Banda Sonora

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

És que el tema "Malifeta feta" era el pupurri de tots els temes.
però A Window To The Past, la cançó en estat pur, era genial.

No és "quixar-se pels canvis i ja està". És simplement que la de Doyle (com he dit 32 cops, ja XD), és una "banda sonora" mig fluixa. Però la de Williams era un tot, un personatge, un decorat, un esperit...

Sols deia que d'haver estat Doyle el músic de les primeres pel·lis, segurament hauria remarcat el seu protagonisme, i ho hauria comparat amb la discreció de Doyle.


Per cert, liet motiv, o alguna cosa així, es deia la "tonada identificativa", com per exemple 'Hedwig's Theme'--> Harry Potter.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Gerard rodriguez
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 10:48 pm
Ubicació: CATALUNYA

Web de la BSO

Entrada Autor: Gerard rodriguez »

A la web http://www.harrypottersoundtrack.com hi ha varies cançons de la quarta peli :cd:
ll*ll Gerard ll*ll

Fausto_8tavo
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 04, 2006 9:10 pm

Entrada Autor: Fausto_8tavo »

A mi magradaria saber kom es diu el grup de rock que toca en el ball del Torneig dels Tres bruixots

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

El grup en sí crec que no existeix. O sigui, el cantant és d'un grup, i l'altre de l'altre... Crec.

De totes maneres, les cançons que toquen no les trobaràs enlloc més que al CD de la BSO, com al grup "Mystery Sisters" (en anglès, Weird Sisters i, en castellà, Las Brujas de Macbeth -una de les poques traduccions castellanes que em mola, la veritat ^^-).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

HpConan ha escrit:com al grup "Mystery Sisters" (en anglès, Weird Sisters i, en castellà, Las Brujas de Macbeth -una de les poques traduccions castellanes que em mola, la veritat ^^-).
Ostres, doncs sí! :o No m'hi havia fixat, però ara a classe de literatura anglesa estem fent Macbeth, i al principi de tot de l'obra hi ha tres bruixes que es fan dir les Weird Sisters! Caram, està molt bé, la traducció que han fet en castellà, Las brujas de Macbeth... no sabia per què carai deien de Macbeth :riure: Molt bé, molt bé :ballar:

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

L'orquesta filarmónica de Praga,ha grabat un disc anomenat "MUSIC FROM THE HARRY POTTER FILMS",on interpreta temes de les 4 pel.lícules
cncretament:
1. Harry's Wondrous World
2. Nimbus 2000
3. Fawkes The Phoenix
4. Dobby The House Elf
5. The Chamber Of Secrets
6. Gilderoy Lockhart
7. Quidditch World Cup
8. Harry In Winter
9. The Hogwarts March
10. The Potter Waltz
11. The Black Lake
12. Another Year Ends
13. The Hogwarts Hymn
14. Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban - SuiteL
15. Hedwig's Theme
Aquí us deixo la web on pot conseguir-se el CD:
http://www.amazon.com/gp/product/B000E8 ... kycau0e-20
No aporta massa de nou,simplement han reinterpretat els temes més identificatius de la saga.Una curiositat per a fans totals (com jo :mrgreen: ),a veure si m'el pille d'alguna manera

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

A mi la que m'enganxa més és aquesta: 22. Do The Hippogriff, me l'he baixat i l'he sentit molts cops el que passa és que ja la tinc una mica, d'allò... ralladeta ^^''. Però, a part que em sembla bé que hi posin aquest concert que mai havia passat a Hogwarts i tot això, hi canta una mica aquest rock, pero ja és guai que l'hi fiquin.
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

A mi, el que em fa gràcia és aquell extra del DVD on et posen tot el concert. XD XD XD XD És rotllo videoclip-concert de Do The Hippogriff. Se t'acaba quedant al cap, la maleïda cançó. XD XD XD XD Can you dance like a hippogriff, nanana, nanana, nanana... XD Noséquè in a cliff, nanana, nanana, nanana. XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Hola,
Ultimament he estat molt despenjat i estic intentant possar-me al dia perdoneu si repeteixo coses q ja heu dit.

A mi la banda sonora m'agrada molt però és cert que les dues cançons de Do the hipogriff i This is the night no m'agraden gaire, la primera però fa molta gràcia la lletra. En canvi la canço MAgic Words, que en la peli és quan ballen le Giny i en NEville està força bé.

Si que es veritat q no és lo de sempre però desprès de 3 pelis escoltant el mateix es normal que ens soni extrany un nou compositor, però no trobeu bé que doni una opurtunitat a algun altre, igual que amb els directors.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Jo tinc la BSO d'en "Harry Potter i el Calze de Foc" i he de dir que ésla que més m'agrada de totes les publicades fins al moment. El compositor Patrick Doyle li ha donat un buf d'aire fresc a la música de la saga aportant nous temes, reinventant alguns ja clàssics i fins i tot incloent cançons cantades dins de la BSO (la meva cançó preferida és "Magic Works" una balada realment preciosa) El seu àlbum és molt variat i em va agradar molt.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Bloquejat