Kin personatge no suportarieu k morís?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
sharky_77
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 12:39 am

Entrada Autor: sharky_77 »

A mi dels que queden... sé que l'Snape morirà, així que la JKR aquest cop no em pillarà desprovist, la molt &%*¿"$@+`´*
Així doncs, a part del Severus, em fotria molta molta ràbia que morís l'Hermione, la futura Dumbledore del món màgic. Temps al temps... (tot i que el setè llibre no ho reflectirà, suposo, si només abarca un curs). El Remus em sabria greu, però vaja, no és un Sírius ni de bon tros, sempre amb les seves neures d'home-llop, hagués pogut donar-li més carinyo al Harry del que li ha donat, especialment després de la mort del Sírius, que sabia que li havia fet una mica de pare des que s'havia descobert el pastís al final del 3r. Ja sé que el Harry segons com és una mica odiós, però vaja, poseu-vos al seu lloc, i estar sense pares i amb la maleïda "família" de Privet Drive... qualsevol persona que li fes de família hauria estat molt important per a ell, i el Remus ha tingut una actuació lamentable en aquest sentit.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Mmmm a part de dir que m'han fet motl de mal les morts d'en Sírius i en Dumbledore, doncs dir que no m'aagradaria que moríssin l'Hermione, en Ron, els Weasley en general i en Remus. Ah! I em deixava en Harry.. no sé si morirà, però no m'agradaria gens ni mica. Segurament morirà l'Snape, però no em fa res (tan si és bo com dolent)
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

D'acord amb Sharky. A Pd'Azkaban, Llopin és molt paternal amb harry. I després s'hi hauia pogut implicar més, però és clar que estar tot el dia amb el cabronàs aquell d'en Faromir ¿es diu així?....ha de matxacar mentalment... i tnir un rollo amb la Tonk, i no saber amb que coi et despertaràs l'endemà al matí....
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Hehe, no, Faromir és un altre. :wink: Deus voler dir el Fenrir, no?

Avatar de l’usuari
Dark_Luna
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 5:52 pm
Ubicació: En un lloc on ningú pot arribar...

Entrada Autor: Dark_Luna »

si es moris algun weasley, com el ron o els bessons o el billl.... :cry:
o la tonks....nononon!! :cry:

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Abans hauria dit el Siorius pero vist el panorama.... el Ron NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :rage:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Això, Violet, Fanrir, l'home de llop assedegat de sang humana.
Faromir és al Senyor dels Anells?
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Fenrir l'home llop, Faramir el fill del senescal de Minas Tirith i príncep d'Ithílien :wink:

Jo el que em pregunto és com caram s'ho farà el harry per estar preparat per: 1) trobar els horcruxs :ballar: , 2) destruir-los i sobreviure a l'intent :flame: i 3) carregar-se el Voldemort :hungry:

Encara que el tercer punt és el més fàcil amb la sort que sempre acompanya al Harry, pels altres dos sembla que necessitarà molta ajuda d'algú que en sapigui més que ell. I que morirà, és clar!
En la meva opinió només poden ser dos: el Llopin, que malgrat tot no crec que tingui el talent com per ajudar-lo amb els horcruxs i molt menys amb el voldy... i l'Snape. Pobreeet

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Pel que fa a l'Snape de pobret RES!!! En acceptar el nou carreg de professor va firmar la seva sentencia, per aixo el Llopin i en Murri :tombstone: a mes son membres de l'Orde i ja sera normal.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Nein! No en tenen ni idea de horcrux i de`màgia negra, així com dels possibles gustos del voldemort. Una de les formes que podria tenir el harry per descobrir coses seria entrar dins la mateixa ment de l'innominable ell que pot, i a això només el pot ajudar en severus.

Un severus que com hem demostrat no és fidel al Voldemort del tot i que tenim prou idea de que el desitjaria mort.

Però sigui qui sigui qui ajudi al Harry la palmarà segur. Els mestres SEMPRE moren. Sinó mireu la ff de l'Accra. ^^

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

estic molt dacord amb tot el que dieu (sobretot amb sharky :heart: ), pero no crec q morin ni el murri ni el llopin (q es veritat q no sa cuidat gaire del harry des de que es va morir el sirius, pero es posible q sigui pq li recorda a ell i com que tan el james com el sirius se li han mort li fa "por" implicarse massa amb el harry i q torni a passar el mateix, segons la meva teroia :roll: ). Evidentment l'Snape sta cantat, i no, pena no men fara, sobretot despres del q ha fet, pero no crec q sigui dolent del tot. Respecta al harry, no crec que es mori i no magradaria gens que es moris, ja se que no es el personatge preferit de casi ningú (el meu tampoc), pero tampoc cal anar dient q tan de bo q la palmi :eh: a mi em sembla que un final aixi no encaixaria en la historia AL FINAL GANAN LOS BUENOS!!!! :cake: :ballar: :juggle: :hungry: :mrgreen:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Un final amb la mort del Harry es un bon final seria de l'estil del Senyor dels Anells (no en soc cap fan) s'acaba l'epoca de'n Voldemort i el seu oposat en Harry (ja que en Dumbledore es mort :cry: ) tambe se n'ha d'anar i qui manera millor que fent de bracet el viatge cap al mes enlla.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Sí, i que passi al més enllà a través del vel... Tot quadra! :wink: (Què poètic que quedaria...)

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

La mort dels elfs al Senyor dels Anells succeeix perquè Tolkien escriu una protohistòria de la humanitat i no pretén que avui quedi cap rastre de màgia. Ara sóm a l'edat dels homes, ens diu.
A la saga Potter, en canvi, tot l'argument passa a Londres, en ple segle XX, amb autobusos que s'aprimen i una unitat de control d'us indegut d'objectes muggles.....
La Rowling, doncs, ens parla d'un món paral·lel, del que poques persones muggles en tenen coneixement, i pot seguir així ad infinitum.. Per això no té cap necessitat de matar en Harry... :pray:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

:boohoo: AMEN :boohoo:

:wink:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Bloquejat