HARRY POTTER I EL CALZE DE FOC, la pel·li

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Me deixat de dir k vaig trobar realment trista l' escena del Cerdic mort i tothom aplaudint fins k crida la Fleur xk k no si veien o k??? el noi alla mort i tothom aplaudint x favor k trist!!!

I una altre cosa no va ser una mica llarg tot lo del ball i l' hermione no c... molt maka com deia el llibre xo l' espectacle akell de l' escala hem plan ventafocs.... xDDD (una miketa patetic xo wenu...)
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

ALgú em pot respondre a la pregunta de lo uqe passa amb el cel quan entra el Murri no Murri?¿ Sisplis.
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

{*MaRiNa*}
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: ds. des. 11, 2004 7:00 am
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: {*MaRiNa*} »

wenaaaaaaassssss!!!! fuaaaaaaaaaa una wapada d peliii!!! :clap: Durant dos ores i mixa me pensat k stava a hogwarts!!! Es impresionan...cada peli es millo k lanterior!!!

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

a mi em va semblar entendre en lo del cel que era una tempesta com qualsevol altra, una mica forta i prou, i van fer que aparegués en murri per treure la tempesta, mes k res el director volia que la gent veies k en murri era poderós, però lunic que va fer va ser apartar els nuvols... Si els alumnes dinen i sopen cada dia allà, deuen estar acostumats a que sembli que els plogui a sobre, no se pk es van espantar tan... :?
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

potser xk va caure un llamp?

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo vaig pensar que havia caigut un llamp i que el Murri, com és com és, doncs s'espantava i es creia que era un bruixot malvat, o alguna cosa així...

Però és que per què es mou tot i els alumnes s'espanten tant???


En català diu: Maleït sostre, però en castellà diu Nunca me ha gustado este techo, o alguna cosa així... Pfff... No sé què passa. xP
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Airun
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dv. set. 16, 2005 8:03 pm

Entrada Autor: Airun »

Vaig veure la peli en castellà i com que m'he llegit els llibres en català, la veritat és que em vaig perdre una mica. Per exemple, als cavallers de la mort els anomenen mortífagos o alguna cosa semblant, al senyor Mauch li diuen Crauch, a l'escafalga també li canvien el nom (ara no recordo quin nom li posen), el portarreu es diu traslador o alguna cosa per l'estil, etc... Llàstima que en Doby i la Winky no surtin... Però bé, tot i aquests petits canvis la peli em va agradar! ^^
Tampoc no sé què passa quan entra el Murri (a qui m'imaginava ben diferent) i està llampegant, no vaig entendre res d'aquest tros...
I com a súper fan de l'Snape em va encantar l'actuació de l'Alan Rickman mentre l'Hermione, el Ron i el Harry feien els deures i perquè no es distraguessin els agafava pel cap i els hi posava contra la taula! Em vaig morir de riure! Només per allò ja em va valdre la pena tota la peli!!! XD
Tu, que has caigut adormit dins el meu cor, no et desperetaràs mai més...

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

peli versus llibre

Entrada Autor: vareta_magica »

Hola a tots els bruixots i muggles! :)

Jo també he vist la peli, i m'ha agradat molt, però veig que cada cop va perdent la versió en cinema l'essència de Harry Potter, és a dir, és obvi que el Harry s'està fent gran, però per exemple la música m'agradava més de les primeres pelis, en canvi en el Calze de foc costa de reconèixer el tema principal, només vaig contar que va aparèixer de manera molt discreta en dos o tres cops al llarg de les 3h de peli.

:boohoo:

També el vestuari m'agradava més l'uniforme, ara van vestits de carrer i em dona una sensació com si ni fessin classe a Howarts.

També vaig trobar a falta molts elements del llibre, és a dir em va sembla força retallada, em costa de creure que la JK Rowling no s'hagi queixat a la productora, ja que per posar un exemple el pobre Sirius a la peli només apareix 1 cop i a sobre allà a la llar de foc, i al llibre surt més cops... bé no se, què en penseu?


Imatge

----------------------------------
vareta màgica

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Cavallers de la mort - mortífagos
Mauch - Crouch
Escafalga - Branquialga
portarreu - traslador
Marca de Les Forces del Mal - Marca Tenebrosa
Murri - Moody
professora Coliflor - profesora Sprout
Ball d'Hivern - Baile de Navidad (per cert, en català... sabeu que en un Ball s'hi "balla"? xD xD En castellà queda més discret... diu que el "baile, como saben, es una danza". xD xD)

Guia pel lector català en els pel·lis en castellà. xP


Doncs el tema surt 3 cops.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Eric
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dv. abr. 29, 2005 3:02 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora ( aprop de Vic)

Entrada Autor: Eric »

Jo la vaig anar a veure el dissabte 26, però fins avui no e pogut escriure la meva opinio i es que estic en una setmana d'examens i a mes mestic traien el carnet de moto que em pert algu de tems

i a mes man posat bastants deures i no puc seguir els missatges quan pugui la setmana que be em mirare tot lo que eu escrit.

Buenu ara posu la meva opinio la peli en general em va agrdar va estar be pero alguns trossos no em van agradar per exemple en Voldemort mel imaginava diferent i el principi de la peli van molt depressa en explicar-ho tot, arriban el camp tenen la tenda montada entren es fa de nit van al camp es veu la presentació a acabat decop se senten sorrolls en harry estirat vau en Much i ja es veuen al tren arriben el carruatge i el vaixell com si res fins aqui tot em va semblar molt rapid, una altre cosa va ser la 3 prova que no es van veure gaires dificultats, pero per lo que fa lu altre molt be de cullons

buenu a mi em va agradar molt espru poderme conectar aviat i seguir comentan

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Per fi l'he pogut veure!!!!
M'ha encantat, és magnífica... no tinc paraules per descriure-la.
La veritat és que hi ha moltes coses del llibre que no les posen, però ho trobo normal no és questió de veure un pel·licula de 15 hores, tot i que tampoc m'importaria veure-la.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo sí que vull una peli de 15 horeeeesss!!! ^^ :P :mrgreen:

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Jo sí que vull una peli de 15 horeeeesss!!! ^^ :P :mrgreen:
Jo tmb!!!!!! No em fa res!!! Em puk estar 15 hores sense parlar (o aixo krek) mrant una peli (despres ja nirem a l'oculista xk tindre mal als ulls, pero wenu) Jo vull una peli moooolt llarga... es vendra = o sigui, kom xurros XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Ai ai ai... Doncs no sé què dir-vos... Si fan descansos per anar al lavabo ok, però si no... Només us dic que el divendres de l'estrena no vaig poder dinar i em vaig agafar el Menú Gigante del Cinesa. La palangana de crispetes i un litre de Coca-Cola... Déu Meu! Quin patir! Faltaven 10 minuts xk acabés... i no em podia aguantar més :toilet: Sabeu allò que no pots més, que et fa un mal increïble? Doncs, això hahaha :wink:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Però si x veure la cuarta peli al cinema que vaig anar van fer una pausa de deu minuts...¬¬
Doncs cada dues hores, un petit descans, i ja esta!!
Es forrarien els dels cinemes, vendrien un munt de crispetes, patates, coca-coles, aigües.... :mrgreen:

Bloquejat