Première del Calze!

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Première del Calze!

Entrada Autor: HpConan »

Bé, suposo que sabeu que diumenge passat van fer la première del Calze de Foc en directe per Internet.

Doncs va estar divertidíssima i molt entretinguda!

Per cert, si no vau tenir la oportunitat de veure-la, la podeu veure aquí, que des del diumenge que no la paren de repetir sencera.
El que pot passar és que obriu el link i l'agafeu començada... no és "un vídeo", és unn 'programa' via internet. O sigui, que tothome stà veient exactament el què estàs veient. Per tant, pot ser que agafis la première ja començada... Tampoc és que passi res. XD

I, bé, tota la permière va ser un cúmul de crits desmesurats. xD
I, de tant en tant, s'anava escoltant:
Algú: Harry Potter....
Dumbledore: HARRY POTTER!!!
Harry: I don't want eternal glory!


I cada dos segons s'escoltava un Uaaaaaaaaaaaaaaaaargh del Cuadeserrà cubà que havien muntat per allà. XD

Va ser una première d'allò més absolutly, you know... :wink: :wink: :wink:

Ara que, de catifa vermella res. Era un pont groc. XD


I el Mark no-sé-què, l'Arthur Weasley, va ser geniaaal!!!! Té complexe de Guerra de les Galàxies. XD

I el Mike Newell, doncs molt simpaticot. xD Se'l veia bon paio. Quan la presentadora (que era una borde, segur XD) va dir "Aquí tenim una de les figures més importants de la pel·lícula". I ell: "Sens dubte, el director és la MÉS important, eh?" xD. Tot fent conya, era genial. XD

Hahaha. Què divertit que va ser. :wink:

I la presentadora (he dit ja que era una borde, segur? :roll: :wink: :wink: ), sempre pregutnant el mateix: Has vist la pel·li ja? / Per qui està dissenyat el vestit que portes? / Et va agradar l'escena del Ball? / Ja tens nòvio-a?


:lol: :lol: Genial. i la tia va i s'acomiada amb un: Bé, ara vaig a agafar bon lloc al cinema i a mengar-me unes crispetes. Bona nit.

¬¬ :D

Paranoia total. Gaudiu-la!


PD: No m'agrada gaire la composició d'aquest missatge meu. El trobo una mica caòtic i mal endreçat. :? :|
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

és molt llarga...portava un quart d'hora quan m'he rallat...tampoc surt res d'especial... :roll: :roll: gent...crits...actors...col·laboradors...la qualitat d'imatge i de so...és una mica....ehem :roll:
pos això jeje,

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo me la vaig tragar sencera!i si,era una mica rotllo.
La qualitat d'imatge era penosa,a més es veia a trompades.
De nit i plovent (que extrany a Londres 8O )
,els actors anaven d'aqui per allá ,i la pava que feia les entrevistes ratllava una mica.
Unes conegudes meves hi eren ,ja preguntaré si en directe va ser més suportable.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Oh, doncs a mi se'm tallava molt poc... I la qualitat de la iamtge era bona, eh? O.o
Bé, de fet, encara ho és, que ho repeteixen. xD

I la majoria d'entrevistes estan molt bé. Sobretot amb el Mike Newell i el Mark No-sé-què (l'Arthur Weasley). Jo he rigut molt. :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

:o Si la peli fa pinta de ser de la Madonna, més que no pas de Harry Potter! :o
La Emma, com sempre mol mona ella, però sempre li fan les mateixes preguntes! I què si té parella? Encara que en tingués, no crec que ho digués...
Sobre en Rupert ( m'agradava més amb el cabell més llarg... :? ) l'ha entretingut menys temps... no he vist res més, perquè ho he trobat un pèl avorrit, però ja en miraré un altre tros més tard :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Oh! jo ho vaig "sentir" en directe i gràcies a en Mit i en Conan m'empanava de qui parlava :lol: :lol: Després vaig mirar-me algunes fotos per a veure la pinta que feien...i em vaig quedar amb l'Emma i el seu intent d'anar de deesa grega :roll: :lol:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Bééé... mentre feiem la conversa pel messenger no era en directe, eh?
Era la tercera repetició. ^^

Jo ja n'havia vist les dues anteriors (la directa i la priemra repetició).
:mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

:lol: :lol: :lol: bé...doncs era quasi bé en directe :wink:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, només 3 hores d'indirectisme.
:lol: :lol: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Això de la Première va ser absolutely... you know... the actors were... you know...

(la q fa de Xo Xang poc nerviosa)
(la presentadora poc borde)
(el Radcilffe poc emocionat)

etc, etc, etc... una típica première... you know

Mit :flame:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

La Xo Xang estava...you know...thrilled...you know...apunt de cagar-se a les calces... :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
rot de wisky
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dl. oct. 17, 2005 1:04 pm
Ubicació: Sabadell-Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: rot de wisky »

Ei! Esta molt bé! Jo estic escrivint això mentre veig el Marc .. l'arthur weasley. És un caxondo de la vida!!!! mestic partint! Riure
El daniel deuria estar estressadissim!!! Tothom: daniel, daniel!!!! Jo em sembla que no donaria a l'abast!!!!
El cuadesserra que surt aquí deu ser el mateix que han utilitzat a la peli??? fer un trasto d'aquests costa un ull de la cara! quan van fer el becbrau van dir que era xunguissim de fer! suposo que no es poden permetre na fent cudesserres cubans a tort i a dret!
Bé, el cas és que mestic divertint molt! Per cert, la qualitat d'imatge i el so es veuen bé amb el reproductor de windows media 10. Amb la versió 9 o anterior, que és amb la que jo ho veia al principi es tallava tota l'estona!

Absolutely fantastic! :clap:
Ki té el poder d vèncer el Senyor d ls Forces dl Mal s'acosta...El SFM el senyalarà com un igual, xò ell tindrà un poder kl SFM no coneix...I han d morir l'un a mans de l'altre pq kp dls 2 pot viure mentre viski l'altre...
(versió reduida)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No words. Absolutely, you know. You know that... the Yule Ball was... You know: Absolutely.


:ballar: :ballar:

I el Mark és un caxondo, sí. :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

una kosa ... kom es k en totes les premieres porten una especie de tumaket al pit (allo vermell de cartro vull dir ) '? :eh: k es ?¿
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

ei he vist tota la premier sensera!!!! me le tragat tota!!!! i mira k hi habia moment aburrits....... i moments en els que nomes sortia l drac.

Bloquejat