Problemes amb el DVD d'Hp4

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Problemes amb el DVD d'Hp4

Entrada Autor: HpConan »

Algú té el DVD de Harry Potter i el calze de foc en català?

És que jo me'l vaig comprar i l'he hagut de canviar tres vegades (i encara no tinc una còpia bona) ¬¬.

Que per què? Doncs perquè se'm para. Just en el moment enm què el professor Flitwick mou la batuta en el Ball d'Hivern, que comencen tots a tocar... V.V
Però és que no és cosa del meu DVD, perquè també ho he provat a l'ordinador...
I, dels tres exemplars que he tingut (dos cops l'he hagut de canviar), tots tres es paren al mateix lloc...

Si el teniu... a vosaltres també us passa? És que és perquè, no sé, o em tornin els diners a l'FNAC i vaig a comprar-lo a un altre lloc, o qualsevol cosa... Perquè si els tres m'han sortit malament, segurament tots els altres estaran igual. I es veu que en la versió en castellà no passa.
Visca, fem cinema en català. ¬¬

Doncs això... Digueu-me, sisplau. ^^'
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
El llegat
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 7:38 pm

Entrada Autor: El llegat »

No ser jo encara me le de anar a comprar, pro la peli la tinc baixada tot i que no magrada baixar-mu pro clar si tas de esperar a que surti amb DVD per comprar-ho es bastant pasat, pro un amic meu se la comprat i no li passa no ser putser han surtit algunes copies malament, no se que pot haver passat, pro lu extrany es que t'hagi passat les 3 vegades es bastant extrany

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ok, però el teu amic la té en català?


Jo ara m'he adonat que diversos DVDs que posa Formato dos capas de lectura: la transición puede suponer una mínima pausa. No serà això? Que el DVD del Calze estigui gravat així i el meu DVD sigui tan tiquis-miquis que puede suponer una mínima pausa... Aix. V.V Ara no sé. :boohoo:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home, doncs si ja t'ha passat tres vegades al mateix lloc prova q et tornin els diners i el compres en un altre lloc, xq no crec q això passi a tots els dvd's d'HP4 en català... :roll:
I sent un dvd nou, no han de sorgir problemes, se suposa...

Jo el tinc en castellà, xq me'l van comprar, però bé, mentre sigui la peli...^^

Avatar de l’usuari
El llegat
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 7:38 pm

Entrada Autor: El llegat »

El meu amic te la pelicula en catala, laltre dia la vam veure i no va passar res, no ser que pot ser jo de coses com aquestes no i entenc gaire vull dir que no se que li pot passar.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Jo me'l vaig comprar en català a la FNAC, també, i no m'he trobat cap problema... No sé, torna'l a canviar... Perquè no crec que sigui això que dius de les pauses, pq el meu DVD és d'aquells que a la més mínima s'atura, i en canvi funciona correctament... No sé, jo el tornaria a canviar, perquè no crec que et tornin els diners...

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ostres hpconan, quin mal rollo... las canviat tres cops... tots tres es paren , i tots tres al mateix llocs... encara t'hauran venut els dvs de usar i tirar jejeje es coña es coña... ostres doncs canvial i el tornes a comprar a un altre lloc fes.. un reclamacio o com es digui... perque escolta es molta casualitat... que només et pasi a tu... nop se

una pregunta: en el dvd en català només es pot sentir en català on tmb en altres idiomes?¿

i en dvd en castella`: en quin idiomes es pot sentir?
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
ronald w
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 3:47 pm
Ubicació: Barcelona

4a peli DVD

Entrada Autor: ronald w »

Doncs hpconan, si no et va torna'l i ves a un altre lloc, jo mel vaig komprar i no e tingut problemes.
En la versió catalana es pot sentir en catala i en angles. Tambè hi han subtituls en català i en angles.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

lapot ha escrit:i en dvd en castella`: en quin idiomes es pot sentir?
la pel.lícula ,en dos idiomes,castellà i anglès.Doblatge i subtitols.
I el DVD d'extres,amb subtitols en,català,castellà,anglès,alemany,portugués i dos idiomes més que ara no recorde.

Avatar de l’usuari
Citing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. març 12, 2006 7:14 pm
Ubicació: Quan sapiga on soc serà un miracle

Entrada Autor: Citing »

Jo la plei la tinc en castellà però em passa això que dius que quan arriba a la part en que el professor mou la batuta la imatge es para no res i passa a la següent escena.
Nu se si és un problema del DVD no tinc ni idea, tampoc l'he anat a canviar, tinc que anari.
Des de les cultures més primitives l'home sempre a volgut trobar respostes
By Flocel:
"L'espècie esta degenerant... que diria en Darwin!! En comptes d'aprobar hem suspeneu tots!!

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Jo tinc el DVD en castellà i també s'em para justament al mateix moment, no ho entenc :? però no li donc tanta importància no dura ni un segon, per això no ho vaig a cambiar, i adamés deu estar a tots els DVD. Però si voleu convençer ho podeu fer que en mi hos resultarà ben fàcil :mrgreen: :lol:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Dish. Donc sja som força gent, eh?
I al fòrum del 3xl.net també...
Quin mal rotllo. I no és el meu DVD sol, tampoc, perquè vam provar la pel·li en un DVD de l'FNAC mateix, allà, i es parava.l I si ara em dieu que passa en castellà i tot... 8O

jo no he pagat per tenir un DVD que es pari. ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ei jo també tinc el dvd en català, le vist moltes vegades i esta comprat a l'FNAC. Potser que hi hagi una tirada de dvd que surtis malament, pro aixo de que sigue tants i tb en castellà!

Bé potser es clar que no es culpa del lector si ho has provat en diferents i sou tanta gent. Torna'l a canviar i que tinguis sort!

Aixó si no te'l compris en catsellà, almenys a mi m'agrada mes en català, que és com em llegeixo els llibres.

Ja direu alguna cosa tots els que no us va. Molta sort
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ei! penya, el dia avans de la diada del st.jordi, com a regal de la mona, em va comprar el dvd de hp en català... i es que jo tmb tinc aquest problema... quan el tio aixeca la batuta, es para un moment pero en uns instants continua...

quan ho vaig veurevaig pesar en aquest tema i per aixo ho he escrit.. es el primer que em compro... i no se que fer?¿
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Doncs jo el vaig comprar al Media Markt en català i sí que funciona.... Això sí, vaig haver de buscar per mitja Catalunya (sóc de Terrassa i el vaig comprar a Cambrils... ^^' )

Bloquejat