En Dumbledore està realment mort?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
nia_Sirius
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: València

Entrada Autor: nia_Sirius »

Jo pense que Dumbledore és mort i ben mort, i no hi ha marxa enrere. Estan currades aquestes teories, però pense que són producte de les ganes dels fans de que en Dumbledore estiga viu, però no hi ha res a fer. Si la Rowling l'ha matat, no el resucitarà en el seté llibre, segurament hi participarà d'alguna forma, a través del seu quadre, del fènix o qui sap.
El que sí que crec és que la seua mort forma part d'un pla que ell tenia amb l'Snape.
Allò que val és la consciència de no ser res si no s'és poble

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Weno recordu una frase mol famosa dl 2n llibre: Jo mai dexare Howarts- o algu axi k deia n Dumbledore i k despres kuan n Harry lluita contra l basilisk i an dos coses k representen n Dumbledore. El Fènix i l barret d tria. No se si s mol bona teoria po n l 7e no podria pasar una kosa semblant?
- Segona teoria meva: N Dumbledore no s mort. Pk mol sencill.
Pag398-399 dl llibre
- Què?- va saltr en Harry- En Dumbledore està enfadat amb l'Snape?
- Jo això no ho he de dir- va saltar en Hagrid, però la cara de torbació que feia el traïa-. Ui, queés tard;ja quasi mitja nit tnic de(gran incorrecció s diu haig de)
- Hagrid, ¿per què en Dumbledore està enfadat amb l'Snape?- va demanar en Hrry alçant la veu
.....
- No ho sé Harry, no ho he sentit! Resulta que l'altre dia sortia del bosc i vaig sentir que parlaven. Més aviat discutien...I com que no volia que es fixesin en mi , vaig passar-hi pel costa d'amagat, sense intenció d'escoltar...Però tenien una conversació massa acolorada i no vaig poder evitar sentir alguna cosa. L'Snape deia a ne Dumbledore que si es refiava massa d'ell ho acavaria volent fer encara més.

Aquest ho no podia ser. Matar a en Dumbledore? O almenys fer-ho veure? No creieu i hi ha una altra cosa que no em quadra si en Dumbledore haguès volgut salvar de veritat a en Harry no l'hauria inmovilitzat. Si li haguès dit que corrés i potser ell volia que el veiès morir. No se son les meves teories.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Isaacrt
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 5:54 pm

Entrada Autor: Isaacrt »

Respecte el que la Rowling no fara tornar en Dumbledore.. ja va fer tornar en Ben Babbaw que tothom pensava k era mort

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Però com podria ser que tingués el quadre "automàticament" al despatx del Director de Hogwarts, si només hi surten el dels morts?

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Com que el tema és molt llarg doncs sincerament paso de llegir tot el que diueu, així que perdó si repeteixo alguna cosa.

me llegit la teoria sencera i les primeres respostes, a partir del qual faré els meus comentaris.

A veure primer de tot dir que jo si que crec que està mort per que ha de ser en harry qui afronti sol la lluita final amb en Voldemort sense en Dumbledore.

Quan et caus d'una torre tan alta si se't rebenta l'estoamg o algun organ interior si que tresu sang per la boca.

Està clar que si apareix un quadre es per que està mort, encara que surti dormint. Cal dir que la Joanne en cap moment diu que els quadres només siguin de persones mortes, els quadres són de directors passat, en Dumbledore ja no és director llavors.

La profecia ara ja si que es real, es el que ha de pasar, per que en Voldemort ha complert els fets per a ques igui real. Marca al Harry com un igual, per tant l'assigna com la persona que la de matar.

No podem considerar el fet que l'Snape canvies els motiues per no matar en Harry per que no es el mateix abans que en Voldemort era mort que ara. Cal recordar que amb la Bel·latrix parla de quan en Voldemort era mort no d'ara.

Encara que hi hagi conjurs que es poden fer sense pronucniar estar clar que si pronuncia l'Obitus per Subitum i surt un raig verd es que fa el obitus per Subitum i no el petrificus totalus. Per que en Harry continua amb el petrificus doncs potser es que va amb ser retard.

I per suposat que l'Obitus per Subitum no té protecció, o diu ben clar el fals Murri a la classe de Defensa de 4t curs.

Crec que amb això ho comento tot el q he vist. Apa, ara espero les vostres opinions al respecte.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

8O 8O 8O Collons.....aixó ha estat un mega-resum de tot el que hi ha en aquest tema!!! :lol: a mi m'ha quedat claríssim :lol:

weno, només dir que jo estic d'acord amb les teories del Roger :P (Sobretot amb la del Dumbledore..........és mort i requetemort!!!)

l'únic que hem que encara hem queda pendent (i que ja s'ha discutit en altres temes) és la verdadera identitat de l'snape, bo o dolent?.....jo crec q és culpable de matar el professor (lógic, no?), però no crec q acabi ajudant en voldy....va a la seva :twisted:

La batala final.....harry-voldy, però ha d'haver-hi alguna sorpresa (potser un tercer com ara neville o algú :roll: )

Wenu.....jo ja he dit la meva.
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

Ostres ara si que me quedat ben confosa!!! La veritat es que no crec que el Dumby s'hagi mort però lo del Obitus per Subitum que ha dit el Roger J. Potter ma deixat en un gran dubte!!!! Igualment segueixo creient que l'Snape és bo i que el Dumby no es mort!!!
For ever an ever Hermy

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

Ja ho se!!! Sabeu que per fer una maldició imperdonable cal voler fer-la i, si el sevy no la volia fer al Dumby, pos asunte fet!!! :S !!! Direu el que volgueu que jo espero que un Dumby no estigui mort!!! Encara que crec que si que està mort BUEEE :fork: :deumeu
For ever an ever Hermy

weasley_pol
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dj. set. 07, 2006 8:43 pm

Entrada Autor: weasley_pol »

perdoneu si algu ia sa dit e:
- primer dir k la jkrowling a llegit molta novela pol.licíaca ( enganys, morts falsos per atrapar un criminal...)
-l'snape no és dolent. ha d'ajudar el malfoy perk o a promes.
sap com fer la maledicció sense ferla(no i a intenció) d'aquesta manera pot infiltrarse amb el voldemort i espiarlo sense que se n'adoni . ( sap oclumencia) :twisted:
-en dumbledore ia pot actuar sense que el vigilin perque tothom creu que ha mort. :mrgreen:
ara una altre teoria:
-en harry es un horricrex, per aixó no mort am el malefici del voldemort, no el vol matar sino convertirlo an horricreux.
-la profecía té sentit- mentre el harry visqui el voldemort no pot morir.
algú haurà de matar el harry! :cry:

pot ser un elf domestic obligat pel harry... :o
caça als caballers de la mort!!!
EN WEASLEY ES EL MILLOR!!! FARÀ GRIFFINDOR CAMPIÓ!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Em.... Sento desil·lusionar-vos, però la Rowling va dir fa un parell de mesos que el Dumbledore és mort i ben mort. :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Estic d'acord amb la teoria de la laiona,però tambe penso que en dumbledore està mort ( sobretot pel detall del quadre).Crec que en Dumbledore mana al Snape que el mati,i així no ho haurà de fer el Draco.Em cau fatal l'Snape,però penso que el dumbledore feia ben fet a pensar que era bo....noseés una teoria
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

No creieu k amb la mort de en Dumbledore el Harry ho te molt cru per aconseguir res?
Un bruixot k ni tan sols a acabat lescola ha de trobar horcruxs kuan ni tan sols el Dumbledore els va descobrir, i despres destruirlos kuan l'albus va perdre una ma destruint-ne un i obviament el voldemort no es quedara esperant a que en Harry faci la seva per tant tindra darrere a tots els cavallers de la mort.
Sincerament en Harry a menys que la JK se'n tregui una molt grossa de la maniga te un futur ben negre no creieu?
"Quan eliminem l'impossible només queda la veritat." (Shinichi)

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo es que crec que o be moren el harry i el voldemort,o en harry no s'en surt,es casi impossible!! i el k diu s.p es veritat,el harry no pot fer el que en dumbledore no ha pogut fer,a sobre,k deixara l'escola i per tan deixa d'apendre coses...es moooolt dificil el final del setè llibre 8O 8O 8O
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Roger J. Potter ha escrit:Encara que hi hagi conjurs que es poden fer sense pronucniar estar clar que si pronuncia l'Obitus per Subitum i surt un raig verd es que fa el obitus per Subitum i no el petrificus totalus. Per que en Harry continua amb el petrificus doncs potser es que va amb ser retard.
També podria ser que fos el mateix Snape el que continua immovilitzant el Harry... Tot i que això s'allunya del tema, quan he llegit la teva opinió m'ha vingut al cap...

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Aviam,jo crec que en dumbledore està mort segur,per què com molt be han dit per aquí,el harry s'ha de enfrontar a en voldemort sol,a més ja serà major d'edad i podrà fer magia...jo crec que en dumbledore és com si l'hi "haguès demanat" a l'snape que el mates.Nose,es com un pressentiment...jeje :wink: :wink:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Bloquejat