Actors per a la 5a peli

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

luna Lovegood ha escrit:
Costa ha escrit:En Sirius jove serà aquest: James Walters
i la foto es aquesta http://www.harrypotterspage.com/images/ ... 112&pos=22 (no he pogut ficar la foto sola... no se perquè, aquí també es poden veure d'altres actors que sortiran a la cinquena peli)
Us l'imaginaveu així??? Jo no... però val mes això que res...
se suposava que havia de ser d'"una bellesa innata que ni el Harry ni el James tenien" wenu.. am makillatge....
...chauu :|
Deessa del maquillatge, si de debo existeixes, arregla a aquest pobre mortaaaaaal!!! xDDD

Be.... ara com ara no es gaire esperançador....

Apa siau!!!

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

OOOOooOOHHhh, Aparec per la vostra cridaaaah, xD
apa, akí teniu la imatge, la lletjura (de lleig xD) d'aket noi no m'ha a judat gaire, akí teniu l'experiment xD, ha kedat fatal xD

http://i40.photobucket.com/albums/e216/ ... ius_03.jpg
li-kiow l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 15, 2007 7:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

uff... aket pobre home no es que sigui gaire.. diguemne agraciat ...
:) pobret kin sirius adolecent ens han posat! ( jo tambe faig la krida a la
DEESA DEL MAKILLATGE!) aviam si pot arreglar un poc aquest home XD parlant seriosament me l'imaginaba una mika mes guapot.. pero k hi farem mentres ho interpreti be ...( per cert...em moru de ganes de veure l'snape adolecent penjat del reves... XDDDD jajaj)
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

eivha
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dt. jul. 25, 2006 8:50 pm

Entrada Autor: eivha »

Aquest actors ja van sortir fa temps... del James Utechin no sen tenen fotos (pero tinc unes ganeeeeeeees) y del James Walters n'hi ha 4 matades que...

Imatge

Aqui és el segon per la dreta, amb el supergorru de "mira quina serp!" agafat a la noia rubiadebote del bolsu superfashion:

Imatge

A totes se'l veu migburratxu, esperem que quan estigui bé faci un bon treball XD

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Mireu què he trobat pel Youtube!!! Una entrevista a la Evanna Lynch (actriu que farà de Luna Lovegood). I uale uale, és la Luna!! La seva manera de parlar i tot, és com jo me l'imaginava. Abans l'havia vist en fotos i no m'acabava de convèncer.. però ara... després d'haver vist aquest vídeo veig que m'encanta ^^ És perfecte!!

http://www.youtube.com/watch?v=UynOM42qd3E[/youtube]
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ostres i tant que si.

JO quan veia les fotos ja em semblava bé per que trobo que sembla força la Luna tal com jo me l'havia imaginat, falta la caracterització. Tinc ganes de veure-la amb les arrecades de pastenagues i el collaret de taps de suro... er aixi no?

PEro bé la veu, es genial, es aquella veu aguda que queda be amb el puntet de... be ara no em surt... amb la Luna vaja.

ara falta veure quina veu li possen en el doblatge català per que veien el video m'ha vingut al cap, el doblatge en català de la Xo era bastant cutre. QUina veueta... accentua més l'infantilisme de la Xo pero....
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Lillith_Xang
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: ds. jul. 31, 2004 7:00 am
Ubicació: Els Monjos

Entrada Autor: Lillith_Xang »

Parlant dels nous personatges, la persona que fara de Bellatrix Lestrange serà la gran Helena Bonham Carter.

Imatge

Susie Shiner ha sigut la escollida x fer de Lilly Evans

Imatge


Crec k la resta ja sabeu qui són. Jo no vull dir res sobre com son fins que els hagi vist caracteritzats i actuan a les pelicules... xk poden canviar molt
Lillith_Xang
Les opinions són com el cul, tots en tenim i pensem que les dels altres són fastigoses...

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Es veritat, es perfecte aquesta noia. Ara esperem que no ho enviin a pastar fang amb el doblatge. Quan parla ho fa amb la mirada perduda ^^ xDD. JO me la imaginava aixi, pero amb els ulls una mica més sortits. Tot i aixi sortirà perfecte posats en escena i a sobre caracteritzada i tal.

Els que no hagueu vist el video, mireu-lo
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

que mona la luna xD només em falla que jo me la imaginava amb la ratlla al mig i sense serrell però bueno, comparat amb tot lo que em falla en altres personatges... :roll:

la bellatrix black jo me la imaginava més... com ho diria, més dura, amb les faccions més marcades i més envellida, tipo l'actriu ángela molina
una cosa així Imatge però amb cara seriosa clar Imatge

l'helena bonham carter a mi personalment la veritat... no m'acaba d'agradar. la trobo massa suau, massa cara de bona persona. potser pq l'últim lloc on l'he vista és Charlie i la fàbrica de xocolata... massa 'bruixa dolenta' de conte per nens també... rollo... de broma. esperem que ho faci bé pq la Bellatrix és odiosa odiosaaaa i tinc ganes d'odiar-la!!!! :twisted: :twisted:

xD
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Ostres... és la Luna!!!
És què no m'ho puc creure.... és ella, exactament com me l'imaginava!!!
Que mona que ha d'estar amb les arracades de raves!!XD
Veig aquest video i sento el ronroneig que sents a la panxa avans de veure una peli....ñiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
jajaja

Chau

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Ieps, guaiteu aquesta de l'Helena! Aquí se la veu sense tant maquillatge i ja queda amb unes faccions més marcades i tal! No és pas una mala opció:

Imatge

Per cert, l'actriu de la Lluna Bonamor fot una grima impressionant, amb aquesta veu com de porta que grinyola! Bé, a veure si se'n surt bé! En tot cas, la veig més "personatge" que "actriu"; o sigui, que el personatge li pot sortir bé perquè ella ÉS igual que el personatge, o sigui que no en podem esperar gaires més registres més enllà de la Luna. O sí. Ja es veurà!

(Em recorda al cas d'en Benito Pozino, l'actor que fa de Mortadel·lo a la pel·li.)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Costa ha escrit:En Sirius jove serà aquest: James Walters
i la foto es aquesta http://www.harrypotterspage.com/images/ ... 112&pos=22 (no he pogut ficar la foto sola... no se perquè, aquí també es poden veure d'altres actors que sortiran a la cinquena peli)
Us l'imaginaveu així??? Jo no... però val mes això que res...
en una altra web, he llegit que , al xaval aquet,amb efectes digitals ,especials o el que sigui,farán que la seua cara s'assemble més a la del Gary Oldman,però més jove.Finsd i tot li han tret un motlle de la seua cara.
Així que no está tot perdut ,al menys en cuan a fìsic.Ara esperem que interpretan sigui, no tan bo,que és impossible ,que l'amic Gary segur,però al menys passable.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Una nova actriu per la filmació!

Es trata de Jessica Stevenson, que interpretarà el paper de Mafalda Hopkirk (ara no se com es en català, perdoneu), personal del Ministeri encarregada del Us Inapropiat de la Magia.
Jessica Stevenson ha actuat en pel·lícules com Shaun of the Dead i Bridget Jones 2 (I això qui ho coneix ¬¬, xD)

Aquí les fotos:


Imatge

Imatge

I aquí la web
http://www.latinhogwarts.com/magia.php? ... cias&n=381
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Crec que el personatge de Bel·làtrix li escau, a aquesta Helena.
Penseu que va fer la veu (i el ninot en sí està basat en ella) de la Nòvia Cadàver :lol:
Tot i rient, té una expressió de tristesa... Molt Bel·latríxic. :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

Ostres la luna k mona li queda molt molt be el personatge, vaig veure les fotos i vai pensar aixo es ros masa.... blanc no se, la veia diferent pero amb el video es ....wow es Luna del tot encara que amb el pentinat que li posen pubreta com surti aixi a la pel·licula (imposible pero buenu)....tinc ganes de veure com fa de Luna!!! de fet tinc ganes de veure tota la peli.

Bloquejat