Severus Snape,** o **?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Severus Snape, Dolent o Inocent???

Dolent
69
54%
Inocent
59
46%
 
Vots totals: 128

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Larongyea ha escrit:
nia_Sirius ha escrit: Una altra cosa, realment el que li encarrega Voldemort a Draco és matar a Dumbledore?
Aviam, no se si vaig equivocada. Però la missió principal de en Draco no era matar a en Dumbledore. Ell lo que havia d'aconseguir era allò tan díficil...us enrecordeu? D'allò del Borgin & Burkes. Sí home, parlare clar, xDD. Aquell armari que reparava a la sala de la necessitat, que hi havia una parella igual a Hogwarts, havia d'aconseguir repararlo perquè per allà entressin els cavallers de la mort. I suposo que matar a en Dumbledore era si se li ficava per mig dels seus plans o li feia d'obstacle.

Jo ara estic molt convençuda amb l'Snape. Va per via lliure. I per cert, es molt inteligent. S'entera de tot, està amb tots i després el mèrit se l'endu ell. Us imagineu que acabés que en Harry i l'Snape s'anessin a viure junts :o :? Uahaha :P :lol:
Per respondre bé necessitaria tenir a mà el sisé (cosa que no pot ser perque li vaig deixar a un amic) però m'enfiaré de la meva no massa bona memòria.

La missió que havia de dur a terme en Draco era una missió impossible (feta amb l'intenció de castigar en Lucius) "Com voleu que triomfi on Ell no ha triomfat?" o algo semblant diu la mare d'en Draco. En l'escena on mor en Dumbledore ell mateix es posa a parlar amb en Draco sobre els intents (absurds) que ha fet al llarg del curs per matar-lo.

Ja ho he dit forces cops l'única opció que no contemplo amb l'Sanpe és la de que és un bon home. Des del primer llibre que se'ns fa pensar que és dolent, per acabar sent paranoies d'en Harry i dels lectors. És cert que la Rowling vol que ens trenquem el cap sobre si és bo o no, però actualment moltíssims fans creuen que és bo, per lo que si resulta ser del bàndol fosc esquedarien sorpresos. Reconec que la idea de que el please vol dir "per favor continua amb la nostra missió" m'agrada, però per mi o és dolent o va per lliure, en aquest últim cas el significat que tu proposes tindria sentit. L'Snape podria voler véncer en Voldemort per "substituïr-lo" d'aquesta manera matant en Dumbledore es treu de sobre el que podria ser el seu pitjor enemic. Potser si que al llarg del setè llibre l'Snape (indirectament, però voluntariament) ajudi al Harry a destruir els horricreus i potser al Voldemort. Un cop els dos bàndols estiguéssin sense els seus líders (en Dumbledore ja està viu i si en Voldemort també ho estigués) no sabrien ben bé que fer, llavors, amb en Harry mor com a conseqüència de la seva propia victòria sobre en Voldemort, ell s'aixecaria amb el poder per intentar sometre Anglaterra al seu poder. Quan tingués el poder que faria no ho sé, però la Rowling no té perque dir-nos-ho, i el final aquest seria força real, al final sempre governa algú no massa bo.

És un punt de vista, pot ser una gran idiotesa, però m'ha vingut així, el final seria obert (pel món en genral) i tancat (la saga és diu HArry Potter amb ell mort la saga mor, però l'univers el pot explotar anys més tard).

meme_potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:24 pm

Entrada Autor: meme_potter »

Io pensu k l'snape es innocent. El ke pasa es ke de petit a daver patit mol, i vol vengar-se. I la unica forma de vengarse es tenir poder, i que es el que promet el voldemort? poder.
Po jo crec ke es innocent, i k a mes, no es creu tot el conte que diu el voldemort, que no poden estimar ni res. Estik segura ke l'snape pot estimar, encara ke ni ell u sapiga.
FoReVeR rOnDaDoRs!!!! ReMuS tHe BeSt!!!

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Jo tb he dubtat de l'snape...po ara k mhe llegit el llibre un alrte cop, m'han sobtat frases:

Allo de Severus please, sí pot se k el dumby li digui k ho faci.(a mes la jkr ho havia de fer.cal remarcar k el hp ha d'anar a lluitar sol,xk es una cosa entre ells dos)

po ja kuan baixen x lescala de la torre passa el seguent: pag584

L'snape se'n va amb el malfoy cap abaix. El Harry triga uns segons(bastants)a reaccionar, pensa k si juntes a l'snape podria tornar a la vida al dumby i va cap abaix a buscar-los.Just kuan arriba, sent a l'snape dir <<ja>>sortint d'una punta .(on havia anat?amb el temps k feia k estava abaix li havia donat temps de sobres anar-se'n, a mes, ja esta? si feia estona k havia matat al Dumby...potser havia anat ha desfer el malefici...

i aixo de no voler matar al Harry...i si el dumby creia taant en ell...
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
Atheneum
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 9:50 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Atheneum »

Jo numes tin 4 paraules a di sobre el tema.
L'Snape s un HP ( axo no vol di k sigui fan dl harry, k kdi cla ) llavors nuse com su fa po te una gran sort al teni akella desmesurada confiansa dl nostre difunt amic Dumby o Dumberton(jejeje) llavors el tiu aket a sapigut mol b juga les cartes k se li an posat al davan fen k sempre te tots els acontexemens a favor. Ami personalmen ma gradaria k el Snape tornes am el harry, perk com diu ell "tots els k stan am mi acaban desaparexen" :twisted: no s per res po li tin tirria.
- Telepizza, que desea?
- Magdalenas, no te jode!

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Si hagues d'apostar ho faria perquè és INOCNET.

Home, aixó d'inocent és una mica fort de dir ja qué el cabró va matar en Dumbledore (pq per molt que s'hagi dit, jo crec que està molt i requetemort!!!), però tampoc se li pot penjar la medalla de culpable ja qué encara no sabem les intensions que tenia per cometre aquells actes..........joder, quin cacao :wall: m'estic tornant boig :boig:

jo he votat inocent perquè nomes hi ha 2 opcions i crec que és la que més s'apropa, però realment penso que l'snape va a la seva. Vamos, que intenta salvar el coll davant d'en Voldemort i alhora no li fa mal a en harry (mal físic, pq psíquic...).

No se..................................4ever Snape (tan si és bo com dolent Bo o dolent? )
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

jo he votat que és dolent
perquè, jo mai l'he odiat de debo al personatge de l'snape...pq semblava bo en el fons al principi
pero desde la mort d'en dumblie l'odio prfundament!!!!!!!!!que el tirin pel vater!!!! :twisted:

jeje bé adeu a tots! :wink:
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

Dificil pregunta: amb el Dumbledore o mab el Voldemort? M'han agradat molt els vostres raonaments. Especialment els que diueu que no es de cap dels dos bàndols. La meva opinió: Durant els 6 llibres ens l'han pintat més dolent que bó especialment per aixó que li te mania al hary i tal... al principi em semblava massa cantat que fos dolent i hagués dit que era bó, pel tipus de llibres i tal... Pero he de confessar que la Rowling no diexa de sorprendre'm amb aquest personatge. Ara pot se bó o dolent que ens sorprendrà a tots. No juraria que es dolent pero tampoc podria dir que es bó. M'agrada la teoria de que actua com a espia per tots dos bandols!! Que ell vol fer la seva :lol: Tinc unes ganes de que surti el seté... que faré quan acabi la colecció?? jo voldria que no s'acabés mai aquesta colecció!! Weno iwal mels llegeixo en versió original, fins ara no m'he atrevit :oops: i sino... m'acbaré viciant a una altra colecció. WEno ja no m'enrollo més. Petons a tothom!!

Bloquejat