R.A.B.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Thonks_ln
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 22, 2006 3:18 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Thonks_ln »

Jo tampoc crec que sigui en Regulus.

Penso que RAB seran les inicials d'un nou personatge aquest que tindra que ajudar a en Harry a trobar els altres Horrocrux... o potser ja a destruit algun mes... qui sap... perque trobu dificil que en Harry sol trobes els altres i si el Dumbledore ja tenia problemes per accedir ( ho demostra amb la mà cremada...) en Harry que podra fer amb aquest poder amb la seva experiencia?¿
No crec que sense ajuda aconsegueixi destruir-los tots!
pero tampoc es pot afirmar res que sino ve la J.K hi posa alguna cosa que no s'espera ningú!!
PATRI =)

Avatar de l’usuari
Pamela_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 7:23 pm

Entrada Autor: Pamela_Granger »

Dons jo estic combençuda de k es en Regulus apart pel k vaig explicar i x ls inicials es obvi no??¿ Dons be crec k si k es ell xk penseu-ho crec k la Rowling no a fet k sigui cap personatge nou xk si no no tindria tant de misteri la gent cuan ho sapigues es kedaria una mica igual xk no l coneixian de res, en cambi si es una persona coneguda o si es una persona k a sigut anomenada de passada l gent a part d k tindria molta mes gracia tambe misteri x k tots voldrien sber k es i estarien imbestigan, i cuan ho sapiguesin dirien a si!! a kell !! tindria molta + gracia si els hi sona k no pas si no tenes idea d ki es...
Aki es ona esta el misteri del R.AB. noo??¿ si no x k fer-ho

K penseu ?¿

R.A.B. ES REGULUS ARCTURUS BLACK
Cuando veas a un niño preguntar por que el sol viene i se va, dile por que en esta vida no hay luz sin oscuridad

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

Estic d'acord en que seria molt més interessant si el personatge ja fos conegut, però no crec que sigui en Regulus. Per el que han explicat durant els capítols que han parlat d'ell, no el veig jugant-se la pell per ningú i molt menys per demostrar-li a en Voldemort que el seu pla no té futur, sincerament considero que és un acte massa honrat com per ser dut a terme per part d'un membre de la familia Black (a en Sirius, la Tonks, etc., ja ni els considero Black).

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Pamela_Granger, no he acabat d'entendre el k deies, pro vens a di k si fos en regulus tindria + emocio, no? Dons la vritat, no hi estik d'acord. D'en regulus ja en sabem bastan, pq no posari un personatge nou? Una nova personalitat, una nova aparença, un nova persona k ajudi en Harry (la vritat, no el vei kapaç d truba els horcruxes ell sol), pq ki diu k l'RAB esta mort? POt sta viu no? Llavors no pot se en regulus. I krek k l'RAB ajudara en Harry en el setè llibre.

És la meva modesta opinió. No pretenc convèncer a ningú, però m'agrada defensar les meves teories.

I jo pq koi e eskrit aket tall b? :| sem para...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Doncs jo al primer dia ja vaig apostar per en Regulus i ho continuo pensant (i totes les proves ho corroboren). A més a més, quan la Rowling diu: "I think it would be a fine guess" (o algo així, ara no me'n recordo) crec que ho està reconeixent "a la seva manera" :wink: .

Ah! I tot lo del medalló que va dir ja en el seu temps (fa meeesos) la Padfoot, crec, també ho corrobora. (S'explica al tema de "** Spoiler Molt Gran ** H*rcr*x*s").

I jo també crec que seria més interessant que fos algun personatge que ja ha sortit i no que es tregués un altre personatge de la màniga. Si el Regulus no tingués cap mena d'importància, la Rowling directament no l'hauria creat. :|

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Vos di? Es importan en un llibre k i agi personatges no gaire importants. A +, si tots fossin importants, fen les pelis s'arruinarien!! A vere don treuen el pressupost! No c, discrepo en axo d k dls personatges importants, pro b, es la teua opinio o teoria. Men vai a llegi lu k dius k va di la Padfoot.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Per cert, jo les notetes k deixa la gen dien k kuan es llegeixi stara mort....kom u saben k staran morts? kom es va mori l'RAB si es k sta mort? Si fos en regulus, ja tindriem la resposta, i ja no t emocio...

Una pregunta, al llibre deiu k R.A.B. sigui el firmant d la noteta?Potse no tenia temps i va eskriure axo x deixa pistes sobre un atre horcrux...jo k c...ja no c k em dic...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

PEr mi el Regulus es va unir a en VOldemort pels ideals de la puresa de sang pero quna va veure que es tindria que cansar matant gent, va dir, jo piro que aixo no em va, i llavors el pelen.

R.A.B. pot ser moltes coses, entre elles un sobrenom (Lord VOldemort, Half-Blood Prince i algun mes) o com be ha dit la Giny una pista per un altre horcruxe, cosa que trpbo poc probable.

Se que topt assenyala en Regulus pero per mi no ho es. I si, si es un personatge que ja hagi aparegut (Ollivanders?) millor perque ens decepcionara la nostra capacitat deductora.

Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

Finalpotter ha escrit:PEr mi el Regulus es va unir a en VOldemort pels ideals de la puresa de sang pero quna va veure que es tindria que cansar matant gent, va dir, jo piro que aixo no em va, i llavors el pelen.
wooooo jo estic amb tu amb el tema Regulus!!! dubtu molt que sigui ell!!! en el 5è llibre deixa clar k era un cobart!!!

jo tinc una pregunta.. aviam si algu u sap... en Dumbledore te un germa??? i concretament petit???
es que em sona que tingues un germa petit, xo es estigues perdut per el mon o algu... i que en Dumbledore no sabia gaire res d'ell.. o algu aixi... no us sona??? (dieu algu plis!!! com aixo t'hu has inventat!! t'hu has tret de la patilla... o cualsevol cosa plis!! )

Es que des de que vai lligir el tal RAB, que vai tenir l'impressio que aket era el germa d'en Dumbledore... que estava perdut per el mon i que viatjava en secret buscant i destruint els horrocreus...

eis, si no pot se no pot se... xo es k no se xk em va donar akesta impressio... i are com k estic capficada!!!!
:( :cry:
...I'll try to go on like I never knew you...

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Final, completes els meus comentaris!Jeje. Penso = k tu, vai di lu d les pistes pro tampok krek k sigui probable.
En tot kas, enkara em krek menys k sigui en regulus. Es k es massa eviden, la rowling sap k tutom pensara el mateix. Va di 2 personatges nous xl 7e llibre no? pq un dells no podria ser l'RAB?
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si fitag05, en DUmbledore te un germa, tot i que no m'en recordo si es mes petit o no, es diu Aberfot (em falta una h a no se on) i s'en parla, com a minim, en el tercer i cinque llibre.

Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

també hi ha 1 altre possibilitat, no se si l'ha a dita algu, pro es q sigin tres noms diferens. Per exemple:

R ---> Rubeus, Regulus, Ron,... hi han mols noms
A ---> Albus, Albert, ...
B ---> Bel·latrix, Berta, ...

ja se q es una teoria 1 mika stupida a primera vista, pero no te xq ser aixi, o també poden ser 3 cognoms diferents.
INADAPTATS al poder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Tb podria se....jeje, tot es possible en akesta vida!! Pro kontinuu pensan k no es en regulus, almenys no ell sol
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Jo si k crec k es en regulus.
Bueno no no en tinc ni idea d ki es xo m'agradaria k fos en regulus, xk aixi en sirius no seria l'unic a ser bo d la familia black.
I encara seria millor si a + a + en regulus no estigues mort i resultes se una molt bona persona, k ajudes a en harry i k esconvertis en el seu nou cosi!

Somio si xo bueno tot es possible!!!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Avere, jo al principi em resistia a pensar que en Regulus era en RAB, i si mireu el principi del tema, esteu discutint el mateix tota l'estona XD

Bé, ara, jo crec que es en Regulus!! (nono!! Sóc jo! M'ha demanat dreta d'autor!) Despres de l'anada de l'olla, segueixo, és en Regulus, perque ho posa al Diccionario del Mago i també perqué em sembla que ho va dir la Rowling, esque tothom pensa que el gran misteri es saber "qui" es en RAB, pero potser no es un misteri, potser esta mort, o potser no tindra gens ni mica de rellevancia. Es el germa den Sirius, pos vale... pero potser no te importancia! No se si m'explico...

PD: si mireu la url del diccionario del mago, veureu la explicacio...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Bloquejat