R.A.B.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

R.A.B.

Entrada Autor: Finalpotter »

Obro aquest tema perque no n'hi cap sobre el R.A.B. i la gent en va parlant en altres temes que no tenenres o poc a veure.
Jo personalment crec que en Regulus no es, tot i que no em demaneu explicacions perque estic confos i es facil que em convenceu que si l'es.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Doncs jo si q crec que ho s, primer pq és l'únic personatge que lliga amb les inicials, i després per la connexió que hi ha amb el "locket" que troben el 5è llibre a cals Black q no es pot obrir.
Però què devia passar pq en Regulus traís en Voldemort descobrint el seu secret? Jo crec que se n'explicaran moltes coses d'ell (en cas que sigui RAB és clar) en el setè llibre, el qual acabarà amb tots els nostres interrogants (o això espero) :wink:

Mit :roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ja feia falta que obrissim aquest tema :wink: .

Us copio un missatge que ja vaig escriure fa uns dies sobre el tema, a veure si amb això i algunes idees més convencem en finalpotter! :wink:

Jo estic a favor d'en Regulus :mrgreen: Bàsicament per les inicials, i per aquell locket que hi havia a Grimmauld Place que és bastant sospitós :roll:

Tot el que sabem d'en Regulus , ho va anar investigant en Sirius un cop va sortir d'Azkaban, bastant després que es morís, per tan tampoc sabem si és exactament cert del tot, com sabem que no era algúi important per en Voldemort? si en Sirius ho va preguntar a algun cavaller de la mort o algú que hagués parlat amb ells no li dirien pas que en Regulus era important! tots els cavallers de la mort es creuen ser els preferits per en Voldemort i mai reconeixerien que algun altre és més important que ells! Sabem que va voler fer-se enrere en conèixer les intencions d'en Voldemort & Co. però i si el veritable motiu que el va fer "cagar-se de por" va ser quan en Voldemort li va explicar el que pretenia fer amb els Horcruxes? A en Regulus li devia agradar l'estil del principi....odiar els muggles, els sang de fang i tot això (com a bon membre de la honorable familia Black :wink: )...però d'aquí a tenir un "jefe" disposat a anar matant gent per anar desfent la seva ànima a trossets i així poder-se fer immortal...jo entenc que l'home volgués deixar-ho còrrer :P I veig perfectament possible que abans de plegar del tot, com que ja sabia el final que l'esperava ( :tombstone: ). decidís demostrar-li a en Voldemort que això de ser immortal no li duraria per sempre i que ell havia sigut capaç de destruir un tros de la seva ànima :mrgreen:

I també estic a favor, com ja he dit en un altre tema, de la teoria que en Kreacher va ajudar a en Regulus a agafar el locket 8)

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Ja fos perquè descobrís que no és un assassí (com el malfoy) o bé perquè fes alguna cosa malament per la qual hagués de ser castigat, en Regulus (RAB) es devia trobar entre la vareta i la paret, i ja sigui per pròpia iniciativa o esperonat per algú altra que es manté en l'anonimat, pren el locket, la localització del qual ha descobert.

Si és per pròpia iniciativa, l'ajudant seria el Kreacher.

Si és esperonat per algú altre (que l'acompanyaria a la caverna) podria ser l'Snape, l'Slughorn (?) o... teniu més noms??
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Estic en part d'acord amb tu Padfoot. Jo crec que en Voldemort mai ha revelat a ningú el que fa amb els horcruxes, no crec ni que cap cavaller de la mort sàpiga de la seva existència. Per aquest motiu, a l'horcrux fals de la cova, posa allò de "he descobert el teu secret".
Qui sap, potser va ser l'Snape el qui, sabent q en Regulus havia de morir igualment li va confessar el secret que havia descobert de Lord Voldemort, i així actuar contra ell però no a cara descoberta.

Això d'en Kreacher ho veig factible, ja que un elf domèstic ha d'obeir el seu senyor en tot el que li digui i ha de guardar els secrets de la família...

I l'Slughorn, no crec que tingui res a veure amb RAB; l'Slughorn només va dir al Tom què era un horcrux, però després de Hogwarts no es van relacionar més...no?

Mit :roll:

PD: En el cas que fos en Regulus, teniu alguna teoria de per què va trair el seu senyor Lord Voldemort?
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Perquè li va treure la nòvia. :juggle:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Mitgerol ha escrit:Estic en part d'acord amb tu Padfoot. Jo crec que en Voldemort mai ha revelat a ningú el que fa amb els horcruxes, no crec ni que cap cavaller de la mort sàpiga de la seva existència. Per aquest motiu, a l'horcrux fals de la cova, posa allò de "he descobert el teu secret".
Qui sap, potser va ser l'Snape el qui, sabent q en Regulus havia de morir igualment li va confessar el secret que havia descobert de Lord Voldemort, i així actuar contra ell però no a cara descoberta.
Si l'Snape sabes aixo dels horcruxes (i fos fidel al Dumbledore) el Dumbledore ho sabria i no necessitaria el pensament del Slughorn. El dumbledore nomes tenia una soposicio, pero ell no sabia res dels horcruxes.
Per altre banda se soposa que el Regulus el van matar poc despres que s'unis al principi de tot i l'Snape no canvia de bandol fins que no es carreguen la Lily, que es quant Lord Voldemort ja portava temps al poder.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo no em veig l'Slughorn o l'Snape sabent algo dels Horcruxes...l'Slughorn només sabia el que vam veure a la seva memòria, sino també li hagués dit a en Harry. I si l'Snape n'hagues sabut alguna cosa l'hagués dit a en Dumbledore...però hi ha d'haver algu que sapigui algo per ajudar una mica a en Harry...no colarà si ell sol els troba tots! :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Aqui hi ha el meu gran dubte com s'ho fara el Harry al sete per trobar-los tots i com sera el llibre sense curs escolar.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

finalpotter ha escrit:
Mitgerol ha escrit:Estic en part d'acord amb tu Padfoot. Jo crec que en Voldemort mai ha revelat a ningú el que fa amb els horcruxes, no crec ni que cap cavaller de la mort sàpiga de la seva existència. Per aquest motiu, a l'horcrux fals de la cova, posa allò de "he descobert el teu secret".
Qui sap, potser va ser l'Snape el qui, sabent q en Regulus havia de morir igualment li va confessar el secret que havia descobert de Lord Voldemort, i així actuar contra ell però no a cara descoberta.
Si l'Snape sabes aixo dels horcruxes (i fos fidel al Dumbledore) el Dumbledore ho sabria i no necessitaria el pensament del Slughorn. El dumbledore nomes tenia una soposicio, pero ell no sabia res dels horcruxes.
Per altre banda se soposa que el Regulus el van matar poc despres que s'unis al principi de tot i l'Snape no canvia de bandol fins que no es carreguen la Lily, que es quant Lord Voldemort ja portava temps al poder.

una cosa k putser el snape no li va dir re al dumbli xk esta en un altre bandul diferent o va per lliure.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

l'Snape comença a treballar a Hogwarts dos mesos abans q en Voldemort caigui (la nit que ataca els Potter), i hem de creure que en Dumbledore només l'acceptaria quan ja està fent d'espia per a l'Orde.

I els Death Eaters tenen constància q el VOldemort ha fet alguna cosa per ser immortal ("You knew the steps I took, long ago, to guard myself against mortal death" [cito de memòria]). Però alhora no ho saben tot ("It was I who discovered your secret"); el Lucius no sabia, per exemple, que el diari era un horcrux. Per tant:
-Saben que ha fet Horcruxes?
-Saben que n'ha fet 7?
-Saben on estan?
-Saben quines proteccions reben?

Què saben i què no? perquè alguna cosa han de saber per saber que el seu Amo és "immortal", no?
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo crec que sabem que ha fet Horcruxes, però no sabem ni quants, ni quins, ni quan. Alguns d'ellls (en Crabbe i en Goyle per exemple si son com els seus fills :roll: ) segur que no tenen ni idea de que representa haver fet un Horcrux, el seu amo els va dir que havia creat un objecte que el feia immortal i ells es van quedar tan tranquils. però algun cavaller de la mort dels més llestos/poderosos potser en sap una mica més. L'Slughorn no va explicar a en Voldemort l'encanteri necessari per fer els Horcruxes per tan potser va demanar a algun dels seus cavallers que l'ajudés a descobrir-ho :roll:

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Padfoot ha escrit:Jo no em veig l'Slughorn o l'Snape sabent algo dels Horcruxes...l'Slughorn només sabia el que vam veure a la seva memòria, sino també li hagués dit a en Harry. I si l'Snape n'hagues sabut alguna cosa l'hagués dit a en Dumbledore...però hi ha d'haver algu que sapigui algo per ajudar una mica a en Harry...no colarà si ell sol els troba tots! :roll:
Però en Severus és un expert en màgia negra, el mateix Dumbledore quan retorna ferit de la cova diu que el necessita, de debò no li sonava de res el que és un horcrux? La formació del Príncep Mestís no devia ser massa diferent de la d'en Voldemort, la sola insinuació de la seva existència hauria dut al severus a investigar... i no, no ho hauria dit al Dumbledore; com no li va dir que havia (suposadament) sentit tota la profecia.
Qui sap si va intentar intrigar amb en Regulus per anar afeblint en Voldemort :fork:

PD: A aquestes altures l'únic que podria ajudar al Harry amb els Horcruxes són en Severus... i en Kreacher. No crec que al McGonagall, el Llopin i la Tonks en siguin grans coneixedors. :?

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Jo crec que sí és en Regulus... ara, que si se suposa que el va matar el voldemort... llavors sí que estic confosa... però, sinó, qui podria ser??
Imatge

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

Es pot dir més gran, però no més clar. :riure:
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Bloquejat