R.A.B.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

estic d'acord amb tu padfot, i potser als elfs domestics no els fa efecte aquella poció rara verda alusinogena.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Ua, k voleu di?K en regulus va na amb en kreacher fins alla x roba el horcrux?
Buff...si...pot se, si. Una mika estrany, pro. Pq kontinuu pensan k en regulus no es kapaç d passa d la paret d roca amb la deuda d sang akella.
I kom su devia fer x evita els infers? Un elf no te tanta magia kom x ferlos fora. S'haurien emportat en Kreacher. No c, es el meu punt d vista. M'agrada porta la contraria. Jeje
Quan surti el 7è ho sabrem i ja sta.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Thonks_ln
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 22, 2006 3:18 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Thonks_ln »

Giny_Bell estic d'acord amb tu !!
vale... potser pot ser en Regulus pero jo pensu k no... esk no ho veig probable i jata es la meva opinio nose.... el que pensu esk sera algu que ajudi en Harry a trobar els altres horrocruxes sigui conegut o no perque si ha trobat un potser te pistes dels altres o fins i tot potser el mateix RAB a destruit algun mes :S:S ki sap... el k em fa mes rabia es no poder saber-ho fins l'any k be :(
PATRI =)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Thonks_ln ha escrit:el k em fa mes rabia es no poder saber-ho fins l'any k be :(
Això si saps anglès i te'l penses llegir en aquella llengua, si no és aixi ets molt optimista. De moment es diu que sortirà pel juliol i llavors a no ser que en Pàmies es porti bé amb nosaltres, no el tindrem fins el febrer com a mínim.

Avatar de l’usuari
Thonks_ln
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 22, 2006 3:18 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Thonks_ln »

Finalpotter gracies per la informacio... bueno.. avere si amb una mica de sort el donem al febrer total diguem el que diguem nosaltres no podem fer res :(
espero que valgui la pena l'espera perque em moru de ganes com quasi tots suposu :S
PATRI =)

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Vaja... és bona idea això d'en Kreacher.

Però com podia en Regulus descobrir el secret més ben guardat d'en Voldemort? De fet en descobreix dos, lo dels hòrcruxs, però també lo de la cova, és a dir, s'avança setze anys al Dumbledore!

Sobre el primer punt, podríem trobar dos explicacions. La primera, l'arcana biblioteca dels Black, família de malvats on les hi hagi, podia tenir unes referències als hòrcruxs que podrien haver fet que en Regulus els relacionés amb algun comentari de l'estil "He près precaucions per no morir". I l'altra explicació, que algú amb un nas en forma de garfi extremadament versat en la màgia negra (i que coneix els hòrcruxs) decidís manipular un jove descerebrat perquè li avanci la feina.

Són idees molt peregrines... És que m'he de tornar a llegir el sisè llibre :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jo crec k si es en regulus,(k e dexat prou kla k no krek k ho sigui), devia troba la referencia als horcruxs a la biblioteca dels Black (si suposadamen ho va troba aki) x pura casualitat. Pq jo si trubes una paraula k no entengues, no correria a la biblio a buska el significat. Faria kom si la paraula no existís.
Nu nu i nu! Em nego a kreure k es en Regulus, i penso intentar refutar kualsevol teoria,.... fins k algu en presenti alguna d'irrefutable! :twisted: :P

PD: FORÇA BARÇA!! (ja se k no ve a kuentu, pro es k akabu d veure lanunci akell dl noi k fa la xerrada sobre la camiseta dl barça, q x cert, la bandera k es veu d fons es = k la k tink jo dimatge jeje. Kines koses...paranoies meues...)
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

em sembla (potser es mentida, no m'enrecordo on u vaix llegir. Esque llegeixo tant... :P ) que la rowling ja va dir que era en regulus... em sembla...

:reading: E.N.Bou :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

si, en una web d flipats, tot sa d di, deien k en una entrevista en exclusiva la rowling els hi havia dit k l'RAB era en regulus.
Tu tels kreus? Jo no.
Si fos vritat, ara no stariem diskutin sobre aket tema. I nu+ una entrevista en els dakesta web precisamen? i Pq no a un programa d tele?
No krek en les exclusives tan aviat.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Giny_Bell ha escrit:si, en una web d flipats, tot sa d di, deien k en una entrevista en exclusiva la rowling els hi havia dit k l'RAB era en regulus.
Tu tels kreus? Jo no.
Si fos vritat, ara no stariem diskutin sobre aket tema. I nu+ una entrevista en els dakesta web precisamen? i Pq no a un programa d tele?
No krek en les exclusives tan aviat.
Evidentment, a la Rowling li van preguntar sobre en RAB a l'entrevista vaig començar a traduir:
En anglès, JKRowling ha escrit:MA: R.A.B.
JKR: Ohhh, good.
[All laugh.]
JKR: No, I'm glad! Yes?
MA: Can we figure out who he is, from what we know so far?
[Note: JKR has adopted slightly evil look here]
JKR: Do you have a theory?
MA: We've come up with Regulus Black.
JKR: Have you now?
MA: Uh-oh.
[Laughter.]
JKR: Well, I think that would be, um, a fine guess.
MA: And perhaps, being Sirius’s brother, he had another mirror –
JKR: [drums fingers on soda can]
MA: Does he have the other mirror, or Sirius’s mirror —
JKR: I have no comment at all on that mirror. That mirror is not on the table. [Laughter from all; Jo's is maniacal.]
I a continuació la traducció (encara no polida ni res) del fragment en qüestió:
En català, JKRowling ha escrit:MA: RAB.
JKR: Oh... Bé...
[tots riuen].
JKR: No, no, ja me n’alegro! Digues.
MA: Ens podem imaginar qui és? Pel que sabem?
[La JKR adopta una mirada lleugerament malvada].
JKR: Teniu una teoria?
MA: Hem arribat a la conclusió que és el Regulus Black.
JKR: Així que és aquesta la conclusió?
MA: Oh, oh...
[riuen].
JKR: Bé, crec que es podria considerar... un bon encert.
MA: I potser, ja que era el germà del Sírius, tenia un altre mirall...
JKR: [repica amb els dits en una llauna de soda]
MA: Tenia un altre mirall? O el mirall del Sírius...
JKR: No us puc dir res de res del mirall. Aquest mirall no entra en el joc. [tots riuen, el riure de la Jo és maníac].
La frase més difícil de traduir és sens dubte la de "a nice guess". O sigui, que tens raó que la Rowling no ho va dir, perquè d'una resposta com "I think that would be, um, a fine guess" se'n pot treure la conclusió que:
A) pot ser considerat un bon encert... però no ho és
B) pot ser considerat un bon encert, sens dubte, perquè ho és

És a dir que és com si no ens hagués dit res de res. Si al Lexicon i al Diccionario.org (que no són gens ni mica webs de flipats) afirmen que és el Regulus per aquest motiu, millor no fer-los gaire cas. Ara bé, això no té res a veure amb la meva concinció cega que realment és el Regulus, ja sigui suportat pel Kreacher (aquest quasi segur), per l'Snape (qui sap) o fins i tot per algú altre com l'Ollivanders (que ningú sap què se n'ha fet), etc, etc.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Bé, tb pot ser que la Rowling estigués mentint.... Com a bona escriptora s'ha de guardar els seus secrets....
esta clar que jo no tindria cap interes per saber més coses, treuria emocio al llibre.
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Violetta Black ha escrit:". O sigui, que tens raó que la Rowling no ho va dir, perquè d'una resposta com "I think that would be, um, a fine guess" se'n pot treure la conclusió que:
A) pot ser considerat un bon encert... però no ho és
B) pot ser considerat un bon encert, sens dubte, perquè ho és

És a dir que és com si no ens hagués dit res de res. Si al Lexicon i al Diccionario.org (que no són gens ni mica webs de flipats) afirmen que és el Regulus per aquest motiu, millor no fer-los gaire cas. Ara bé, això no té res a veure amb la meva concinció cega que realment és el Regulus, ja sigui suportat pel Kreacher (aquest quasi segur), per l'Snape (qui sap) o fins i tot per algú altre com l'Ollivanders (que ningú sap què se n'ha fet), etc, etc.
No son webs d flipats dons, la vritat es k no i vai mai :oops:
Tens alguna teoria sobre k se na fet d lollivanders? Pq pudria teni mol a veure en el 7è llibre, krek jo. I putse te relacio amb l'RAB. Ves, putse es ell, pq Olivanders es el seu nom? o el d la botiga i prou?
Si has pensat algun final xl senyo olivanders fesmu sabe plis... :P
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Ollivanders... era un bon paiu pero dubto que torni a sortir, igual que en florean (el de la botiga de gelats). Potser surt, no dic que no. ollivanders... un bon pallu, em vaix estar a punt de ficar al nik eric ollivanders... alço el got en honor seu (si es dels bons clar...).

:reading: ollivanders... :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Giny_Bell ha escrit:No son webs d flipats dons, la vritat es k no i vai mai :oops:
Tens alguna teoria sobre k se na fet d lollivanders? Pq pudria teni mol a veure en el 7è llibre, krek jo. I putse te relacio amb l'RAB. Ves, putse es ell, pq Olivanders es el seu nom? o el d la botiga i prou?
Si has pensat algun final xl senyo olivanders fesmu sabe plis... :P
Hehehe, quina gràcia! :P Jo, mortal de mi! :P A veure... No tinc cap teoria, encara. Tinc idees sueltes, però com diria algú que jo sé, cada una més dolenta que l'anterior. És el senyor Ollivanders, però mai es diu si és el seu veritable nom, no? Però no crec que sigui el RAB (a vere si endevines qui em penso que és el RAB :riure: ), si de cas que l'hagués ajudat.

I ara:
JK Rowling ha escrit: - Parlant de la Ronda d’Alla –va dir el senyor Weasley-, sembla ser que l’Ollivander també ha desaparegut.
- El fabricant de varetes? –va dir la Ginny, sobresaltada.
- Exacte. Es va trobar la botiga buida i sense senyals d’haver-hi hagut una lluita. Ningú sap si ha marxat voluntàriament o si l’han segrestat...
- Però les varetes... d’on les traurem ara?
- Hi ha altres fabricants –va dir el Llopin-. Però l’Ollivander era el millor, i que el tinguin a l’altre bàndol no és una bona cosa, per nosaltres.
M'estranya que no hi hagi hagut gaires teories sobre la desaparició d'aquest bon home. Però és realment un bon home? Jo crec que dolent dolent no ho és, perquè ja hi ha overbooking de dolents poderosos per eliminar. A més té un no-sé-què que me'l fa simpàtic. Vale que Ollivander és l'anagrama (es diu així) de Evil Lord (senyor dolent), però també és un anagrama de Ronald lives (en Ron viu, ergo no mor :lol: ).

Però jo crec això: El Regulus és el RAB (us estranya que ho cregui?) i l'Ollivander, el desaparegut Ollivander, o bé l'ha ajudat o bé en sap alguna cosa. El Kreacher ho sap tot, però no ha tingut res a veure (només acompanya, com la winky al Mauch petitó). El Mundungus va pispar el medalló però no hi té res a veure, el pobre no destriava entre lo que pispava. I l'Aberforth Dumbledore... què va fer? El va comprar? O va engegar el Mundungus abans de veure'l? Personatge curiós, també, el germà del Dumby. Bueno, i tornant a l'Ollivandera, per això l'han segrestat, perquè sap ALGO 8O . Seria més interessant si l'Ollivander és una mena de... personatge... dolent i bo... com l'Snape que m'imagino, vaja :P

Això és lo que espero que passi :imslow:

PD: Quins rollos deixo últimament

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

parlant de l'aberforth dumbly, algu te informació d'aquest intrigant personatge? alguna teoria ja va be. Personalment crec que estava una mica tocat, mira que fer sortilegis indegunts a una cabra i que fins i tot l'Albus dumbly dubtava de que saves llegir...

:reading: :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Bloquejat