R.A.B.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

¬¬u, namika notes akets d HP-lexicon no? es pensen k son els millors i k tenen la millo informacio? No pot se k la Rowling els hi digues. Si no a l'entrevista k la Violetta Black va traduir tb els i hauria dit no?
Alguna kosa no lliga aki. I kom vos k amb 18 anys konegui els horcruxes i en pugui destruir kap! No no no... S'han passat d llestos.


PD: continuu pensan k RAB no es en regulus
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Molt bé roni, això diria que ja es va dir durant l'estiu, per tnant no es cap novetat. Si no m'equivoco ni en la web oficial ni en la de la Rowling hi consta aquesta confirmacio, per tan aixo no vol dir res; jo perfectament puc afirmar (perque m'ho ha dit la Rowling en el msn) en realitat els guions de les pelis d'HP els escriu la Rowling i l'altre (el que diu la Warner que es) nomes ho revisai dona el seu parer, pero com que la Rowling no vol que se sapiga es fica el nom de l'altre.

Deixant de banda si tindra un paper important o no, avui en dia nomes ho spa ella qui es en R.A.B. (el que apareix en el seu llibre) i estic d'acord que totes les proves senyalant clarament en Regulus.

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

io tb i stik dakord k tot apunta a en regulus, pro kontinuu pensan k no u es :no

Final, et dmanaria el msn d la rowling, pro deu ser totalmen secret i no mel donaras pas, o sigui k ja no tu preguntu.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si Giny, es totalment secret, pero si t'interesa molt podriem fer un tracte, moltes coses en aquesta vida tenen un preu i si tu estas disposada a pagar-lo :crits: jo t'el podria passar, sempre i quant no li diguessis que te l'he doant jo.

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Ui ui, ho sento, sok mol conformista jo, em kedo kom estik. Kontinua guardan el teu tresor i intentan fe tractes am la gen kom as intentat fe amb mi jeje, algun dia algu voldra negociar amb tu.
Per curiositat, kin tracte volies fe? Kin preu hauria hagut d paga?
SOrry x fe servi el forum kom un xat. ^^''
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

El preu? De fet no en tenia cap de pensar pero posem uns 7.777.777,77€ :lol: No en el fons el passaria gratuitament.

_______________________________________________________________

Fi del xat.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Giny_Bell ha escrit:io tb i stik dakord k tot apunta a en regulus, pro kontinuu pensan k no u es :no
Doncs jo crec (vaja, n'estic convençuda com que tinc 19 anys) que sí perquè:



Al Senyor de les Forces del Mal
Sé que seré mort molt abans que llegeixis això,
però vull que sàpigues que vaig ser jo qui va descobrir el teu secret.
He robat el Hòrcrux real i el destruiré tan aviat com pugui.
M’encaro a la mort en l’esperança que quan arribi la teva hora,
siguis mortal un cop més.
R.A.B.



1. REspon a les inicials RAB
2. A l'edició noruega, que els Black es diuen Svaart (Sirius Svaart i companyia), en RAB, ves per on, es diu RAS. :roll:
3. Diu "senyor fosc", que només ho diuen els Cavallers de la Mort. Curiosament en Regulus va ser cavaller de la mort i, a més, ho repeteixen més d'un cop als llibres (cosa que d'altra forma seria innecessària).
4. En Regulus en determinat moment va deixar de ser fidel a Voldemort (per por, diu el Sírius, però això només ho suposa pq no tenia cap mena de relació amb son germà). En RAB, seguint la idea que era un CM, també va deixar de ser fidel al Voldemort. Per això el va matar el Voldemort.

Recordem que els Black eren molt intel·ligents, i la Rowling té tendència a exagerar virtuts :?

Segons eldiccionario.org: ¿Cómo sabemos que Regulus es R.A.B., y que su segundo nombre es Arcturus? Esta información fue revelada por la misma J.K. Rowling a nuestros compañeros de HP-Lexicon.org. No hay duda sobre la fiabilidad de la información.

Ah! I finalment! La Rowling diu: "I think it would be a fine guess" (o alguna cosa així). Això és veritat que no deixa massa clar si és que sí o si és que no, però pel context i donat el fet que la entrevista era parlada i no escrita, jo crec que la devien sorprendre o algo amb això del Regulus i no devia tenir pensada una resposta, per això va fer aquesta llufa :lol:

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Buscant pel google amb la cerca avançada m'he topat amb una altra prova definitiva, crec!:

En holandès: RAZ corresponent, sens dubte, a l'holandès Regulus A. Zwarts.
En finès: RAM corresponent, sens dubte, al finès Regulus A. Musta :lol:

Bueno, res més. Jo continuo donant tot el meu suport al Regulus! :P

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

1. La Rowling ho va fe expressamen axo d l'RAB. Us penseu k no devia pensa k la gen pensaria en en Regulus Arcturus Black?
2. La carta diu k ha trubat el horcrux, i k el destruira tan rapid kom pugui. Lunik k deduim es k algu es va emporta el horcrux. Es liaria mol el 7è llibre si a sobre d'have d destruirlo (pq no sabem si l'han destruit, no+ k se lan emportat), l'hagues d buska. Seria super llarg!
3. Entre en Harry i en Dumbie van aconseguir arriba fins alla i sortirne vius pels pèls. Kom podeu pensa k en Regulus, germa PETIT k va morir als 18 anys, aconseguis ell tot sol ni robar el horcrux! Nan b no hauria passat d la paret d pedra.

Jo crec k a d se algu + inteligen, amb + experiencia, + savi.

Vale, si, coincideix en tots els idiomes. I? El misteri ha dexistir en tots els idiomes no?
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Giny_Bell ha escrit:1. La Rowling ho va fe expressamen axo d l'RAB. Us penseu k no devia pensa k la gen pensaria en en Regulus Arcturus Black?
2. La carta diu k ha trubat el horcrux, i k el destruira tan rapid kom pugui. Lunik k deduim es k algu es va emporta el horcrux. Es liaria mol el 7è llibre si a sobre d'have d destruirlo (pq no sabem si l'han destruit, no+ k se lan emportat), l'hagues d buska. Seria super llarg!
3. Entre en Harry i en Dumbie van aconseguir arriba fins alla i sortirne vius pels pèls. Kom podeu pensa k en Regulus, germa PETIT k va morir als 18 anys, aconseguis ell tot sol ni robar el horcrux! Nan b no hauria passat d la paret d pedra.

Jo crec k a d se algu + inteligen, amb + experiencia, + savi.

Vale, si, coincideix en tots els idiomes. I? El misteri ha dexistir en tots els idiomes no?

Mmm... pot ser. Potser sí que tens raó, però ho trobo una mica rebuscat. Sobretot la frase "Us penseu k no devia pensa k la gen pensaria en en Regulus?" :lol: No, no, és broma

Bueno, doncs pot ser que tinguis raó i que la Rowling hagués donat instruccions a tots els traductors dels llibres que fessin aquesta "trampa", però no ho sé, no m'acaba de fer el pes. Més que res perquè ¿per què hauria de voler fer-nos pensar que és tot just el Regulus? D'entre tots? A mi em fa l'efecte que ha de tenir algun paper. Si no, no entenc aquesta insistència per recordar-nos que el Regulus va morir en mans dels Cavallers de la Mort.

No sabia que el Regulus havia mort als 18. Per això és veritat que sembla que sigui impossible que ho fes tot SOL. Però tampoc diu "Jo, tot sol, he aconseguit bla bla bla". Pot ser que l'hagi ajudat algú... Bueno, m'estic liant.

Vale, l'únic que deduïm és que va robar el hòrcrux, no sabem si l'ha destruït (esperem que sí :bomb: , però em fa l'efecte que no) o no. Però hi ha una altra prova (o pista falsa, potser), que és aquell medalló que no es podia obrir a casa el Sírius. Molt sospitós, no? A més que és l'únic altre moment en tots els llibres que hi surt la paraula locket (medalló).

És veritat que, si l'ha de buscar, el llibre serà llarguíssim, però bé que haurà de buscar també el RAB misteriós i haurà de trobar 4 horcruxs més. Ja no ve d'aquí :lol: I espero que sigui super llarg :mrgreen:

Bueno, no ho sé. Jo continuo pensant en en Regulus, però pot molt ben bé ser que no ho sigui (intento no mullar-me mai :P). Si no ho fos, què proposaries? Un personatge que encara hagués de sortir? És que aquesta opció em sembla molt forçada... Com qui es treu un as de la màniga. No sé, em decebria, preferiria que fos qualsevol personatge que ja hagués sortit abans que un de nou.

Vaja, resumint, que fins al 07/07/07 (no crec, però diuen que serà el dia de la sortida del 7è) només podem fer elucubracions! :wink: :juggle:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Giny_Bell ha escrit:Vale, si, coincideix en tots els idiomes. I? El misteri ha dexistir en tots els idiomes no?
Això m'ho has tret de la boca.

Violetta, el senyor Ollivander també va anomenar en el Voldemort, el Senyor de les Forces del Mal, això vol dir que ell també és un cavaller de la mOrt? La veritat això de senyor Ollivander pot ser que no sigui el seu nom real, potser l'anomene aixi perquè és l'amo de la botiga Ollivanders.
Violetta Black ha escrit:Recordem que els Black eren molt intel·ligents, i la Rowling té tendència a exagerar virtuts
Que et sembla això:
Phineas Nigellus (Orde pàg. 550) ha escrit:És cert que els de Slytherins som valents, però no som burros; si ens deixen triar, sempre optem per salvar la pell


Intentar destruir un horcrux seria un acte molt valent però ell era un Slytherin (concretament un descendent d'en Phineas) i sabria que intentar destruir-ho seria suicidar-se. D'altra banda m'extranyaria molt que amb vint anys (com a molt) fos capaç de descobrir un dels secrets mes ben guardats d'en Voldmort i encara més que l'hagués pogut destruir.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Finalpotter ha escrit:Violetta, el senyor Ollivander també va anomenar en el Voldemort, el Senyor de les Forces del Mal, això vol dir que ell també és un cavaller de la mOrt? La veritat això de senyor Ollivander pot ser que no sigui el seu nom real, potser l'anomene aixi perquè és l'amo de la botiga Ollivanders.
Això de l'Ollivanders sí que estaria bé, perquè no n'hem sentit a dir res, d'ell. Se n'ha parlat molt poc de la seva misteriosa desaparició, i podria estar implicat amb tot això dels horcruxos, fins i tot. Però continuo pensant que el que va firmar la carta va ser el Regulus, pq l'acte d'escriure una carta així és una acció força temerària i xuleta que no fa per algú savi sinó que sembla més propi d'un Slytherin de 18 anys amb ànims de dominar el món. Si de cas, el van ajudar, ja ho he dit. Però alguna cosa em fa pensar que realment és el REgulus. Però bueno, podríem estar-ne parlant durant segles i segles, no ho sabrem fins que surti el llibre...

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Violetta Black ha escrit:

Mmm... pot ser. Potser sí que tens raó, però ho trobo una mica rebuscat. Sobretot la frase "Us penseu k no devia pensa k la gen pensaria en en Regulus?" :lol: No, no, és broma

Si si, namika rebuskat, jeje.

Me fa k no el va ajuda ningu.
Els slytherin son bastan xuletes kom as dit. SI hagues estat ajudat, diria k no seria pas x un gryffindor, ni un ravenclaw ni un hufflepuff, x tan a de se un atre slytherin, amb anims d domina el mon, kom en regulus, i si ha ajudat, segu k tb voldria firmar.

Una atre possibilitat, es k fossin 3, un k tingues inicial R un atre A i latre B, pro no cabrien a la barca, o sigui k no ho veig viable
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Giny_Bell ha escrit:Una atre possibilitat, es k fossin 3, un k tingues inicial R un atre A i latre B, pro no cabrien a la barca, o sigui k no ho veig viable
Si que podria ser, si no m'en recordo malament en Dumbledore diu que l'unic que pot tombar la barca (vaja que no aguanti a X persones) es el poder màgic de la/es persona/es que hi porti. Si creiem que eren mags joves segurament, encara que fossin tres, la barca els permetria creuar el llac.

D'acord que són xulos, això explicaria, coma molt, el motiu pel qual van unir-se a en Voldemort, però un cop van veure el que feien els "seus" colegues no obtarien per traicionar a un tipus tant perillos, per molt rucs que fossin, sabrien que els esperaria la mort.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo dono suport a tot el que ha dit la Violetta, i estic convençuda que el horcrux era el "locket" que hi havia a casa els Black i que segurament en Mundungus i l'Aberforth podran ajudar a en Harry a saber on para a hores d'ara. I ja ho vaig dir fa temps també però un possible ajudant d'en Regulus a l'hora de robar el horcrux podria ser en Kreacher, té sentit perquè com que és un elf domèstic el seu poder màgic no deu comptar a l'hora de pujar a la barca i que sigui ell facilitaria les coses a en Harry per descobrir on para el horcrux...que ja tindrà prou feina per descobrir on són els altres! :wink:

Bloquejat