Coses a millorar Hp4

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Coses a millorar Hp4

Entrada Autor: Fawkes »

A veure que quedi clar k la peli ma agradat molt. S'han superat amb els efectes especials, han sabut transmetre bé les emocions i sobretot no era una peli tan destinada al públic infantil com les altres.

Tot i això s'haurien d'intentar millorar algunes coses:

* A veure quan mor en Mauch no s'entén què passa: estan en Harry, en Ron, l'Hermione i en Hagrid i de cop en Harry es troba en Mauch mort.
Va a dir-li al director i li diu "POT ESPERAR" (en Harry li diu a en Dumbledore). No ho he entès. Si s'ha trobat en Mauch mort (que se suposa que se l'havia de trobar amb en Krum) no hauria de ser molt urgent???

* S'han menjat el partit de quiddich del mundial (tota una decepció)

* Tampoc surt la Winki per res.

* Per fer la pel·licula més atractiva hi posen les coreografies de Beauxbatons i Durmstrang. (en la meva opinió podrien passar d'aquests detalls i centrar-se més en la història.

* Se suposa que el fill d'en Mauch hauria d'estar mort però en Dumbledore diu que avisin a Azkaban que segur k els hi falta un pres. El 5è llibre no tindrà sentit si en Mauch fill encara és viu.

* El tall del cementiri... se m'ha fet molt curt: trobo que han fet moltes coses per adornar la pel·li com allò de k els hi ensenyen a ballar i si no haguessin fet tantes escenetes inútils podrien haver fet que això del cementiri durés més.

* Com sempre han volgut adornar les proves del torneig dels tres bruixots(això no està pas malament).

1- A la primera prova fan que el drac s'escapa i l'escena al castell mola xo weno es =.

2- A la segona prova no donen a entendre que en Harry no hauria hagut de salvar l'altre ostatge. Sino que tothom el rep com a un heroi.
(Una persona que no s'ha llegit el llibre es pensa que si la arriba a deixar la Gabrielle es mor.)

3- A la tercera prova s'hi ha representat cap dels obstacles que en Harry supera al llibre.
- L'uixec cul de tro.
- L'impostorus.
- El núvol de boira que fa que el mon es quedi al revés.
- L'esfinx.
- L'aranya gegant.

NO EN SURT CAP.

* Una cosa que m'ha semblat bastant cutre (permeteu-me l'expressió) és quan arriben en portarreu al mundial de quiddich. El que em sembla cutre es que arribin el sr. Weasley i el pare d'en Cedric (si no m'equivoco) corrent pel cel!!!!!!

* Tot allò dels incidents despres del mundial ha de passar al bosc.

* Tampoc surt en Ludo Geep.

* Hi ha una escena en la que l'Snape crida l'atenció nombroses vegades a en Harry i en Ron. No se si es a la classe o a la biblioteca. En cas de que sigui la biblioteca l'Snape no hauria d'estar vigilant allà.

* En cas de que sigui a la classe QUÈ HI FAN EN FRED I EN GEORGE!!!!

[ Faig un parèntesi per aplaudir la escena de la classe d'en Murri (l'han clavat) :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: ]

* Continuo: Això no es trascendental però la mussolerissa ha d'estar dins del castell.

* I si m'ho permeteu allo de que en Mauch estigui a la casa des del principi... em va costar pillar qui era.

* Extensio de lo de que la escena del cementiri es massa curta:

+ Hi ha pocs cavallers de la mort.

+ Voldemort no explica (com fa en el llibre) on s'ha estat amagant etc. cosa que estaria bé.

+ Ja que han ficat coses noves a tota la pel·li podrien haver posat alguna cosa nova a la batalla entre Voldemort i en Harry.

* Una cosa que m'he deixat de dir abans potser: A la tercera prova en Krum ataca als paladins (que no sé per què es diuen campions).
Però despres no s'especifica que està encantat per tant la gent pot pensar que és dolent o algu per l'estil.

* Allò del pensiu...... Per començar aquella conversa entre Fudge i el Dumbledore és despres de que es conegui la mort del Mauch. En la pel·li es produeix quan en Harry li va a dir.
I sobre els pares de'n Neville se'n parla fugaçment. I s'han inventat allò que surt en Karkaroff acusan al fill de'n Mauch i despres el fill de'n Mauch surt d'entre el públic....... no coment.

* El doblatge en català.

Aquí hi ha molt mer millorar: a l'Herimione li pronuncien la "e" final (que si no vaig equivocat no s'ha de pronunciar).

I la veu de Lord Voldemort no és una veu freda que fa por sino més aviat una veu amable (no sé si ho haureu notat).

Weno aixo es lo mes important després també hi ha algun nom que no el pronuncien del tot bé...

* I al final el que diu l'Hermione de si li escriuran etc... Sembla que se'n vagi per sempre!!!!! Una persona que no ha llegit el llibre em va dir si akesta nena ja no surtiria més.

* El que en fan tan de drama al ball k l'Hermione es posa a plorar i li diu: "La proxima vegada m'ho demanes a mi primer i no com a últim recurs!". La mateixa persona (que no havia llegit el llibre) em va dir si allò representava k a l'Hermione li molava en Ron.

* Per una persona que no ha llegit el llibre volent fer-la més entenedora (la peli) la lien més. Aquesta persona (que no és un nen petit xo no diré qui es) tampoc s'ha enterat de res i em va preguntar si allo d'en Mauch mort ho havia somiat en Harry.

* Després hi ha l'intent de fer una pel·li d'accio pero que fagi riure (mala combinació).

Segurament em direu que sóc molt perfeccionista però potser encara m'he deixat coses.

Segurament em direu que si ho milloren la pel·li durarà 4 hores. I QUÈ??? la del senyor dels anells ja les dura...

De totes maneres (i encara k no ho sembli la pel·li m'ha agradat) :wink:
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Lestrange
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dj. des. 29, 2005 1:57 pm
Ubicació: CaTaLuNyA!! BCN

Re: Coses a millorar Hp4

Entrada Autor: Lestrange »

Fawkes ha escrit:* S'han menjat el partit de quiddich del mundial (tota una decepció)
* Tampoc surt la Winki per res.
* Segurament em direu que si ho milloren la pel·li durarà 4 hores. I QUÈ??? la del senyor dels anells ja les dura...
en akests spectes hi stic d'acord ( n'estic en mes xo nu els ficare tts xD )

En lo del partit de quiddich, ja q en akest/a peli/llibre no hi havia cap partit xq es feia el torneig, doncs podrien haver-la extes mlt mes. ( x els q els hi agrada els partits de quiddich, no?? )


Lo de la Winki... jo trobava q era un personatge important i q l'haurien d'haver ficat

I sobre la duracio d la peli.... a mi no m'importa pas q m'hagi d'star 4 hores o mes al cine miran la peli!!!!!! tt lo contrari!!!! mentre stigui veien hp i sigui lo mes semblan al llibre mes absolutament =!!!


:P
------- > YuNa <--------
•- Erotic dreams makes you a victim in her sight -• †Sirius Black† ·$ is Lovely$1
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ja de pas, anem a veure una pel·li on a la pantalla aparegui un gran llibre d'Hp i que una mà anés pasant pàgina cada cert temps...

Tindria el mateix resultat.





:roll:
És que això ho he explicat tans cops, ja... V.V
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lestrange
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dj. des. 29, 2005 1:57 pm
Ubicació: CaTaLuNyA!! BCN

Entrada Autor: Lestrange »

home...... tmpoc és això....... :? :?
:roll:
------- > YuNa <--------
•- Erotic dreams makes you a victim in her sight -• †Sirius Black† ·$ is Lovely$1
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, ÉS això.

Sempre he dit que si vols alguna cosa com els llibres... Escolta, llegeix-te els llibres. ¬¬

Les pel·lis són la versió cinematogràfica dels llibres. Les VERSIONS canvien. La gràcia d'anar a veure la pel·li d'un llibre és trobar-te la amteixa història replantejada. Amb personatges nous, personatges de menys, escenes innovadores, retalls...

Aquesta és la GRÀCIA de fer les pel·lícules.
Si ja no té aquestà GRÀCIA... Llegeix-te els llibres.
:roll:




Si em donessin un cèntim per cada cop que he dit això, ja seria multimilionari. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Coses a millorar Hp4

Entrada Autor: HpConan »

Només et comentaré això:
Fawkes ha escrit: * El doblatge en català.

Aquí hi ha molt mer millorar: a l'Herimione li pronuncien la "e" final (que si no vaig equivocat no s'ha de pronunciar).

I la veu de Lord Voldemort no és una veu freda que fa por sino més aviat una veu amable (no sé si ho haureu notat).

Weno aixo es lo mes important després també hi ha algun nom que no el pronuncien del tot bé...

* I al final el que diu l'Hermione de si li escriuran etc... Sembla que se'n vagi per sempre!!!!! Una persona que no ha llegit el llibre em va dir si akesta nena ja no surtiria més.

* El que en fan tan de drama al ball k l'Hermione es posa a plorar i li diu: "La proxima vegada m'ho demanes a mi primer i no com a últim recurs!". La mateixa persona (que no havia llegit el llibre) em va dir si allò representava k a l'Hermione li molava en Ron.

1) L'Hermione no es pronuncia "Hermión", com en castellà... Es pronuncia /hermàiouni/... Per tant, és més semblant la pronunciació catalana que la castellana. Per què carai es mengen la "e"?
En anglès pronuncien totes les lletres (en anglès, clar), i en català s'ha fet el mateix, pronunciar-les totes.

2) Només dir-te que el doblador del Voldemort en català és el doblador del Gòl·lum... Gaire amableeee... :roll:

3) Clar, la gent que no veu les pel·lis no sap que a l'estiu se'n va a casa dels tiets, no... :juggle:

4) Perquè es molen. ¬¬'
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Doncs estic molt d'acord amb tot el que comenteu. En tot cas, jo insisteixo que s'han volgut centrar massa ens els aspectes "amoroses" deixant de banda altres temes que haurien pogut donar molt suc. Per mi aquest ha estat el principal error. Res que no es pugui millorar en un proper film amb un canvi de director...

Pel que fa a els crítiques de doblatge, la pronunciació dels noms és criticable, ara bé; algunes frases que es critiquen cal tenir en compte que s'han doblat de la versió original. Suggereixo que es vegi la versió original per argumentar si el problema és al doblatge o simplement al guió que han fet als EUA.

Per mi el punt més negatiu és que la pel·li només l'entens al 100% si has llegit els llibres. He trobat de tot, entre els qui no l'han llegit; gent que ho ha entès quasi tot i gent que s'ha perdut molt. Segueix sent l'esglaó perdut que cal que solucionin. Per la resta, com que parlem d'una adaptació cinematogràfica hem de tenir clar el que sempre diu l'HPConan; la pel·li mai serà, ni ha de ser, 100% calcada al llibre. S'ha de permetre un marge de maniobra, vaja.

:mrgreen:
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Si weno estic dacord en k la peli no a de ser calcada al llibre xo es que posant un exemple: Allò d'en Mauch si no me llegit el llibre allà no entenc què coi passa. I trobo un fallo molt gran que arribi al despatx d'en Dumbledore i li digui k pot esperar. No ho sé una cosa és que no sigui calcat al llibre xo es que akests detalls s'han de cuidar...
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

HpConan ha escrit:Ja de pas, anem a veure una pel·li on a la pantalla aparegui un gran llibre d'Hp i que una mà anés pasant pàgina cada cert temps...

Tindria el mateix resultat.





:roll:
És que això ho he explicat tans cops, ja... V.V
No és mala idea :wink:
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Lestrange
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dj. des. 29, 2005 1:57 pm
Ubicació: CaTaLuNyA!! BCN

Entrada Autor: Lestrange »

HpConan ha escrit:Sí, ÉS això.

Sempre he dit que si vols alguna cosa com els llibres... Escolta, llegeix-te els llibres. ¬¬
d'acord nu ta preocupis més eh?? no direm res més!! jolin.... :|
------- > YuNa <--------
•- Erotic dreams makes you a victim in her sight -• †Sirius Black† ·$ is Lovely$1
Imatge

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

El problema potser és que només havia llegit crítiques bones (que tenen rao en part) pero anava al cinema amb unes expectatives... i potser és per això que m'he fixat tan en aquests detalls.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Aps i sobre el doblatge en català m'he deixat de dir que quan Voldemort tortura en Harry els crits son molt falsos.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Escolteu, res en akesta vida es com volem o com ens ho imaginem, molt menys perfecte...
No podeu pretendre q la peli s'ajusti taaant a com voleu.... :roll:
Despre´s de tot, per a això ja teniu el llibre...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Lestrange, he sonat massa borde?
Ho sento. XD

Però és que ho he repetit taaaaants cops, això. :roll:


Ole, oleee LunaBlack_Lovegood_del_nick_llarg! ^^ Ai agrí wiz oú!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lestrange
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dj. des. 29, 2005 1:57 pm
Ubicació: CaTaLuNyA!! BCN

Entrada Autor: Lestrange »

HpConan ha escrit:Lestrange, he sonat massa borde?
Una miketa xo m'ho e fet jo mateixa puke sq avui tenia 1 mika d mal humor ( ara no eh?? :P ) i m'ho e pres 1 mika malament, xo no hi ha cap problem :)

q sapigues q t'entenc perfectament!!!! ( el tema referent a la peli :wink: )
------- > YuNa <--------
•- Erotic dreams makes you a victim in her sight -• †Sirius Black† ·$ is Lovely$1
Imatge

Bloquejat