En Dumbledore està realment mort?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Amb l'aparicio del "desrestringiment "de la secrio restringida ja podem trobar mes gent que pensi sobre la NO-MOrt d'en Dumbeldore

Afagire tres preguntes mes a la teoria(es diu maleuitica aixo que fac o he agafat malament la paraula? :

- A quina ma te la ferida en Dumbeldore ?
-A quina ma es posa la marca?
-EN VOldemort seria tant descuidat com, per si un del seus cavallers canvia de forma ell no ho pugui localitzar per la marca?

Apunt freak , no podria haver fet el mateix en R.A.B..( pedonau m'ha pegat una rampell extrany quan ho escrivia...)
Imatge

Icarus
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 1:32 pm
Ubicació: f - En llenguatge burocràtic, lloc on hi ha situat un edifici o terreny.

Entrada Autor: Icarus »

Jo crec que en Dumbledore es mort i ben mort. u_u

Però penso que la seva mort es part d'algún pla que tenien ell i l'Snape... Podría ser que en Dumbledore li estiguès suplicant que el matés, perque había de passar i punt. xDDD

Arg, no sé com dir-ho. No fa ni un quart d'hora que m'he acabat el llibre i encara haig de pair-ho tot. xDDDDDDD
mmmmmmmmmmmmorè, mmmmmmmola.

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

No em convenç gens la teoria de la poció de la mutació, ni mica.

El Dumbledore no està mort? La teoria està ben muntada pro com heu dit... la unbreakable vow ke eh? Si l'Snape no mata en Dumbledore realment, ell mor nooo??

Mmmm a més... si l'Snape hagués fet un Obitus per subitum sense afecte, sense prou odi... els altres death eaters no ho haguessin notat? jo cec que si, són uns experts!!

MMm... i la poció de la mutació no pot reproduir la marca de les forces del Mal¿

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

En Dumbledore ha mort perque x molt gran bruixot que fos, tenia una debilitat, la confiança que posava en els demes, i quan diu sisplau snape sta dient no em matis.
Trobo k esta molt bé que el mati l'Snape, xo no magrada la amnera, la trobo pokn digne tan dumbledore tan dumbledore i mira...

x cert, xk paralitza al Harry?¿?¿

Avatar de l’usuari
miss_voldemort
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. oct. 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: miss_voldemort »

Encara k costi d'acceptar i k busquem teories x a negaru, el Dumbledore es mort.

Qui sap si la Rowling ens sorprendra al 7e llibre?
Pero de mentres em dacceptar k el Dumbledore es mort.... :rage:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Noxy ha escrit:x cert, xk paralitza al Harry?¿?¿
Segons la meva opinio ho fa perque s'adona que hi ha un parany i no vol que els Cavallers de la mort trobin el Harry. Per altra banda si en Harry els veu si voldra enfrentar i no arribaria viu al final del llibre. Per tant en Dumbledore decideix que es millor que en Harry no intervingui (creu que potser s'en pot sortir sol) o que l'unic que li queda per fer abans de la seva, proxima per la pocio misteriosa, es evitar que mori en aquell moment.

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Dubtes sobre en Dumbledore...

Entrada Autor: vareta_magica »

Hola a tots! :)

Per fi ja m'he acabat de llegir el libre!!! Quin final més trist… no pensava que en Dumbledore tingués aquest final...

Però tinc un dubte respecte cap al final de llibre, quan apareixen els cavallers de la mort al despatx del Dumbledore i en Dumbledore immobilitza al Harry a sota de la seva capa que fa invisible i tot just esdevé la famosa escena dels cavallers de la mort amb el Snape inclòs...el meu dubte és:

Cóm és que en Dumbledore no deixa que el Harry el defengui dels cavallers de la mort? és pot ser, perquè en Harry sigui testimoni de qui traeix i assassina al Dumbledore? En Harry ben segur que l'hauria salvat...

Respecte al Dumbledore, penso que al saber que en Harry ja serà major d’edat, ara ja estarà preparat i podrà decidir com i què fer per eliminar al Voldemort.
També em fa pensar que en Dumbledore sabia que moriria i s’ha espavilat a fer conèixer a en Harry al llarg del curs el passat del Voldemort a través dels records que tenia emmagatzemats al pensiu, i en especial el del professor Llagot.

El que no entenc és perquè en Dumbledore defensava tant a l’Snape, ja sabent de quin peu calçava...

Pel que fa a la mà del Dumbledore, crec haver entès al llibre que la tenia així a causa de desencantar l’anell de Morvosc tant valorat pel Voldemort.
Harry Potter forever!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

a mi el dumbledore em feia molta ràbia, o sigui que me la super-pela per complet que hagi mort o no hagi mort.
crec que és mort i ben mort i que no hi ha res a fer, que aprenguin a espavilarse!!
a veure, a part, crec que és mort perquè ja li tocava ha xupat masses pàgines, i a part, el harry ha de buscar els horcruxes sol, o amb el ron i l'hermione, no amb el dumblie

Avatar de l’usuari
els grans magatzams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dc. març 08, 2006 10:21 pm
Ubicació: Amb l´exercit del dumbledore

Entrada Autor: els grans magatzams »

Missatge editat per l'usuari
els grans magatzams l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 2:29 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

Noxy ha escrit:x cert, xk paralitza al Harry?¿?¿
io pensu k u a fet perque sap que el Harry el voldra ajudar i no se'n sortira, i prefereix morir ell abans k l Harry (tot i k krek k no sa mort)
nuse, ell deu tenir algun motiu intel·ligent!!
:D

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

en dumbly no es mort, ho ha mig mormurat en una carta la jkrowling, per mes informació us recomano anar aqui (on ja esteu :P )

http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... php?t=1698

:reading: :painter: :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Pamela_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 7:23 pm

Entrada Autor: Pamela_Granger »

Mireu yo crec que SNAPE ES BO Y US POSU LA MEVA TEORIA:
- Cuan en Severus Snape va fer el jurament inkebrantable amb la Narcissa les condicions eren: Protegir a en Malfoy per que no moris, y l'altre era k si en Malfoy no podia completar el que li avia encarregat Voldemort ho faria lSnape. Es clar l'Snape no es podia negar a fer el jurament estant davant la Bellatrix y la Narcissa perque si recordeu moments abans la Bellatrixs havia questionat la fidelitat de l'Snape amb Voldemort y si s'agues negat Snape s'auria posat en evidencia aixi k no va tenir mes remei.
-Com tots sabem un jurament inkebrantable no es pot incumplir per que si es fa, la persona en questió mor, Crec que Snape li va dir a Dumbeldore que avia fet akest jurament y Dumbeldore va arribar a la seguent conclusió: - A Dumbeldore el que l'interesa es k en Harry guañi la batalla final, a ell li importa una merda les batalles que perdin, mentres triomfin en la batalla final, aixi dons crec k en Dumbeldore li va dir a Snape k si arribes el moment en el que Snape es poses en evidencia y agues de matar al Dumbeldore( per diro d'alguna forma) per collons, y no ho pogues evitar perke va fer el jurament, El mates. Perque a Dumbeldore l'interesa k lSnape segueixi fingin k esta en la banda d'en Voldemort perque cuan arribi el moment de la batalla final l'Snape el pugui ayudar, a ell no l'importa morir y perdre akesta batalla mentres guanyin la final, ell pensa mes ellà.
-Ens anem en el moment en k estan a la torre y en Malfoy no pot matar a en Dumbeldore, llabors pujan els caballers de la mort y mes tard l'Snape, en akell moment es kuan es va posar en evidencia kuan en Malfoy no podia matar en Dumbeldore y per collons ho avia de fer l'Snape, llavors en akell moment es kuan en Dumbeldore va suplicar a l'Snape: - Snape siusplau..... -- Com podem estar segurs de k era un suplici de - Snape no em matis- Crec k li podria aver suplicat - Snape matam no tens mes remey- podria aver sigut aixo!!

Dons be no se si meu entes pero buenu ho he fet el millor k he pogut
Cuando veas a un niño preguntar por que el sol viene i se va, dile por que en esta vida no hay luz sin oscuridad

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Pamela_Granger, tenim un tema per discutir si l'Snape és bo o no aqui, si us plau posa la teva teoria allà que hi pinta més que aqui :wink:

I pel que fa al tema de si en Dumbledore és mort o no, ja vaig dir fa dies la meva opinió, no pega gens amb la personalitat d'en Dumbledore això d'amagar-se i fer-se passar per mort, encara que hagi de servir per ajudar en Harry després.
els grans magatzams ha escrit: Perque ademes quan a la primera peli es veu
com Voldemort mata a la lily nomes li surt una llum verda i es cau de genolls! :o :o :o :o :o No es lo mateix del dumby perque ell
es tira violentment mentre la lily nomes cau de genolls. :greetings:
Del que vegis a les pelis no en pots fer gaire cas, els directors fan la seva interpretació lliure de la història i la Rowling com a molt hi diu alguna cosa si el que canvien ha de tenir importància en el futur, i no crec que en una escena com aquesta s'hi posi, si cau de genolls o no, no crec que tingui gaire importància. En Dumbledore "es tira violentament" perquè està acorralat dalt d'una torre, i de l'impacte cau fins al terra...segurament si no hagués estat dalt la torre doncs hagués tingut una mort més plàcida com la Lily :(

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Dons jo crec k en dumby esta viu.
Hi ha moltes coses de la seva mort k no lligen, xo ni ha d'altres k fan k sembli k esta mort, com x exemple k si no esta mort com pot haveri el seu cuadre al dspatx de del director/a de Hogwarts?¿¿?

No se si esta mort o viu xo tinc clarissim k vull k estigui VIU!!!, + = si amagat, mig en coma o a casa dl seu germa cuidant d les cabres!!! xo ha d'estar viu!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Jo n'estic ben segur que és mort. No crec que ressuciti i, a més, no l'haurien enterrat, dic jo. No sé, hi ha altres coses que dubto, però d'aquesta n'estic segur: és mort i no s'hi pot fer res.
Ara, el que si que crec és que en el setè llibre es comunicarà amb el Harry a través del quadre, i l'ajudarà i tot.
She makes me feel like a kid in a candy shop

Bloquejat