint x salvar en harry, digueu el k digueu, ncara k tingui parts de caràcter k no siguin gaire interessants, en harry s mu bon noiet XD (tinc protafòbia i x tan, tots els protes matrauen siguin mascles o femelles XD). Llavors finalment en harry sabria tot el k n Sevy ha stat fent x ell (k ara putse no ens n'adonem, po segur k ha stat d'ale k te pego guaitant x en Harry...^^)

Apa!!! 1k![/quote]

Perdona, però si els protes d'atrauen tens protofília, perquè protofòbia és que no ho suportes.

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

Ei!

Entrada Autor: shiro_17th »

Martinot ^^ jeje... m'en vai adonar kom uns 3 dies dsprés d'escriure-ho.. po kom k no sabia a kin tema ho havia posat doncs no u vai poder corregir..jeje.. va ser kom un flaix parlan d no c k amb la peña.. po tot i així merci
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

De res. Em sap greu corregir ningú però és que em semblava que t'ho havia de dir. :oops:

sharky_77
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 12:39 am

Entrada Autor: sharky_77 »

Només un incís, HPConan, jo crec que el fet d'anomenar-se Príncep Mestís (o de sang barrejada, com preferiu) ja el fa del costat dels bons. Molta gent s'ho agafa a la valenta, com el Harry, però en realitat està emfatitzant el fet que no sigui un sang pura, i si ho emfatitza és que n'està orgullós. Per molt que ressalti el cognom màgic (Príncep) i jugui a l'elitisme aristocràtic, és com si digués "sí, mon pare era muggle, i què?!". Quan vaig llegir al sisè llibre com l'Hermione li explica al Harry quins eren els pares de l'Snape i el Harry començava a dir que tot quadra, igual que en Voldemort, (vaja, el tros que has enganxat) vaig pensar... aquest nen no pilla res, no se n'adona que no pot ser dolent algú que ressalta el fet de no ser de sang pura? Però bé, ja sabem que la intuïció del Harry és bastant lamentable... :riure:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Un pot ser un c***o i ser de sang barrejada el que ell volia demostrar aixi es que ell forma part de la familia Princep ( de sang magica) i lo de mestis s'ho fica per ficar algo, no per resaltar que es de sang barrejada sino per donar entendre que era Princep i com segon cognom es va ficar Half-Blood .

PD: M'ha quedat malament, pero no crec que el nom vulgui dir com es. Penseu que quan el Harry fa el Sectusempra li diuen que ha d'estar content de no haver estat expulsat i l'Snape li diu que no el veia capaç de poder fer magia negra. I el malefici es made in Snape.

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

El que realment importa de tot això, és que Snape és desagradable però al Harry (i no veieu al llibre) li va bé. És com una medecina amarga però necessària.
I com diu Dumbledore a Cambra Secreta, l'important és allò que una persona tria ser.
Martinot l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 21, 2005 12:26 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

[quote="Martinot"I com diu Dumbledore a Cambra Secreta, l'important és allò que una persona tria ser.[/quote]
Exacte, tu has dit: el que tria ser. Aixo no te res a veure amb el nom que s'inventa, sino amb el que tria ser un erudit en les arts fosques que fins i tot amb 16 anys crea algun malefici clarament de magia negra

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Ja en parlarem quan s'acabi el setè llibre....
Com que de tota manera amb el llibre en Anglès em perdo alguns matisos, tapoc m'hi vull posar ferruc. El que és segur és que sorprendrà, tant als que el veuen tenebrós i lliurat als plaers de Volemort com als que el veiem com un fastigós, odiós, i repel.lent fill de gossa amb un fons positiu-.
Però entranbt en això de la tria. Ell que ve d'una família tenebrosa renega de Voldemort abans que sigui derrotat. I això és triar, si no é que complia ordres directes d'en Voldy...
És clar que pot ser perquè no suporta estar a les ordres de ningú, però després ha estat més de 15 anys a les ordres d'e4n Dumbledore...
A veure amb què ens sorpren la Rowling...
Jo apostaria perquè hi haurà una ajuda importantísssima d'en Severús al Harry per derrotar Voldemort.
Però el que deia, ja ho veurem quan s'acabi el setè llibre....
:coffeemachine: Starwars

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

¬¬

Heu llegit l'últim capítol del sisè?????


L'Hermione fa una explicació ben clara sobre el seu 'nick'....

I la funció d'aquest sobrenom és el que dic, remarcar la sang que li corre de la família Prince (Príncep) i desbancar la muggle (Snape).

¬¬

Per tant, dir 'mestís' és totalment ilògic de posar, perquè no li dóna el sentit.

A més a més, la Laura va traduir 'half-blood' com a "sang barrejada" en el segon... Ha estat casulaitat de que l'ha encertat pel sisè.

A més, per què carai hem de dir 'mestís' als fills muggle+bruixa/ot?

sang de fang
sang pura
sang impura
MESTÍS

¬¬ Si estem posant a tots els rangs 'sang+tipus', per què carai ara ho voleu canviar?

sang de fang
sang pura
sang impura
sang barrejada

I repeteixo, l'Snape volia remarcar la seva sang pura per anar amb la colla dels Slytherin i això... Voldemort mata el seu pare... I l'Snape ho fa esborrant-se el cognom, diguem.

I això de que dieu que no ho fa per donar-li sentit... La Rowling no escriu coses a la babalà. :eh:

¬¬


He dit. :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat