Coses a millorar Hp4

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Fawkes ha escrit:Aps i sobre el doblatge en català m'he deixat de dir que quan Voldemort tortura en Harry els crits son molt falsos.
Bé, és que, de fet, ni el Mutsuda ni el Radcliffe són dos genis de la interpretació.
Tot i que sí que és veritat que el Mutsuda ha millorat molt l'actuació del Radcliffe amb la seva veu, eh?

...

:boohoo:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

pro jo crec k tot aixo es un monopoli x fer encara + diners. fan la peli xk no s'entengui i axi la gen es compra el llibre per respondre les moltes preguntes k li keden, no o se, jo crec k u fan espresamen...
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

home...Tant com x fer que la gent es compri els llibres...Jo la vaig entendre molt bé (Aveure,m'he llegit els llibres,peró)...Per respondre les preguntes que potser t'ha causat,has de buscar un amic/ga que hagi llegit els llibres...Que no és poca la gent que els ha llegit... :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Home jo he de reconeixer que potser m'ho hagués passat més b a la peli si no hagues llegit el llibre (no hauria estat tant pendent dels detalls)

També es veritat que si no m'hagues llegit el llibre no l'hauria entès. I n'estic segur.

Hi ha coses que he posat que potser no tenen importancia (com l'absencia d'en Ludo Geep). El que trobo greu es lo de la mort d'en Mauch i altres coses com allo de k al mundial de quiddich quan arriben amb el portarreu surten corren pel cel... Es k vaig dir: però què és això!!!
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

jo crec k seria millo k n tallesin tantes kses encara k em va agradar mol xk van sortir els bessons en moltes escenes.. :)
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

i el PET què? és molt coutre però es mereixia sortir
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

I la vuitena paraula de la segona línia del tercer paràgraf de la pàgina 237?

Mira que no posar-la!!!!!!
:o



:roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jajajajajja!! xD
Et refereixes a "aplaudir"?? XDXDXD (sóc tan friki q l'he buscat...xD)
A veure, és q lo del Pet no pinta res, a la pelini al llibre... :roll:

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

Noia_Weasley ha escrit:jo crec k seria millo k n tallesin tantes kses encara k em va agradar mol xk van sortir els bessons en moltes escenes.. :)
i la ginny!!!!(a mi tmb em va agrada aekst especte, xD)

bueno, lu del mauch si k es una mica complicat xk li vaig haver dexplicar a ma germana, jeje.

i lu del PET... kuan estava mirant la peli no men vaig adonar però al acabar de sobte se'm a encendre la llumeta i hi vaig pensar :P
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Weno algunes coses k e pusat podriem passar-les per alt. Pero n'hi ha d'altres que... Lo dels ulls vermells de voldemort: es un tret que sempre destaca JK Rowling i son coses que no les fan xk no kda tems a la peli (com altres escenes que no surten) sino que no les fan perquè els hi passa per alt o els hi fa mandra.

Pero si ens centrem en la mort de'n Mauch... és tan desastros..!!!! vaig flipar... FLIPAR, no hi ha cap mes paraula. Ara us expliko perque.

La unica justificacio que hi he trobat es que en el DVD extenguin mes la escena.

Pero a veure: En Harry somia coses durant la peli. Al ser tan confus qualsevol pot pensar-se que estava somiant-ho.
Pero es k ni fer que el trobes amb en Viktor Krum... Alla tan panxos en Hagrid, en Ron i l'Hermione cantant una canso cutre sobre Howarts si no recordo malament... i va i en Harry es troba el cos de'n Mauch... i despres sense justificar casi res passen a una altra escena.

Es que estic d'acord amb HP conan amb una cosa... es k per fer-la malament millor que no l'haguessin fet. O no els hagues costat res fer 5 minuts mes de peli i fer que la troba amb en Krum, k hi va en Dumbledore...
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Bloquejat