Critiques i opinions de la peli

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

el tema d'en Neville i els seus pares, a la classe d'en Murri no s'enten que li passa i després quan en Karkaroff diu que en Mauch Jr els va torturar ho fa rapid i segur que si no ho saps costa de entendre!
Estic completament dacord, com poden deixar-ho a mitjes!
A la pel.li l'escalfalga no l'hi dona en Dobby sinó en Longbottom!!!
xD kina xapusaaaaa!!!
I les noies de Beuxbeatons més que unes franceses estirades i encisadores semblen una colla de Majorettes amb faldilles llargues
JAJa! ei, xk no passen pel meu poble ja? :lol: i la Fleur deu ser un cas com en Michael J Fox k va fer d'adolescent de 17 anys kuan en tenia 30 a Retorn al Futur!!! :riure:
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Padfoot a mi també m'ha decebut ... però tampoc pot dir que no m'hagi agradat.

Bé, a veure es veritat que jo el principi sempre deia es que no són fidels!! I ho considerava 'errors' però vaig llegir un dels molts comentaris de l'HpConan i té raó. Que sigui fidel o no no són errors, no és un error que sigui el Neville qui li doni al Harry la escalfalga a la peli... abans estava obsecionada en compara-ho tot i dir ja però al llibre.. . no no és una versió.
De totes maneres m'esperava moltes més escenes més imatges!!!

- La fina, em refereixo al partit, i evidenment la finta de Wronski!
- La cuina, la Winky, el Dobby que coi s'ha fet del PET?
- Uixecs cul-de-tro i les veles!! Que costava dir que la Fleur és mig vela?
(i ja no reclamo els ensums ni els unicorns (ja vam veure'n un a la primera peli))
- El Quisso!!
- I un tercera prova com deu mana! On és l'esfinx i la bombolla daurada? Com diu en Finalpotter tot són herbetes, ara lestà molt ben aconseguit l'àmbient, la Fleur representa molt bé la sensació de trobar-se atrapat i completament desorientat.

I la resurrecció l'esperava més fosca, molt més fosca? Com pot ser que el Cuapelada es talli una mà i que no surti i una goteta de sang... mmm i jo recordo que el llibre diu que els cavallers de la mort van encaputxats peroò no recordo que portessin barrets de nomos!! Són ridículs... i el Voldemort li falta més! A més que s'ha n'ha fet dels seus ulls vermells?
I m'hagués agradat que parlés amb més tranquilitat i comantés allo de n'hi ha un que ens traït un que és massa covard per tornar .. mmm

Però m'he divertit moltíssim, però que molt! El que més m'ha agradat? L'entrada de les dues escoles! Durmstrang i Beauxbatons (que per cert la traducció seria algu com belles baretes?) está molt ben caractaritzat. A hi el Krum i l'escena del llac amb el grupet de fans! ke bo! la gemma, l'Snape, la Minerva, les xapes...
El Cedric també estava molt ben representat...

I la resposta al paper de un pare mauch mal interpretat no ho crec, més aviat li volen donar aquest toc de sota els efectes del malefici imperatiu potser..
i el tic de la llengua del fill (es fatigós) però està molt bé li dóna una pinta de boig que no s'agunta...

Ahh el que no entenc és per què el murri (fill) vol veure el tall que té el harry , la sang es com si el Lord Voldemort li hagués fet la marca??? no ho pillo.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Padfoot a mi també m'ha decebut ... però tampoc pot dir que no m'hagi agradat.
A mi no m'ha decebut la peli, al contrari, m'ha agradat molt. Només m'han decebut uns quants petits detalls :wink: (que ja he dit a l'altre missatge :P )

I la resposta al paper de un pare mauch mal interpretat no ho crec, més aviat li volen donar aquest toc de sota els efectes del malefici imperatiu potser..
No crec que sigui això, perquè no se'n diu res de el malefici imperatiu que li fan al llibre i tota la història aquesta!

Newton
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:37 pm
Ubicació: Lleida (Catalunya)

El calze de foc

Entrada Autor: Newton »

Bones a tots/es !

Veig que la pel·li ha donat molts temes aquests últims dies i que se n'han publicat un munt de crítiques i resums.
Doncs be, la meva opinió com a fan des de les primeres arrels de la saga, sobre aquesta nova entragat és la següent:
- Enfocant els efectes especials, el so i demés coses tècniques, crec que la pel·li es mereix la millor de les qualificacions.
- Tant llibre com pel·licula, m'han resultat d'alguna manera més foscs i per dir-ho així, més trists (la mort d'en Cedric Diggory, per exemple). Però, el món no pot ser sempre un camí de roses i felicitat, cosa molt ben marcada en la pel·li. :clap:

*No m'he "enrollat" gaire, ho sento, però encara patia els efectes de la pel·li*

Petons a tots i a totes ! ! ! :)

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Ary, a mi no m'importa que duri quatre hores... Mentre estigui ben feta. De fet jo m'he passat nou hores al cinema veient El Padrino I, II i III... ( amb intervals per descansar entre pel.li i pel.li)

Està tan retallat tot que al final no hi ha cap mena de subtilesa en el comportament dels personatges. L'humor fàcil no em satisfà, és com el Fasfoot. El sabeu aquell que diu: "Si els toros son cultura, el canibalisme és gastronomia..."?
El caràcter de l'Snape no encaixa amb l'escena de la colleja simpàtica a en Ron i en Harry. Si encara semblarà bona persona...
Estic molt d'acord amb Lady.
I a veure, si, potser t'ho passes bé, distret, una estoneta, però em sembla que no hem de ser tant indulgents...
El problema de les pel.lis és que t'esborren la imatge mental que t'havies creat d'un personatge.... I aquest és un preu molt car. I si pagues aquest preu tant car per una pel.li decebedora..... Fa ràbia.

Jo posaria aquesta pel.lícula a les antípodes de la triologia del Senyor dels Anells, on també es fan retallades, però vaja, plenament acceptables, al meu paarer.
I Voldemort, ai deu meu, sembla un actor de teatre aficionat que a l'hora de fer de dolent sobreactua. On és la maligna fredor del més gran senyor de les forces del Mal de tots els temps?:rage:
Martinot l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 04, 2005 11:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Jo diria que el tema d'en Neville i els pares torturats queda prou clar. El nano surt molts cops amb la mirada perduda (a aquell finestral, per exemple), i ja queda clar que passa alguna cosa, per tant, a la mínima que es diu penso que tothom ho pot captar.

Malgrat que la pel·li pot fer-se prou comprensible per públic no-lector dels llibres, en aquest sentit, penso que una breu aparició dels elfs domèstics, almenys com a anèdota i per demostrar que n'hi ha, al castell, i que el Dobby corre per allí amb idees "comunistes", hauria estat tan divertit o més que la llarga escena de la McGonagall donant classes de ball i l'Snape fument clatellots (el problema d'aquesta última escena és que va fer que l'Snape em caigui tan simpàtic com sempre hauria desitjat, i no sé si l'han posada expressament per això; «ja que no tenim temps per aprofundir-hi, preparem el terreny perquè l'Snape simpatitzi amb el públic i posem-hi aquest "esquetx"»).

Per la resta coincideixo prou amb en Martinot. El film és una mica groller en el sentit que van descaradament a satisfer un públic fan potencial; voleu rotllets entre personatges, doncs mosrem-ho. Voleu sentiments a flor de pell? Doncs apa, l'Hermi plorant al final del ball i després com si no passés res. Falten motivacions pels personatges, surten esquematitzats i manipulats. Jo hauria suprimit algunes escenes relacionades amb el ball i escurçat algunes proves per tal que els personatges puguessin respirar més lliurement i donar-nos-en més pistes i raons del seu caràcter. En tot cas, a veure si pel DVD treuen escenes noves i s'arrodoneix una mica (es veu que els dobladors catalans han doblat escenes expressament pel DVD, a veure per què les fan servir, doncs).
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Lady ha escrit:Ahh el que no entenc és per què el murri (fill) vol veure el tall que té el harry , la sang es com si el Lord Voldemort li hagués fet la marca??? no ho pillo.
És per comprovar si en Voldemort ha ressucitat o no, si no hi hagués cap tall, en Voldemort no hagués aconseguit la sang i per tant no hagués ressucitat. Pensa que van fer tota aquella comèdia d'en murri i es van esperar tot un any sencer només per unes gotetes de sang, per això havia de comprobar abans de matar a en Harry si ja tenien la sang o no
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

-sandra- ha escrit:És per comprovar si en Voldemort ha ressucitat o no, si no hi hagués cap tall, en Voldemort no hagués aconseguit la sang i per tant no hagués ressucitat. Pensa que van fer tota aquella comèdia d'en murri i es van esperar tot un any sencer només per unes gotetes de sang, per això havia de comprobar abans de matar a en Harry si ja tenien la sang o no
Doncs tens raó. No hi havia caigut. ^^ Us heu fixat que la sang feia forma de serp? xD

Lady ha escrit:Bé, a veure es veritat que jo el principi sempre deia es que no són fidels!! I ho considerava 'errors' però vaig llegir un dels molts comentaris de l'HpConan i té raó. Que sigui fidel o no no són errors, no és un error que sigui el Neville qui li doni al Harry la escalfalga a la peli... abans estava obsecionada en compara-ho tot i dir ja però al llibre.. . no no és una versió.
Oh, què eloqüent que sóc. :mrgreen:


Però és veritat... a veure... Però em podeue xplciar quina importància té la Winky en la història? Cap. Era un persoantge per aprofundir més en la història dels Mauch. Com que la història dels Mauch s'ha aprofundit més bé poc, i canviat (que ja va bé, tampoc cal que a la pantalla ens expliquin la seva vida... ).

I el Dobby??? PErò quina relevància té qui li dongui el Dobby o el Neville?
Que a la pel·li l'escafalga li dongui el Neville, queda excelñ·lent. qUi no s'hagi lelgit el llibre ho veurà perfectament natural.
Pijor hauria estat: Oh, Hermione, doncs l'escafalga me l'ha donat la Winky. Quan no surt en tota la pel·li.
Això sí que hauria quedat ilògic. ^^

Ui, sí. El Gepp.... Si no sortís el Gepp no hi hauria història... ¬¬
El paper de Gepp-ajuda-al-Harry-per-benefici-propi ja el fa el Murri, a la pel·li.


Si només ha sortit una classe, la de Defensa, ja m'explicareu com volieu fer sortir els uixecs-cul-de-tro... xD
A més, està bé perquè la història del laberint ha canviat i és més... emocionant.

El Dumbledore diu que al laberint no hi trobaran bèsties... Però que cagin en compte, doncs al laberint es podren perdre a ells mateixos. Això és genial, i el demés sobra. xD

Padfoot ha escrit:però vaig trobar bastant patètic en Filch corrent d'aquella manera i unes noies de Beuxabatons animant la Fleur ballant la macarena... no calia arribar a aquest nivell per intentar fer gràcia
Doncs jo vaig riure. xD De pena, però vaig riure. :mrgreen:


Martinot ha escrit:Si no has llegit el llibre, la pel.li no te ni cap ni peus.
Això no és veritat. Tot el que han "canviat del llibre" s'ho han muntat per donar-li coherència en la pel·li... Une xemple és això de l'escafalga. No tindria sentit si el Dobby no hagués sortit en la pel·li i el HArry hagués dit que l'escafalga li ha via donat ell. xD
Martinot ha escrit:El problema de les pel.lis és que t'esborren la imatge mental que t'havies creat d'un personatge.... I aquest és un preu molt car. I si pagues aquest preu tant car per una pel.li decebedora..... Fa ràbia.
AIxò és problema teu, i no de la pel·lícula.
¬¬
Jo els meus personatges me'ls segueixo imaginat com me'ls imagino JO.
Jo MAI m'imaginaré un Murri com el que han posat a la pel·li.

Ara bé, si algú persoantge m'ha agradat en especial com l'han fet a la pel·lícula, doncs sí que me'l quedo. PEr exemple, la McGonagall és la McGonagall. Tot i que no me la imagino exactament igual, pero sí molt semblant.

I el Harry EN CAP MOMENT me l'imagino com el Radcliffe. ¬¬



Apa, he dit. :ballar:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

HpConan ha escrit:Que a la pel·li l'escafalga li dongui el Neville, queda excelñ·lent. qUi no s'hagi lelgit el llibre ho veurà perfectament natural.
Pijor hauria estat: Oh, Hermione, doncs l'escafalga me l'ha donat la Winky. Quan no surt en tota la pel·li.
Això sí que hauria quedat ilògic. ^^
Home, doncs jo no ho trobo tant natural, que el Neville, amb el PÀNIC que li té a l'Snape s'atreveixi a ROBAR-LI l'escafalga. Molt bé, ara em diràs que són dos coses diferents, que no confonguem, una cosa és la peli i l'altre el llibre... Però que no traeixin l'esperit del llibre. Si una característica molt marcada en tots els llibres és la por que li té a l'Snape, no costa res fer una petita menció... Molt bé: d'acord. M'hauria conformat NOMÉS amb un rastre de por en les seves paraules. Ja sé que el diàleg no és exacte, però:
Harry: això és el que he d'utilitzar?
Neville: Ha..Ha..Harry. He entrat... he entrat... a robar l'escafalga a l'Snape... i saps prou bé que... no puc.. em fa...
Harry: Perdona, Neville. Tens raó. Estic una mica alterat. És que aquesta és la meva última oportunitat i el Ron i la Hermione no sé on són.....

Queda una mica cutre, ja ho sé, però una cosa per l'estil :wink:

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Però a veure, sense posar els elfs domèstics això d'en Neville era la única alternativa lógica que els quedava... Jo penso com l'HpConan, ho han fet de conya... per mi la millor pel·lícula...

Mit :roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Eeeeii!! Ja l'he vista, x fi...
A veure...Ha sigut la millor de les quatre...
Els efectes especials, impresionants... 8O
Lo del ball, massa llarg al meu gust, però està bé el canvi entre la música de ball i l'altra....^^
Hi entra més o menys tot, encara que he trobat a faltar una mica de més Sirius... I el Ludo Gepp i els elfs, és clar, però akest tenen menys importància....
M'encanta el principi, no creia que fos així...^^
I m'ha sorprès el moment de la resurecció de Voldemort, xq és tal com me l'havia imaginat (però amb els Cavallers de la Mort sense akests barrets...xD)
He trobat a faltar una explicació més llarga del Priora Incantamenta....

I x mi, la millor frase de la peli és la d'en Dumblie, la del final, que és l'eslògan...^^
Però x a frase bona, bona, la de l'Hermi...: <<No sóc un mussol!! >> Brillant aclaració... xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Qui et diu que la va robar el Neville? Qui et diu que no li va donar el Murri?

imaginació al poder! ^^


No sóc un mussol, jo! Pobret Harry. xD Al Ron li fa cas de dir-li al Harry i no li fa cas al què li diu al Ron. ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

Lady ha escrit:jo recordo que el llibre diu que els cavallers de la mort van encaputxats peroò no recordo que portessin barrets de nomos!! Són ridículs...
no són barrets de nomos, són barrets com els del ku klux klan. i fan por, perquè els hi dóna una dimensió de realitat pq vegis qui són i de quin pal van
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

son com barrets de prosesó!!

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Ni ku klux klan ni setmana santa, són ridículs... aquesta peli està feta per no pedre públic, els nens!! Quants hi van? Molts encara no no pillin res... i després van a l'escola si i jo vaig veure com el Harry es banyava amb ulleres... qui? el de la cicatriu !!!

I mmm això de la sang no té sentit per comprovar... el Murri ja sap on té el tall a quin braç. A més diu una cosa de l'estil, t'ensenyo la meva si m'ensenyes la teva no?? Parla com si fos la marca de les forces del mal!!

Bloquejat