Puc dir sense vergonya: NO, no m'agradat la quarta peli!!!!

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Gemms ha escrit:CONCLUSIÓ:no és el mateix un llibre k una peli i no en podem esperar el mateix.
Ohhh touché :mrgreen:

Segueixo dient q la 4a és la millor, i que de cap manera es pot compara una peli amb un llibre...

Mit :happycry:

PD: Sigueu solidaris!! El nostre webmaster cremarà les 2 primeres pelis!! No us sembla injust?? Li hem de donar aquest gust?? Ja portem 2300 litres de gasolina i 500 llumins! Apadrina un litre! :riure:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

ejem,ejem,ja hi ha un tema anomenat critiques i opinions de la peli,però be, torn a dir el mateix, la peli no m'agradat,i no te res a veure en amb e lrotllo "no s'assembla al llibre".Esteticament es espectacular i el efectes genials,però la interpretació,per favor! els actors joves més aviat actuen de pena,sobre tot en Daniel Radcliffe que sembla mentida que hagi fet les 4 pelis i segueixi sent tan inexpressiu.
I el guió patètic.
La mateixa opinió més extensa al tema que nomene a dalt.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

stik dacord amb la conclusio de Cyllan, no es el mateix un llibre k una pelicula.

a mi em va agradar mol la pelicula tot i k passar molt de pressa. ia se k n u poden posar tot pro entre la segona i la tercera prova i a tres escenes (kuan es troben el mauch mort, kuan entra al despatx del dumbledore i es troba el futge i kuan entra al pensiu i en tornar a surtir) les vaig contar la segona vegada k vaig anarla a veure :mrgreen:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

SAPS que han fet les primeres pelis? han fet que Harry Potter, fós vist com a un fenòmen totalment infantil, i no m'extranya són patètiques!!!!!!!!!!! (HEU VIST KIN FIL D'ARGUMENT TENEN? ES TANT SIMPEL QUE FA PLORAR) , després no us extrenyeu que hi ha gent que li fa vergonya dir que segueix Harry Potter.
totalment dacord amb tu Jomast

a mi em va encantar la peli, la vaig disfrutar molt, a mi em sembla que si la tornesis a verure per 2a vegada potser li trobaries...no se...cadescú te la seva opinió



JOmast tampoc et pasiiiiiiis!!! :boig: :flame:
Imatge

Avatar de l’usuari
Primula_de_Hufflepuff
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 25, 2005 1:17 pm
Ubicació: El Bosc Prohibit
Contacta:

Entrada Autor: Primula_de_Hufflepuff »

Ja ho he dit abans, ho diu Cyllan, però no m'importa repetir.

Cada cop que he anat a veure una pel·li de Harry Potter he separat l'adaptació (que no significa calc) del llibre en qüestió. Entenc que una cosa és una cosa i l'altra, una altra, però això no vol dir que la 4a pel·li no em sembli molt i molt dolenta en si mateixa, no només precisament perquè s'assembli al llibre com un ou a una castanya, sinó per moltes més raons que ja he dit. :roll:
Hufflepuff! Hufflepuff! Hufflepuff!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Totalment d'acord amb el que s'ha dit que hem de diferenciar el concepte d'historia de l'original del de la pelicula.

En les primeres pelis la historia o el fil argumentatiu es un simple recull d'escenes en moviment sense massa relacio. En la tercera comencen a separar el concepte de llibre i peli i l'historia guanya molt tot i que falten les explicacions que no les acaves d'entendre si no t'has llegit el llibre. En la quarta ja s'ha separat molt i tenim una historia ADAPTADA que te sentit i que no es un recull de fotos en moviment resumint una historia que no se d'on ha sortit. Una cosa que a mi em sembla bona es que potser (ho dubto, pero qui sap) hi haura gent que al no entendre que passa amb el Mauch pare, amb les llagrimes de'n Neville (depsres de la 1a classe del Murri) i per damunt de tot el que passa amb en Voldemort i les varetes i tambe el fet d'un professor impostor es decideixin a llegir-se el llibre per entendre-ho del tot. Pel que fa a l'interpretacio dels actors considero que no en se prou per donar la meva opinio.

Recolzo l'opinio que la 4a peli es la millor i la mes diferenciada del llibre pero amb una historia seguible.

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

Finalpotter ha escrit:Totalment d'acord amb el que s'ha dit que hem de diferenciar el concepte d'historia de l'original del de la pelicula.

En les primeres pelis la historia o el fil argumentatiu es un simple recull d'escenes en moviment sense massa relacio. En la tercera comencen a separar el concepte de llibre i peli i l'historia guanya molt tot i que falten les explicacions que no les acaves d'entendre si no t'has llegit el llibre. En la quarta ja s'ha separat molt i tenim una historia ADAPTADA que te sentit i que no es un recull de fotos en moviment resumint una historia que no se d'on ha sortit. Una cosa que a mi em sembla bona es que potser (ho dubto, pero qui sap) hi haura gent que al no entendre que passa amb el Mauch pare, amb les llagrimes de'n Neville (depsres de la 1a classe del Murri) i per damunt de tot el que passa amb en Voldemort i les varetes i tambe el fet d'un professor impostor es decideixin a llegir-se el llibre per entendre-ho del tot. Pel que fa a l'interpretacio dels actors considero que no en se prou per donar la meva opinio.

Recolzo l'opinio que la 4a peli es la millor i la mes diferenciada del llibre pero amb una historia seguible.
Estic dacord amb tu, això de k no en sabem prou com per criticar la seva interpretació, i també estic dacord amb lo de k la 4a peli es la millor :ballar:
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Això de que no és el amteix llibre i pel·li porto dient-ho en aquest fòrum des de que sóc aquí... V.v
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

Doncs sembla que no ha quedat gaire clar, no? :lol: es broma :lol:
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
veritaserum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. juny 05, 2005 1:16 pm
Ubicació: Països Catalans (no espanya)

Entrada Autor: veritaserum »

Tas deixat de dir k la Xo es lletja!!!!
veritaserum__ N0 Et LiMiTiS a CoNeEMpLaR AqUeStEs HoReS k ArA vEnEn, bAiXa aL cArReR i PaRtIcIpA, nO P0DrAn ReS dAvAnT d'Un pObLe uNiT, aLeGrE i cOmBaTiU... !!*!! (obrint pas, la flama) ==== extremistes i radicals 4 ever !¡*¡!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

a vere, els llibres sempre seran millo k les pelis sobre akets... amb un llibre pots definir sentiments, paisatges, vestimentes, accions...tal kom vols k passin, accentuan + una part k una atre, pro com poses totes les parts essencials d'un llibre (k son moltes + d les k posen a les pelis) amb tots akets matisos en un film d 2 hores o 3! es impossible! La peli seria eterna! ens l'aurien d passa x la tele a episodis! i el pressupost ja no et dik! Siguem realistes, els lllibres son millors k les pelis...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo , tampoc soc actriu ni directora de cine,però la interpretació ,la vaig veure més aviat penossa :? ,perque no em creia ni el que deien ni el que feien,vaja ,que eren prou postissos interpretant.No em transmitia ni l'emoció ni l'acció del personatge.
Això sempre parlant dels actors joves,i també d'alguns d'adults com en Barty Mauch fill,que tampoc no em va agradar perque el veia molt postís.
I no em refereixo a una comparació del personatge de la peli vers al personatge del llibre,estic parlant sols de la peli.Si fessim la comparació entre el llibre i la peli,en podriem parlar molt més,però un peli, com s'ha dit ja, mai no será com el llibre.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Doncs a mi em va agradar molt! :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo:
en canvi, la tercera és laque menys em va agradar
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Re: Bé, però malament!

Entrada Autor: Neville Longbottom »

Getta91 ha escrit:Doncs trobo que tens molta raó, perquè a veure, el que han fet està bé, però no és el que tocava. Si no t'has llegit el llibre dius osti la pelicula no ha estat malament, però si te l'has llegit...bé, igualment aquest tema jo ja el deixo de banda i ara hi haurà algú que em contestarà que no es pot comparar el llibre amb la pel·licula però...vale que només és una adaptació i que han de retallar
però això no només passa amb la quarta pel.licula que treuen coses que passen als llibres, per això no crec que sigui una bona rao per fer una crítica de la pel.li
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

veritaserum ha escrit:Tas deixat de dir k la Xo es lletja!!!!
Oh,ha tornat! :o
Perdona,tampoc és tan lletja,la Xo...

Doncs a mi la peli mira,em va decepcionar una mica...Po wenu...Lo que em va agradar més va ser,sens dubte,quan el pare del cedric plora... Jo i la meva amiga vam plorar... :cry: Era molt trist... :roll:
Imatge

Bloquejat