Llista de sales per HP4 en català

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Hermes_17
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:26 pm
Ubicació: L'Hospitalet del Lobregat - Barcelona

Llista de sales per HP4 en català

Entrada Autor: Hermes_17 »

Sales d'estrena previstes:
Cinema Principal (Andorra),
AMC Diagonal Mar (Barcelona),
Cinema Rex (Barcelona),
Cinemes Albéniz (Girona),
Multicinemes El Nord (Granollers),
Cinemes Lauren (Lleida),
Atlàntida Multicinemes (Manresa),
Multicinemes Porto Pi (Palma. Mallorca)
Cinema Imperial (Sabadell),
Yelmo Cineplex (Sant Cugat del Vallès),
Òscar Tarragona (Tarragona),
AMC Parc Vallès (Terrassa),
Vigatà (Vic)

Aqui us deixo una llista amb les PREVISTES sales d'estrenes, es troba a la web de la generalitat de catalunya.
La felicitat es troba fins i tot en els moments més foscos, només en hem d'enrecordar d'encendre el llum... Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ho acabo de comprovar i tens rao (si ho voleu comprovar vosaltres mateixos aqui ho podeu veure) d'aqui poc fare una trucada en un d'aquests cines i us dic algu.

PD: MOLTES GRACIES HERMES_17!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

I aleshores al lauren gràcia o aquelll que haviem d'anar???

A veure si només o passen aquests cines i tenin en compte que ha des er ha barcelona mmmm jo aniria a diagonal Mar.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Si només la féssin als cinemes que han dit, jo aniria al de Diagonal Mar... però clar, ara haurem de refer tot el "plàning" :?
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Eric
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dv. abr. 29, 2005 3:02 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora ( aprop de Vic)

Entrada Autor: Eric »

:o Vaia :shithappens: , que en catala el fagin al vigata ( jo que volia anar al sucre i veurela en catala :( :cabrejat: )

no entenc perque amb catala la fan al vigata si sempre hi ha + gent al sucre ( su haurien de fer mirar) no ho entenc si volen que es mirin pelis en catala, que almenys la posin on i va mes gent, no hauria de ser aixi?

merci Hermes_17

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

k guai al yelmo de sancugat hu fan en catala!!! jo estic feliç!!!!! axi la 3ª i 4ª i mes suposu, vegada k vegi la peli sera en catala!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

L'ha trucada que he comentat que faria , era al de diagonal mar (no m'han respost, a veure si ara hi ha mes sort) i pel que fa al plano no cal :wink: se perfectament on es i com arribari :mrgreen: Per mes informacio consultar en les proximes hores el tema de la quedada.

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

a veure... QUÈ?! només dues sales a tot barcelona?? es riuen de nosaltres.

he mirat al servicaixa i no hi surt hp en català, en canvi surten versió digital (que no sé quines diferències hi ha amb la normal, algú ho sap? o només és qüestió tècnica?) i una q diu HARRY POTTER Y EL CALIZ ...(INTER.) inter. vol dir internacional, en anglès? si és això, surt en tres sales més l'icària q tb l'hi deuran fer no?

la gent q vagi a veure-la a bcn, què fareu per comprar les entrades? del cinema rex aquest no he trobat web ni massa informació i a la web de diagonal mar diu q s'ha de trucar o anar les taquilles per comprar les entrades anticipades. em fa una por haver-la de comprar just abans d'entrar al cine... pq amb només dues sales a tot bcn qui sap si en quedaran :? (digueu-me pessimista... :| )
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

una cosa, a diagonal mar sabeu si fan descompte amb el carnet jove/carnet de la uni?
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

EM el carnet jove si que en fan.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Jo ja tinc entrada (pel divendres, però) i només m'ha costat 4'50 euros! 8O I sense carnet jove ni carnet d'estudiant ni carnet de família nombrosa! Sí que són barats, els cines, aquí a Barcelona... Ah, el divendres com a mínim fan la peli a dos quarts de quatre, a les 7 menys 10 i a les 10 i pico. 3 sessions en tot el dia.

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

4,50 sense cap carnet?! a quin cine és? pq aquí a bcn sempre he vist 6 o 6,20! de barats res.
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

A Diagonal Mar. I en català. I amb el 7 % d'IVA inclòs. Però ha de ser una sessió d'abans de les 7, em penso. La meva és a les 6:50 :mrgreen: Bueno, de fet són 4.70€. Ah, però heu de tenir en compte que les entrades van numerades; si espereu massa us pot tocar a primera fila :imslow:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

He d'agafar les entrades per la sessió de dos quarts de quatre. ^^

Espero que tan d'hora ni hi hagi gaire gent (però és la priemra sessió xD).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr. ¬¬

A Diagonal Mar ja no hi ha localitats per a l'única hora que puc.

per si algú li interessa, els horaris de Diagonal Mar són 15:30, 18:50 i 22:10.

I al cinema Rex no em contesten. ¬¬



Ja em veig jo al cinema del meu poble veient-la en castellà...
:tombstone:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat