Severus Snape,** o **?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Severus Snape, Dolent o Inocent???

Dolent
69
54%
Inocent
59
46%
 
Vots totals: 128

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Uf...La realitat....
Potser tota la vida que estem ivint és un somni....I alguna vegada despertarem...
Però només potser....
Mmmm mira Matrix, t'agradara (si no és que ja l'has vist). A mi m'encanta.
PD: Perdó per anarme'n de tema...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Sí, igual que Monkey Island 2 :ballar:

Guybrush for president!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Roser ha escrit:
LunaBlack_Lovegood ha escrit:Uf...La realitat....
Potser tota la vida que estem ivint és un somni....I alguna vegada despertarem...
Però només potser....
Mmmm mira Matrix, t'agradara (si no és que ja l'has vist). A mi m'encanta.
PD: Perdó per anarme'n de tema...
Sí que l'he vist!! (només la primera q han donat x la tele, la veritat... :P )
Em va agradar l'idea, és molt original, o ho va ser x part de ki la va inventar!!

PD: Jo tmb demano prdó x anar-me'n del temà, enkara q ja és un costum en mi... :roll:

Avatar de l’usuari
alba_potter
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 16, 2005 6:57 pm
Ubicació: fent puenting amb el portatil...... no ti fot XD

Entrada Autor: alba_potter »

dons jo ni un ni l'altre, crec que "actualment" , L'Snape esta confos i sent que te laq obligació de proteguir el Draco passi el que passi , si no pagara amb la vida..................

Pero també crec que al final es tornara al bandols dels bons i ajudara el harry o potser no?¿ :? :roll:
"En Ste Mundo De Sombra Y De Luz , La Verdad Se Logra Ocultar , Pero Siempre Suele Llegar Alguien Q No La Deja De Buscar "

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

El jurament inviolable ja l'ha complert. Ara és lliure de fer el que vulgui, a favor o en contra de Voldemort, però amb la seguretat que compta amb la confiança del Senyor de les Forces del Mal.
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

la cosa és que no hauria d'haver fet el jurament. No si val dexusa això ded ir "es q si no matava el Dumbly es moria ell". Es mir per on es miri és culpa seva :evil: . I tan si és bo, dolent o està confòs, del que estic segura és de q ho pagarà amb la vida.....jijiji jojojo jajaja JAJAJAJAJA (riure malèfic :twisted: )
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
_cfs_
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 5:18 pm
Ubicació: A un ciber, no sé quin...

Entrada Autor: _cfs_ »

Jo he votat culpable. Home, per ser cavaller de la Mort i ajudar en Malfoy a complir la missió que tenia (matar en Dumbledore), o per ser el Cavaller més fidel d'en Voldemort durant tots aquells anys i per enganyar en Dumbledore s'ho mereix, no?
<<—No hi ha ningú de sang pura, en aquest món—va dir en Bob Oden fredament, i el respecte del Harry per en Bob Ogden va augmentar.>>

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

Doncs jo crec que és dolent, mooooooooooooooooooooooooolt dolent. Si hagués sigut bo hi fidel no hauria matat en Dumbledore!!! És que és de bojos!!!!!!!!!!!!!!!! Però jo ja el tenia clinxat a aquest, ja sabia que no posia ser res de bo... :twisted: I ba i em mata el Dumbie, si es què... :cry:
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

l'snape es molt dolent ha matat al dire al matat en dumbledore... des de el principi ja no hemqueia... per en dumblie era el millor dumbli !!! :( :(
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

doncs jo nopuc dir que m'ho esperés precisament.... :roll:
k el Dumbly s'havia de morir sí, però quan vai veure que el matava l'Snape 8O :jawdrop: :rage: NOOOO!!!
al contrari, a mi l'Snape sempre m'havia caigut bé, era un cabronàs amb molta gràcia, jeje :twisted: . És més, encar em resistèixo a pensar que sigui dolent del tot... :juggle: però no té perdoooooo!!! :rage: No es poct matar el Dumbly i sortir-ne impune :police: l'Snape ja té un bitllet per laltre barri... jejeje jojojo jijijiji JAJAJAJA :twisted: :fork:
m'haurieu d'haver vist quan va morir el Dumbly :cry: me lestava llegint en anglès i la meva pobra germaneta em veia plorar a llagrima viva i no sabia per què jeje :anim
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

juas, crec q us ekivoceu amb l'snape. He votat que es inocent. li pot tenir mania al Harry,(de fet la mania es mutua), pero de aixo a traicionar a ki li va donar una feina i el va rescatar de anar a Azkaban??no se no se.Aviam pot ser no es 100% "bo" pero crec k es fidel al Dumby.I crec k al final tindra un paper estelar al 7é llibre i que tothom que es pensava que era dolent i l'odiava se l'acabara estimant. en fin, crec que es un dels millors persons dels llibres, i no mereix que acabi com un vulgar traidor
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
hermyllem
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dv. març 17, 2006 8:17 pm
Ubicació: Despatx d'en Dumbledore o conselleria d'afers magics

Entrada Autor: hermyllem »

esta calr l'snape es dolent sino no hauria fet el jurament inviolable i la manera com fuig i tot impossssible ell esta del bandol den voldemort.

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

el snape es un malparit i no te altre nom :evil: :evil: :evil: !!!!mira que matar al pobre Dumbeldore!!!!!! per mi que el tanquin en un preso i que perdin la clau a que el matin de gana o coses aixi ... però mira que es mala llet i en Dumbeldore confiaba amb ell!!!

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

JO tb crec q el fet de matar el Dumbly el converteix en un mal parit :rage:
Ara bé, és veritat q sempre ha sigut un personatge ambigu i personalment dubto molt que estigui de part de Voldemort, estic d'acord q al setè ens donarà alguna sorpresa... és més estic bastant convençuda que morirà per ajudar en la lluita contra Voldemort
però això no treu q hagi matat al dumbly i no te perdó, a no ser q el matés pq el mateix dumbledore li havia demanat.... jo ja no se q pensa

per vaja, convlusió: és un cabró per mata el dumbly pèro tampoc esta de part de voldemort. Com se'n diu d'això, bo o dolent? :juggle:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Alomillor no la matat..... Un puc rebuscat oi?
Però esque el veig dolent =ment XD
Mai m'ha caigut b encara que no hagués matat en Dumbledore.
Fa mala espina desde el principi.
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Bloquejat