Llista de sales per HP4 en català

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Eric
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dv. abr. 29, 2005 3:02 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora ( aprop de Vic)

Entrada Autor: Eric »

Si dons jo l'haure de veure en catella, ja que el cinema vigata es una :shithappens: i passo d'anari

aixi que l'haure de veura en castella, es que no ho entenc perque no posen la traduccio en catala al sucre :rage: que es mes acollidor.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo aniré a Barcelona expressament a veure-la en català, perquè sinó no mola... llegint els llibre sen català la peli també s'ha de veure en català!
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Jo si hem kedes a Vic aniria el Vigata tant me fa el cine la questio esk s'ha d' anar a veure amb català!!! Dacord k el vigata no és el millor cine... xo si hi vaig anar amb el senyor dels anells 3 també i aniria amb HP4.
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Al final aniré al Rex. ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Eric
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dv. abr. 29, 2005 3:02 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora ( aprop de Vic)

Entrada Autor: Eric »

No si als meus amics ja els i dic que hanem al vigata a veurela en catala, pero no volen :boig:

prefereixo veurela en catala que no am castella, es que si tas llegit els llibres en catala, a vegades les traduccions am castella et lian amb algunes paraules.

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Ei, no és excusa! Jo visc vora de Vic i sé que per gaudir d'una pel·lícula només es pot anar al Nou o al Vigatà. Allí no hi ha canalla cridant ni pudor de fregit a cada racó. I l'entrada no sembla un parc d'atraccions! A més, al Vigatà van canviar les butaques i el sistema de so fa un any, i se sent tan bé com la sala 3 del Sucre.

Ara bé, per què aïllen les versions catalanes al Vigatà quan tothom sap que al Sucre tindrien més èxit? Segons l'empresari que mou les dues sales, és cosa de la distribuïdora, però jo no ho veig tan clar, perquè l'Episodi III bé que va passar-se en català al Sucre almenys la primera setmana. Qui sap? Potser enguany passen el quart Potter al Sucre també durant la primera setmana i la següent la canvien.

Això sí; a Osona hauria de veure tohtom Harry Potter només en català, tenint en compte que és una de les comarques que més es va mobilitzar per la versió catalana.

L'altra opció és repetir amb la família o algú molt íntim a la versió catalana del Vigatà, lluny de les xerrameques i la gent que no et deixa gaudir del cinema. (En cas que finalment la facin allí, que no passi com amb l'Episodi III, que la Generalitat la va anunciar al Vigatà i, per sorpresa del públic del Vigatà i del del Sucre, finalment la van fer al Sucre! Almenys la primera setmana, ja dic...)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

es BERGONYÓS q només hi hagi 2 cines a Barcelona on es faci HP4 en català. Em sembla flipant :jawdrop:
Algun barceloní anirà a lestrena al diagonaol mar? :roll: :wink:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

No em puc considerar barcelonina però jo vaig a l'estrena al Diagonal mar, a les 7 menys 10. Ja tinc les entrades!!!!!!!!!!!!! :P

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Saps l'horari en que passaran la peli? Si ho saps d'on ho has tret? Vinc d'alla i m'han dit que fins dema no ho sabran.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Jo sé el del divendres, no se si es igual el dissabte; i ho se perquè hi vaig anar personalment a buscar les entrades. Em van dir que les sessions eren a dos quarts de quatre, a les 7 menys deu i a les deu i vint (aproximadament, ara no me'n recordo del tot).

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

No, perdó, a les 10 i 10

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

a la web surt: http://www.amccines.com vas a AMC Cines Diagonal Mar 18 i pots veure els horaris de demà.

algú sap les sessions del cinema rex? l'amiga amb qui vaig plega tard de la feina i no sabem si tindrem temps d'anar a la sessió de diagonal mar q ens queda una mica lluny :? i menys sense tenir les entrades...
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Gracies Violetta Black i Lluna Roja pero si nomes se sap la de dema no em serveix. Tan es aquesta nit ja ho sabran en el 012.

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

a la web pots mirar el dia que vulguis de divendres a dijous que ve.
dissabte, 12:10 - 15:30 - 18:50 - 22:10
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

MOLTISSIMES GRACIES!!!! :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia:

Bloquejat