PErquè teniu ganes per veure la 5ena pel·li???

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

jo vull veure-la per:

-Poder veure lo guapo que es el Racliffe
-Criticar a l' emma watson
-poder veure lo guapo que es el racliffe
-veure les reunions de Ed
-Poder veure lo guapo que es el Racliffe

Ja veieu ja una rao que guanya a totes
---------------------
llegiu la meva ff nou curs2

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

dons jo per veure si la meva imaginació sobre la plaça Grimmauld es gaire certa o no. tmb per veure com fan la conselleria i el departament de misteris i totes aquelles sales. :roll:
tmb vull veure com seran les reunions de l'ED i els seus integrants pro tinc mes ganes d q surti el sisé llibre :reading: q no pas la cinquena peli. :roll:

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

anni ha escrit:jo vull veure-la per:

-Poder veure lo guapo que es el Racliffe
-Criticar a l' emma watson
-poder veure lo guapo que es el racliffe
-veure les reunions de Ed
-Poder veure lo guapo que es el Racliffe

Ja veieu ja una rao que guanya a totes
---------------------
llegiu la meva ff nou curs2
anni, cada dia que passa coincidim mes!
Jo a part del Radcliffe, vull veure els patronus dels demés, l'escena del pantano (de Touuussssssss), i NO VULL VEURE la mort de Sirius (el meu Sirius! Em deprimiré) ni el bes de Xo a Harry (Si el posen no es que em deprimisca, es que em tire a un pou). :riure: :riure:
Imatge

Imatge

Maria del Mar
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 10:49 am

Entrada Autor: Maria del Mar »

Jo tenc moltes ganes de veure com han crescut i veure si aquesta vegada se boten menys coses a la peli :( :jawdrop: quan surtirà? :mrgreen: esper que molt aviat!!!Ei adew!!![/b]

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Doncs be, m'acabo de llegir el llibre aixi que us podria dir milers de escenes que m'agradaria veure!
Comencem:
- Principalment el duel final, però tb tota la lluita al Ministeri. (la mort del Sirius no, encara que em fagi vergonya diro, em va fer plorar en el llibre, que hi farem, soc axi)

- També m'agradaria veure personatges com la Umbridge, en Grep, els pares Logmbottom, els centaures, els nirvals, tornar a veure en Decors, ...

- Els records de l'Snape, per veure'ls de joves...

Be i paro que si no això quedara molt llargh, encara que segur que em deixo algo

ah si:
- En ron i la ginny (i tot l'equip Gryffindor) jugant al quidditch
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

-sandra- ha escrit:A mi m'és igual el que surti, però el que NO vull veure és el petó amb la Xo, segur que ho posen en primer pla, amb música romàntica i floretes... NO. En el llibre es dóna per suposat, doncs en la peli també, si es pot, omitir ja el fet del petó, ja fan les pelis massa d'amors d'adolescents, però ja que no treuran pas lo del petó, almenys que no surti al imatge... No podria dormir :cry:
Doncs suposo que ja deus saber que si que es veura el petó. La escena ja s'hauria d'haver rodat amb els pares de tots dos actors pero resulta que en Dna es va posar amb Grip el dia en qüestió i es va aplaçar
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Neus, val mes que comencis a fer la seleccio del pou en que et tiraras :lol: (ho dic en conya, se que no ho faras i no vull uqe ho facis)

Sandra espero que t'autoreceptis, sense permis, algun farmac contra l'insomni, perque l'escena del peto sera tal com no vols que sigui.

Com ja he dit en una altre missatge, de no se quant, l'unic que m'interesa de la peli es la aprt de la conselleria i, mes concretament, del duel Dumbledore VS Voldemort.

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

A veure si a la peli soc capaç d'esquivar el Avadakadavra de la mala pècora aquella...però em sembla que va-ser-k-no...
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Bàsicament la vui veure per averiguar si le meva imaginació es desvie molt o segueix una linea... pro vui veure les coses més importants com :

Nº12 de Grimauld Place
Tonks, Sirius, Hermione i Ron
Les clases del ED
El departament de misteris
El duel Dumbly vs Voldy

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣ :juggle:
Imatge

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

5º peli

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

jo estic desitjant veure :
1-l'escena del petó d'en harry i la xo
2-la Umbridge
3-el caos a la conselleria
4-la mort i tot d'en Sirius
5-l'escapada dels bessons fora del col·legi
6-el castig d'en harry amb la pluma ke la tinta es la seva sang
7- en ron juga al quidditch
...en fin jo per mi les vull veure totes pero segurke la dels bessons la tallen i moltes mes tambe...
pero encara keda molt perke s'estreni... :evil: i per mi kuan parlen de la data penso ke es el juliol d'aquest any pero despres m'en recordo ke es el de l'any ke ve i....em desanimo!!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: 5º peli

Entrada Autor: Finalpotter »

jennifer casadevall costa ha escrit:jo estic desitjant veure :
1-l'escena del petó d'en harry i la xo
Per dir aixo els has de tenir ben posats, ja que la gran majoria vol que surti el minim possible de la relacio Harry :heart: Xo i no volen veure l'escena aquesta del bes.

Per mi una de les parts del llibre es el show dels dies previes de la fugida dels bessons, i la mateixa fuga.

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

Re: 5º peli

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

Finalpotter ha escrit:
jennifer casadevall costa ha escrit:jo estic desitjant veure :
1-l'escena del petó d'en harry i la xo
Per dir aixo els has de tenir ben posats, ja que la gran majoria vol que surti el minim possible de la relacio Harry :heart: Xo i no volen veure l'escena aquesta del bes.

Per mi una de les parts del llibre es el show dels dies previes de la fugida dels bessons, i la mateixa fuga.
es ke jo soc bastan romantica en tema amor... :heart: a mi contra mes amor i relacions surtin millor...al 6è llibre em a encantar tots els temes amorosos ke surtien.

lo de la fugida dels bessons es tmb lo ke havia posat jo. si no m'ekivoko ( poster si, es ke no me llegit totes les pagines d'aquest tema) som un dels pocs ke te ganes de veure akesta escena. si surt sera FLIPANT alla tot amb una bassa i els bessons corent per allá mig i en Filch cabrejat com una mona. ojala que surti que sera 1 anecdota de la 5º peli :ballar:
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ja ho havies dit, i al veure-ho m'he enrecordat que l'escena aquesta no m'havia enrecordat de posar-la. La veritat a mi la cinquena peli no em diu i la sisena em fa por la gran adaptacio que faran.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo tinc ganes de veure-la per saber com és la Luna Lovegood, la Nimfadora Tonks, la Dolors Umbridge ()""$!), la casa dels Black, la sortida triunfal dels bessons (molt d'acord amb la noia_weasley, menos amb lo d'amors), els vesprals, la Bellatrix Lestyrange i els altres cavallers de la mort, de tornar a veure a la meva :heart: Parvati Patil, de la discussió mental que té el Harry quan nomenen monitor al Ron, del dit Ron fen de porter, del petó amb la Xo Xang, de la reaccio del Ron quan descobreix que l'Hermy té correspondència amb el krum (the best!), pel Grep, ... uf, i per moltes més coses...

Massa :flame:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Tinc ganes de veure-la per veure com m'espatllen el llibre que més m'ha agradat... el cinquè és el millor, si els altres llibres que no eren tan bons (per mi) ja se'ls han carregat amb la peli, com em destrossin aquest... bff... la rabia que em fa saber que ho faran
Algú de per aquí dalt que volia l'escena Harry-Xo, tu tranqui, que de tonteries d'aquestes en tindràs més de mitja peli, si total, lo altre no és important, és més important el Ron, que siempre se lo carga todo! u.U

Lo meu són ganes d'anar al cinema per sortir cabrejada... :roll:
SEMPRE ACLEE!

Bloquejat