Comença el Rodatge!!

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

woooo, kantitat de nous k hi han, Luna, ets la millor la del cdntaure no la trobava XD

li-kiow k beee, ja tenim mes penya!!!
la lily k vols k us digui, no la imaginava aixi...

Gracies per poisar-los toooots!!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Lily: ewn fi... no m'acaba de fer el pes po si la tenyeixen, mnaquillatge, etc. suposo que quedarà bé
James: comorrr? jo m'assemblo més al james k aso! xD nu a vere nu ens passem però al idea que ho fes el Daniel canviant-lo una mica amb makillatge i tal no estava mal...
Bellatrix: per fi! un personatge k claven! :reverencia:
Umbridge: fa falta mol pote per la cara de gripau... :greetings:

po wnu espero que la peli la facin b no com la quarta que per mi va ser... vaja mireu comentaris meus anteriors en aquest mateix tema, no fa falta que em repeteixi..xd ui em deixava la Luna! home... pos no sta mal po tpc macaba dagradar i la tonks... està b po com dieu x aki falta veure-la amb els cabell rosa xiclet! :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Mitgerol ha escrit:Caram amb aquesta Lily... es fa mirar! :hungry: :riure:
No ho sé, dubto que tingui 15 anys aquesta noia, però bé, ja veurem...
Estic dacord 8O :P :P :lol:

D moment tots els personatges, poden kedar be amb mes o menys makillatge xo bueno.
El k no entenc es xk ni en Harry ni la Lily tenen els ulls verds, en el llibre no paren de recalcar-ho, tan cares son un parell d lentilles!!! :x
roni ha escrit:woooo, kantitat de nous k hi han, Luna, ets la millor la del cdntaure no la trobava XD
Jo en cara no he vist la fotu dl actor k fa d centaure!! :? On és??????
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Mira a la pàgina dos d'akest tema, i busca-la, l'última foto q es veu del meu missatge....La veritat no me l'imaginava així, però ta bé...
L'Amelia Bones tmb està prou bé...
Jo vaig trigar a trobar-la, Roger...^^

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Flippy ha escrit:Aquesta se suposa que serà la Luna lovegood no??? Me l'imaginava diferent...
Quines ganes que tinc de veure la peliiii! :P :P
Algu te fotos del altres actors???
Estic igual, Flippy, la meva Luna Llunàyica Lovegood és diferent!! :mrgreen: :mrgreen:

Massa :mrgreen:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Mitgerol ha escrit:Caram amb aquesta Lily... es fa mirar! :hungry: :riure:
No ho sé, dubto que tingui 15 anys aquesta noia, però bé, ja veurem...
A veure si el nostre amic Daniel es cansarà de la perruquera i se n'anirà amb la seva suposada mare!!!!!

Mit :mrgreen:
Edu, estic d'acord amb tu, però.... qui és aquesta tal perruquera, la n`via d'en Daniel Raddcliffe????

MASSA :roll:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

massa_hpifriends.com ha escrit:
Mitgerol ha escrit:Caram amb aquesta Lily... es fa mirar! :hungry: :riure:
No ho sé, dubto que tingui 15 anys aquesta noia, però bé, ja veurem...
A veure si el nostre amic Daniel es cansarà de la perruquera i se n'anirà amb la seva suposada mare!!!!!

Mit :mrgreen:
Edu, estic d'acord amb tu, però.... qui és aquesta tal perruquera, la n`via d'en Daniel Raddcliffe????

MASSA :roll:
No estic del tot al cas pero es veu que en Daniel va sortir (en pla novios) amb la seva peluquera que era força mes gran que ell. I com pots deduir "logicament" la premsa es va enterar i ho va escampar.

Jo passo del tema com si es vol enrollar amb la que fa de Mc Gonagall.

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

No us ho cregueu ;_; va ser un desengany amorós del meu pobre Dan :cry:
xD
En resum: que tampoc m'importa.
Ara he agafat una dèria pels pèl-rojos com el Rupert Grint i el Kyo :heart: :heart: Amors platònics a tort i a dret >.<

Dons jo a la que farà d'Umbridge si que li veig cara de Gripau repel·lent... ara que si algú se la imaginava amb cara de mala llet... jo no, jo me la imaginava amb un somriure lleig i fals (el somriure que fa a la foto no és fals però la veig capaç de posar la cara de gripau que sempre m'he imaginat d'aquest personatge).
I jo a al centaure me'l imaginava amb el cabell llarg... i em surten amb un home calb... sort que no és un personatge gaire important >.<

Evanna, insisteixo que canviis el color de tint 8O xD

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Ja se sap qui seran en Sirius i en Remus de joves??? Es que e estat buscant pero no trobo res... potser algu ho sap....

i en James... jo no me limaginava axi, jo agues agafat a en Dan i amb maqillatge o algu q fos una mica diferent, xq sgons la gent el Harry es igua lq el seu pare... pero no tenen res a veure!!!!!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Costa ha escrit:Ja se sap qui seran en Sirius i en Remus de joves??? Es que e estat buscant pero no trobo res... potser algu ho sap....
Tenin en compte que ni tan sols esta confirmat el Gary Oldman (l'actor que reconeixem com a Sirius, s'escriu aixi?) per la cinquena peli. A Redflu, crec, que vaig llegir qui sera el Cuapelada adolescent i (no n'estic gens segur :oops: ) el que fra de Llopin.

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Lo mateix de la LunaBlack amb cataladel 3xl :

La màgia no s'atura. Des d'aquesta setmana, els decorats de cartró pedra i els fons digitals rodegen els actors de Harry Potter als estudis anglesos de Leavesden. Daniel Radcliffe, Rupert Grint i Emma Watson reprenen el curs escolar a Howgarts amb Harry Potter i l'Ordre del Fènix, després del dur encontre amb Voldemort de l'anterior entrega. "Esperem que no es carreguin el llibre com han fet amb el quart! Pobrets els que només han vist la pel·li, no es poden enterar de res", comenta en bacunet en una notícia anterior del 3XL.net. Però entre rumor i crítica, es concreten novetats!

El que ha deixat de ser el nen mag per ser l'adolescent més conegut de Hogwarts treballa sota les ordres d'un nou director, el britànic David Yates, realitzador de nombrosos curts i sèries televisives. Sembla que això d'organitzar una carrera de relleus de directors satisfà els productors del film, que han acceptat Yates com el quart director després de Columbus, Cuarón i Mike Newell. Michael Goldenberg (Contact, Peter Pan) entra com a substitut de Steven Kloves, el guionista que va adaptar tots els anteriors llibres. En definitiva, un gran repte que suposa una nova etapa de Harry Potter, que els mateixos protagonistes ja han definit com "més obscura".

També s'han confirmat algunes de les actrius i actors del rodatge: Imelda Stauton com Dolores Umbridge, la professora de Defensa contra les Forces del Mal; George Harris com Kingsley Shacklebolt; Helen McCrory com Bellatrix Lastrange (desmentint-se el rumor que assegurava que era Liz Hurley); Natalia Tena com a Nymphadora Tonks; Kathryn Hunter com la senyora Figg; i la nouvinguda de 14 anys Evanna Lynch com l'estudiant de Ravenclaw Luna Lovegood, que va aconseguir el paper després de competir amb més de 15.000 aspirants en un càsting. L'estrena... buff! El 2007 :S
Imatge

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Jajajajja Com son aquests anglesos... Us heu fixat que la majoria d'actors, més aviat adults, que no son molt coneguts si els busquen surten en obres de l'epoca de Sheakspeare!^^ fa gracia...és tipic teatre anglès!

Parlant dels personatges per mi no estan malament, la Luna potser es la que menys em convenç però ja m'hi estic acostumant i si la noia actua bé segurament veurem la nostra Luna. Ja tinc ganes de veure com ho faran tots!! :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Possible Remus Llopin de jove, es diu Stuart Hasting
Imatge
Jo el trobo massa Beatle (bitel) no?

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Weno en la quarta pel·li en Harry si qu'ere un Beatle!!! pro clabat... aket no s'asembla tant no es per portar-te la contraria pro no s'asembla.. :oops:

PD: Com es possen fotos??
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Això ( :lol: ) farà de Llopin? :o :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

És el primer lloc on ho veig... D'on ho has tret?
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat