Critiques i opinions de la peli

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

Doncs jo he vist la peli dues vegades i encara no m'he fixat en aixo dels barrets dels Cavallers de la Mort... jo em pensava que duien caputxa... :mrgreen:

Respecte a la ferida del harry, si que te forma de serp, no se si ja heu trobat resposta a aquest "enigma" pq no he llegit els missatges més nous d'aquest tema encara...hosento :boohoo:

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

A veure, Hp Conan, d'acord amb tu si faig el petit esforç de posar-me amb el teu punt de vista.
Si t'agafes la pel.li com a independent dels llibres, collonut. Però tot i així, a mi m'agrada més la pausa de les tres primeres.

Per mi, un dels encants de Harry Potter és la crítica social encoberta que amaga. En Ludo (ludo de ludòpata) Gepp pot ser innecessari per l'argument de l'acció, però en el llibre li dona un punt de reflexió social (sobre la figura de l'esportista i la seva necessitat de resituar-se en la societat després de la seva curta carrera esportiva, i a més curt de preparació per fer res més de profit). La Winki, sobre l'explotació de persones en mans d'altres persones encara a finals del S XXI, i la dificultat de superar situacions de maltracte o de mobbing laboral, en contrast amb en Dobby. És en definitiva, aquest ric teixit de situacions, el que dona versemblança a un món paral.lel, que té diferències al món muggle, però semblants defectes, el que dona una verosimilitud a la història i li fa superar la frontera del llibre infantil per poder aspirar a ser un llibre per a tots els públics.

En quan a la imatge mental, estic d'acord amb en HP Conan en que la imatge dels personatges l'adquireixes de la pel.lícula si et sembla millor que la teva pròpia. No he adquirit les imatges ni d'en Harry, ni de l'Hermi, ni Ron, ni Snape ni del Murri (of course).
Si no la vols comparar amb el llibre, però, és el teu problema, però la pel.lícula es diu "Harry Potter i el calze de foc", = que el llibre, amb el mateix argument que el llibre, però amb unes amputacions que el fan semblar el que vulguis, però no un Harry Potter. I es clar que la Rowling li dóna suport, amb la morterada que ha de cobrar per cada pel.lícula.


I el cementeri, si sembla Stonehenge, i no un cementiri de poble anglès.

Ara, per a gustos, colors. A mi aquesta pel.li no m'agrada, insisteixo, em sembla absolutament mancada de subtilesa.
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A mi aquesta peli (com ja he dit) m'ha encantat l'he trobada molt ben feta tot ique amb bastantes diferencies respecte el llibre (naturalment que ho he notat) el que tu dius no es pot fer per una senzilla rao un llibre sempre sera mes complex que una peli i de fet les pelis de HP no son mes que un complement dels llibres i si nomes has vist les pelis no pots dir que saps que es Harry Potter.

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Almenys, tots hem canviat i "madurat" en la manera de veure llibre i pel·lícula. Encara recordo que, quan es va estrenar la 1a peli, en els diaris sortien les "diferències" dites per nens fans: que si falta això, que si lo altre està malament, que si aquí es toca el cabell i aquí no ho fa... No som tant "estrictes" i sabem que s'ha de captar l'essència i els trets fonamentals, la resta, està de més (tot i que sí que hi ha aspectes que es podrien pulir) :wink:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Bé, també no som tan estrictes xq després de tres pelis amb una adaptació no gaire bona, estavem ja acostumats, i , a més, akesta adaptació és millor... :riure:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No pretenguis, MAI, que una pel·li tingui la amteixa profunditat que una pel·li, home...

Als llibres d'Hp es tracten vint mil temes... I això no es pot plasmar en una pel·li. Els pensaments i això també es perden... Però no vulguis posar una veu en off de narrador fent el que pensen els personatges.

Si et mires la pel·li no es nota la manca de presència del Gepp ni de la Winky.

Això vol dir que s'ha sol·lucionat correctament, i no hi donem més voltes. xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

En això de treure en Gepp, he de dir que ho han encertat, xq així es treuen de sobre que l'Arthur tingui entrades bones, el rotllo de les apostes, i la seva història als jutjats del Pensiu, que, després de tot, no aporten gaire a la història, com els elfs...
Però jo pensava que sortiria en Sirius i l'Snape donant-se la mà al final, xq llavors se suposa que l'Snape no ho sap, allò d'en Sirius, és un canvi que potser l'evolucionen com que en Dumblie els reuneix i no surt, xq si no és un GRAN canvi... :?

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Per grans canvis falta el petonet i la conseqüent perdua del Mauch fill i tambe, on coi esta la Bellatrix? Ens la ficaran en la cinquena sense dir ni ase noi bestia o que.

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Ara bé, HpConan, estaràs d'acord amb mi, que la tercera és una molt bona peli, i molt més profunda que la quarta. Totes les converses entre Llopin i Potter, sobre la por, els seus pares... Hi ha més diàleg i més pausa, que no avorriment, que se m'entengui. No? :wink:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Al cinkè està bé q possin la Bel·la, després de tot, han de posar la nisaga dels Black x explicar més sobre la vida d'en Sirius ( o tot, millor dit...) llavors em sembla bona idea ficar a la bel·la allà, i despre´s al diaria saber més sobre ella, i deesprés ja....Allò que va passar... :| :|
I, sobre en Croch fill, que no li donin el petonet els demèntors ens dona a entendre que no és un eprsonatge més rellevant i no importa pas el que li passi després... :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

En certa manera es important perque s'acaba una familia de tradicio magica, a mes sera un dels presos que s'escaparen de la preso o no en sabrem mai mes res d'ell. Crec que sera l'ultima opcio.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ui... dubto força, això de que expliquin la Nissaga Black. xD

Crec que la cinquena serà una mcia desastre. xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Es ke els Cavallers de la Mort anaven encaputxats...

He vist la peli al Rex (no és tant cutre com em pensava, per dins està molt bé) i això... que aquesta segona vegada que ja sabia que és el que m'esperava m'ho he passat mooolt beeeeé!! La primera vegda em vaig decepcionar m'esperava molt més... Però aquesta segona m'he divertit moltíssim!! Això no vol dir que ja no trobi ha faltar escenes!! Mmm on és el partit eh?? :(

Els personatges estàn molt ben caractaritzats!! La Fleur, el Krum, el Cedric, la Rita (o fantàstica) el labarint d'acord no té res (uixec, aranya, ni esfinx ni bombolla daurada...mm ) però l'ambient està molt ben aconseguit...

Res, només volia dir que estava disgustada... però ke l'he tornat a veure i ostres...

El que més m'ha agradat o impactat:

- El Frank quan puja per les escales...
- La presentació de les escoles
- La mort del Cedric (com de ràpid s'acaba la vida d'una persona) i el posterior crit de la Fleur, el pare...
- La Rita i la seva ploma ( al lloc de neteja)
- Els cantants al ball d'hivern (no sé com es deien algu de sisters) s'ha de ser rematadament aborrit per no sortir a ballar!!
- El pensiu.. el judici (com canvia de comportament el fill, amb el tic de la llengua..)
- El Snape arremangant-se
- I finalment, quan el Cedric cau i demana ajuda al Harry... Aquella imatge dels seus ulls mirant la copa i després lentament el Cedric...

En aquesta peli s'entraveuen un munt de valors.. per exemple aquest, el fet d'escollir. I la baralla entre el Ron i el Harry havia de sortir!! I l'amor...

Bé, tot i així hi ha coses horribles com els barrets dels cavallers.

Ah! I ja m'ho explicareu però com coi es ke el Harry no es crema? A veure ell cau al càmping... i després es veu que tot està cremat... prò màgia (mai més ben dit) el Harry no es crema... això si ke és un error!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ostres, ara que ho dius, la presentació dre les escoles, impresionant, eh¿? 8O
No m'ho esperava, però va estar molt bé...!! ^^

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Per mi és la millor de les 4 pel·licules, tot i que de les altres tampoc em puc queixar perquè també m'agraden.
La veritat és que si que s'han deixat un munt de coses, però bé que hi farem la vida es dura. :(
M'hagués agradat poder veure la Winky, en Gepp, el Sírius més estona.
Quan estava veient la pel·licula el que em passava a vegades es que quan feien una escena, com per exemple quan en Neville li dona l'escalfalga(ara no sé si és així com s'escriu) al Harry doncs jo pensat en el llibre qui era qui li donava en realitat i així en moltes escenes.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Bloquejat