Kin personatge no suportarieu k morís?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Es veritat que la luna es masa rara per morir, no li peguen gens les escenes dramatiques :riure: , i trobu q es molt coeherent pensar q aquest personatge tindra un paper important als proxims llibres qpq sino simplement no hagués aparegut (per mi q sera la perlla dalgu o fara alguna cosa important :juggle: )
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

I si la mare de la Lluna te alguna cosa que eure amb Voldemort . I la seva mort no hagues estat tan (diguem com una persona normal) tonta i na Lluna hagues mentit a en Harry amb respecte aixo( Final 5 llibre) i hagues mort,per exemple, per que la mare li ensenyava a cuidar de que l'horcoxus de ravenclaw no actues.

TF d'en Solysg

I en resposta a la pregunta del inici dons no suportaria que moris... VOldemort... no la veritat segurament ni N'Snape ni en Remus... fan bona parella
Imatge

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Doncs si algú vull que mori és Voldemort. :tombstone: :tombstone:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Finalpotter ha escrit:Ho sento per tu pero l'Snape te molts numeros per ser un dels morts del 7e. Aixo si, si triga molt a morir o no, no ho se.
Ja se que te numeros, i x aixo el ploro, com mel mati la Jo em faig anti-Rowling i no es broma ¬¬
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs em sembla que ja pots començar a fer-te anti-Rowling perquè l'Snape té ben poques possibilitats de sobreviure :roll:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo estic intrigada amb el que diu la Luna al Harry al final del 5è, quan li diu que sa mare és morta però:

LUNA: No passa res, ja la tornaré a veure!
HARRY: Què?
LUNA: Que no la vas sentir? Estava allà darrere la cortina de l'arc! Estaven allà amagats i prou.

Qui coi són que ESTAVEN allà amagats i prou? Potser allà estudien la mort? Sabrem alguna cosa més del Sirius? JKR diu que el mirall tindrà importància... de quina manera? Estan allà els morts?

(E.P.C per gran continut cargol xD)
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Padfoot ha escrit:Doncs em sembla que ja pots començar a fer-te anti-Rowling perquè l'Snape té ben poques possibilitats de sobreviure :roll:
Gracies x el teu recolzament moral XD
*Comença a fer la pancarta de "odiem a l'assassina"*
XD
Imatge

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Sincerament, a mi me la sua qui mori i qui visqui... Precisament si m'afecta emocionalment voldrà dir que està ben aconseguit!!

L'únic que no vull que es mori és la qualitat i la coherència argumental de l'últim llibre. I si han de morir més Dumbledores perquè s'aconsegueixi, cap problema!! :tombstone: :tombstone: :tombstone: :tombstone: :tombstone:
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:És de lluitadora, jajaja!!
I si, és una mica petitó, eh li-kiow?? xD
anys més tard la Lidia Respon:
Li-kiow ha escrit: ara ja l'he canviat... ara ja utilitzu els Gifs en comptes de pusar una imatge super gran xDDD :mrgreen:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ûufff...Quant de temps fa, d'això...xD
M'encanta el la teva firma d'ara, Lidia, és q els potterpuffs són genials!! xD

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

[color=yellow]"jo tik intrigada amb lo k diu la Luna al Harry al final del 5è, kuan li diu k se mare es morta po diu algo asins com:
LUNA: No passa res, ja la tornaré a veure!
HARRY: què?
LUNA: k no la vas sentir? estava allà darrere la cortina de l'arc! estavEN allà amagats i prou.

ki koi son k ESTAVEN allà amagats i prou? potser allà estudien la mort? sabrem alguna cosa + del Sirius? JKR diu k el mirall tindrà impotància...d kina manera? estan allà els morts? aix...rowling desvela ja tots els secrets! ", [/color]
Getta 91 dixit



A mi em sembla que l'únic misteri és que estan allà, a l'altre costat, i que des d'aquella porta d'entrada, que no de sortida, se'ls pot sentir. Una miqueta com aquell cel cristià cutre. :tombstone:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Per cert Li-kiow, una mica millor. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Martinot ha escrit:A mi em sembla que l'únic misteri és que estan allà, a l'altre costat, i que des d'aquella porta d'entrada, que no de sortida, se'ls pot sentir. Una miqueta com aquell cel cristià cutre. :tombstone:
POs no se pq a mi em sembla q darrere la cortina no hi ha cap cel cristia, si mapures putse un purgatori.... :juggle:

I estic dacord amb en Voldy, q limportant no es qui mor sinosi els llibres son bons, i es inutil tornarse antirowling per això. jo no ho faria si no escrigues una cosa molt grosa que trais els llibres anteriors. per exemple quan es va morir el sirius em va fer mes rabia que es moris aixi com si res i despres quasi senoblidessin que no la mort en si. En canvi la mort del Dumbly va ser magistral (tot i que no volia q moris). Vaig plorar com una regadore i aixo temolt demerit amb un llibre.

I u sentu pero el Sevy va signa el seu passi cap a latre barri quan el va matar ossigui que ja podeu esperar un miracle els q encara el defenseu... :roll:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
ari
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 8:53 pm

Entrada Autor: ari »

jono suortaria q la palmes hermy!! haurien de repetir un munt de vegades i llavors no tindria gracia :eh: :| :cry: :cry: :cry: :o :o

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

ari ha escrit:jono suortaria q la palmes hermy!! haurien de repetir un munt de vegades i llavors no tindria gracia :eh: :| :cry: :cry: :cry: :o :o
Que es el que s'ahuria de repetir un munt de vegade? Es que no ho pillo :oops:

Bloquejat